Monday 4 January 2016

SIHIR ILMU PENGASIH

Zaman sekarang ni ilmu hitam dan jampi masih lagi wujud. Sebab tu masih ada tanda seseorang tu terkena sihir cinta atau ilmu pengasih.

Artikel Tanda Seseorang Terkena Sihir Cinta pengasih

Tapi apakah tanda-tanda tersebut? Bacalah artikel di bawah untuk penerangan yang lebih jelas:
Tentang sihir cinta atau ilmu pengasih:

    Tanda disihir : Orang yang dari dulu kita tak suka, tiba-tiba jadi suka sangat dan nak kahwin. Sebelum tidur selalu terbayang dan mimpi indah tentang orang sama berhari-hari. Perkahwinan tiba-tiba dibatalkan kerana suka orang lain, tiba-tiba malas melayan suami/isteri.

    Bagaimana disihir : Selalu orang guna minyak dagu. Korek kubur orang mati kemalangan atau mati beranak sulung (bomoh-bomoh selalu update dengan berita dalam newspaper untuk tahu kat mana mayat ditanam), gantung mayat kaki ke atas kepala bawah & nyalakan api di dagu. keluarlah minyak jadi minyak dagu. Nauzubillah…

    Selalu minyak dagu dicalit pada mangsa atau di baju mangsa dan ada juga dicalit di baju di jemuran. Juga boleh sihir guna rambut mangsa, baju (especially yang tak berbasuh lagi dan ada peluh), baju dalam, juga guna gambar dari Facebook (gambar full lagi cepat disihir berbanding gambar separuh)

IKATAN JIN PENGASIH (PEMIKAT)

Lazimnya Jin pengasih yang digunakan oleh si pemakai untuk memikat wanita@ lelaki lain dalam merealisasikan niat si pemakainya untuk mendapatkan lelaki@wanita idamannya. Pengakhirannya adalah ikatan perkahwinan tanpa rela/kesedaran nyata.Si pemakai menikmati kehidupannya seperti biasa dengan kemegahan dan si mangsa akan menuruti segala perintah si suami/isteri seperti kerbau dicucuk hidungnya.

Penghantaran Jin adalah melalui:

    Angin (gambar mangsa)
    Minyak Pengasih (lazimnya terdiri daripada air mandian mayat, minyak bunga tanjung, minyak zaitun /minyak wangin biasa) minyak akan dipuja terlebih dahulu & di masukkan signal untuk jin bertindak apabila minyak ini telah dicalitkan kepada si mangsa.

Kezaliman ini selalunya tidak kekal lama. Ianya bergantung kepada jangka masa perjanjian yang telah dimeterai. Berdasarkan pengalaman saya sebagai perawat, perjanjian biasanya berkekalan sehingga 3-5 tahun. Si pemakai terpaksa melayan kerenah jin pengasih selagimana dia terikat dengan perjanjian tersebut.

Lokasi rumah jin di dalam badan mangsa di:

    Kemaluan (lazimnya wanita)
    Belakang badan (tulang belakang)
    Pinggang
    Bawah ketiak
    Jantung
    bawah dagu
    kepala
    perut
   

Diantara Symtom terkena Jin Pengasih:

1. Lupa @ sentiasa dalam khayal.
2. Mimpi Lelaki@ wanita si penyihir berulang kali.
3. Mimpi kenduri@ berkahwin @ mimpi berahi/syahwat
4. Mimpi seperti diikat @ benda tertentu. (binatang @ berjumpa jin jantan bagi      wanita & jin perempuan bagi wanita)
5. Mimpi budak-budak/ kanak-kanak
6. Sering menghidu bau busuk pada masa & hari tertentu. Contohnya: Maghrib / Asar /bau telur hanyir/lumpur@selut /darah/bau badan orang yang biasa kita dekati)
6. Sukar mengandung.
7. Sering sakit apabila datang bulan / Kemaluan seperti diikat@ terasa pergerakan didalam Rahim
8. Kemaluan menjadi kecil secara tiba-tiba.
9. Hilang nafsu makan
10. Sukar Solat /tidak khusyuk
11. Sering bercakap sorang2.
12. Murung /Stress keterlaluan
13. Merasa diri seperti berada sidalam sangkar @ sukar bernafas.
14. Sering merindui si pemakai .
15. Sukar tidur sekiranya si pemakai tiada disisi.

Apabila perjanjian ini terbatal@tawar pesakit@ mangsa akan tersedar dari kehidupannya sebelum ini. Dia akan mengingati kembali peristiwa-peristiwa sebelum ini & menyedari bahawa selama ini dirinya telah disihir.
Lazimnya mengikut perawatan kami mangsa akan merasa benci, marah & dendam apabila rahsia si pemakai (situkang sihir) terbongkar. Diketika inilah penceraian akan berlaku @ pergaduhan besar.

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment