Thursday, 26 July 2018

SUSUK PENGASIH

SUSUK PENGASIH

Seperti Apakah Susuk Itu?

Pada umumnya, setiap kali  mendengar kata “Susuk”, maka  akan terfikirkan tentang hal mistik, gaib dan mengerikan. Benda ini memang identik dengan  hal-hal mistik yang erat kaitannya dengan sihir, dan hal-hal gaib.

Lalu, Benarkah Semua Itu ?

Untuk menjawab pertanyaan itu, akan lebih baik jika Anda mengetahui dan mengenal lebih dekat tentang “Apa Itu Susuk.” agar tidak tersalah paham dan menjadikan kita semakin berilmu.

Secara Tradisional, susuk merupakan suatu benda yang dengan sengaja dimasukan kedalam tubuh manusia. Tujuan Susuk biasanya ada yang untuk kesehatan, agar terlihat semakin cantik, ingin terlihat semakin menarik, semakin mempesona dan awet muda, kebal senjata tajam, kuat dan lain lain mengikut pada niat pemasangangnya.

Secara garis besar, susuk saya golongkan menjadi dua keadaan yang halal “boleh dipakai” dan haram “melibatkan kadam atau jin dalam susuk”



A. SUSUK HALAL

Susuk adalah segala sesuatu benda yang dengan sengaja dimasukan kedalam badan kita. Jadi makanan dan minuman itu pun sejenis jugak susuk, tetapi ianya tidak memudaratkan maka itu dikira adalah halal.

Ada jugak dalam istilah medis, benda yang dimasukan ke dalam tubuh manusia disebut dengan implant. Pemasangan implant dengan tujuan alat kontrasepsi, untuk pemasangan pen pada tulang yang patah dan untuk memperbaiki fungsi jantung yang rusak.

Untuk melakukan Implant harus dilakukan oleh paramedis atau dokter yang berpengalaman. Dan untuk pemasangan nya sendiri ada standart khusus  agar tidak terjadi efek samping yang tidak diinginkan. Maka keadaan ini jugak disebut susuk halal.

B. SUSUK HARAM 

Susuk yang haram disini adalah yang melibatkan unsur gaib yaitu susuk itu telah diritualkan sehingga memiliki daya magis dengan tujuan kuat, kebal, pengasih , penyayang, penyeri, pemikat , pengerun dan lain sebagainya. Kekuatan seperti itu biasanya adalah ada unsur kadam atau jin yang masuk dan duduk dalam susuk tersebut. Maka susuk itu adalah dikira haram karna ada keterlibatan kadam atau jin dalam susuk tersebut dan hukumnya adalah syirik.




KEKUATAN SUSUK PENGASIH

Perlu anda ketahui sebelum susuk dimasukkan, Benda tersebut diritualkan atau diisi dengan energi ( Kadam atau jin pengasihan). Jadi ketika benda tersebut dimasukkan atau disusukkan kedalam tubuh maka energi kadam atau jin tersebut mampu memunculkan aura yang kuat kepada orang yang menggunakan susuk akan terlihat semakin cantik, tampan, mempesona, dan terlihat menarik, bercahaya dan mempunyai daya tarikan luar biasa kepada lawan jenisnya.

Dari penjelasan diatas bisa disimpulkan, bahwa inti dari susuk adalah energi kadam atau jin itulah yang mampu memancarkan Aura Pengasihan. Bukan pada benda yang disusukkan atau dimasukkan ke dalam tubuh manusia.



 
BAHAN SUSUK PENGASIH

Biasanya bahan yang digunakan untuk susuk pengasih boleh berupa apa sahaja yang dipercaya dan diyakini mampu menikan dan menjadikan orang suka dan sayang terhadap kita atau orang biasanya menyebut dengan nama  Pengasih.

Bahan bahannya adalah
# Emas
# Intan
# Berlian
# Bunga kancil atau cempaka
# Samber lilin “kulit serangga”
# Rambut hewan tertentu
# Air tetesan embun 
# Batu akik
# Keris kecil
# Rajah “wafaq” potongan huruf dan angka

Dan berbagai bahan bahan lain, dari tumbuhan, hewan atau benda benda lainya mengikut pada kepercayaan orang tersebut.




PANTANG LARANG SEMUA JENIS SUSUK

Antara makanan yang menjadi pantang pemakai susuk (bergantung kepada jenis susuk).

Labu air
Pisang tanduk
Daun kelor
Sate
Antara perbuatan yang menjadi pantang pemakai susuk (bergantung kepada jenis susuk).

Melalui bawah penyidaian
Melalui di bawah tangga/rumah
Datang ketempat orang meninggal

Banyak yang ingat jika melanggar pantang dari susuk tersebut maka susuk akan hilang dari badannya dan perpikir susuk tersebut sudah tidak ada dalam badannya. 

Tetapi keadaan ini adalah salah penafsiran, sebetulnya adalah apa bila kita melanggar pantang tersebut, kekuatan dari susuk tersebut ianya hanya melemah sahaja atau hilang kekuatan tetapi susuk tersebut masih ada dalam badan jika tak dikeluarkan.

Maksud dari hilang kekuatan adalah mahluk kadam atau jin yang ada pada susuk tersebut melemah tetapi bukan mahluk itu hilang, hanya sahaya kuasa atau daya magisnya down seperti telpon yang batrinya sudah habis.



 
KESAN SETIAP NIAT SUSUK BERBEDA

Susuk dipandang sebagai cara instan untuk mendapatkan kecantikan, kekayaan, kekuatan kebal dan sebagainya tetapi mungkin efek jangka pendeknya bisa dinikmati oleh para pemakainya. Lalu bagimana efeknya di masa depannya.

Perlu anda ketahui, kesan susuk adalah keterbalikannya jika daya dan kuasa kadam atau jin dalam susuk itu sudah kadaluarsa tetapi masih duduk dalam susuk tersesebut.

Disini tak kesahlah dia memakai susuk apa, baik emas, intan, berlian, kuningan, rambut atau semacamnya itu tidaklah penting tetapi kesan keterbalikannya yang ramai tidak tau dan paham.




Jika niat untuk 
PENGASIH & PENYAYANG

Kesan terbaliknya jika kuasa kadam atau jin sudah habis adalah :
# tak lekat dengan kawan
# Orang mula mula melihat nampak kagum, lama lama akan menyampah atau muak dengan anda.
# Tidak ada masalah dengan orang tetapi jika duduk pada suatu tempat, baik tempat kerja, rumah atau tempat baru mesti akan jadi gaduh dan timbul masalah dan last andingnya adalah dibenci dan dikambing hitamkan.
# Sekejab orang suka dan setelah itu akan dibenci
# Banyak musuh
# Ditempat kerja atau tempat baru orang akan senantiasa memandang rendah kita dan memperlekeh “menyepelekan” tentang kita.
# Mudah lelaki dan perempuan mendekat dan suka tetapi andingnya tidak sesuai dan putus.
# Akan timbul rasa berganti ganti pasangan
# Jika sudah berkawin biasa akan jadi menjadikan pasangan tengok anda panas dan akan bercerai.

Jika niat untuk
PENYERI, PEMANIS & AWET MUDA

# Akan timbul sakit dikulit baik gatal, kudis atau kulit jadi tak cantik.
# Orang mudah suka tapi selepas itu jadi benci padahal tidak ada salah apa pun.
# Dijauhi oleh kawan 
# Seseorang akan memandang rendah kita.

Lebih kurangnya kesan terbaliknya sama dengan susuk untuk PENGASIH & PENYAYANG.

Jika niat untuk
PENGERUN “ Ditakuti & Segani orang “

# Banyak musuh
# Senantisa akan dibenci orang
# Diperlekeh dan dipandang rendah
# Diamana dia tinggal mesti akan jadi keributan
# Dijauhi perempuan atau laki laki
# Didepan orang hormat tapi dibelakangnya akan dicaci dan dihina.
# Susah mendapat pasangan

Jika niat untuk
PENGLARIS PENARIK REJEKI

# Rejeki mudah masuk tapi tak tau habisnya dimana seolah olah hasilnya raib atau hilang.
# Mudah ditipu
# Akan timbul kebencian sesama orang bisnis
# Mula deal bisnis ok tapi lastnya hancur.

Jika niat untuk
KEBAl & KEKUATAN “ KESELAMATAN “

# Selalu sakit sakit badan
# Lemah dan tenaga hilang jadikan kurang semangat
# Akan timbul banyak musuh
# lemah syahwat dan jadikan sex tak power
# Nafsu sex tinggi tapi time bersama mcm siput
# Mudah ditipu dengan orang
# Panas baran dan ego jadi tinggi




KESAN BAGI SEMUA JENIS SUSUK

1. MENYEBAPKAN GANGGUAN JIWA

Sudah bukan jadi rahasia lagi jika susuk bisa menyebakan seseorang mengalami gangguan jiwa. Karna kekuatan ghaib yang ada dari susuk tersebut melibatkan unsur kadam atau jin yang senan tiasa akan mempengaruhi dan mengganggu mentaliti sipemakai susuk tersebut sehingga mengalami seperti halusinasion seperti berbicara sendiri dan merasa seperti ada yang mengekori kemana perginya dan cendrung membawa penyakit nyanyok atau mudah lupa.

2. SUKAR MENDAPAT KETURUNAN

para pemakai susuk itu bisanya dia akan mempunyai kesukaran untuk mendapat anak kerana terdapat jin yang berlegar di salur darahnya. dikarnakan susuk atau kadam susuk tersebut dalam badanya

3. SERING MENGALAMI SAKIT 

Para pemakai susuk biasanya sering mengalami sakit dan keadaannya akan sangat menderita karna diakibatkan susuk tersebut menyekat saluran darah  dan menyekat saraf penggunanya dan penyakit yang biasa akan didapat adalah

Penyakit fisikal

- Darah tinggi
- Kencing manis
- Jantung
- Canser
- Prostate ( kerap kencing atau sukar kencing )
- Buah pinggang 
- Batu karang

Penyakit rohani 

- Bahu selalu berat
- Sakit pinggang
- Persendian bisa bisa atau cepat sakit
- Jantung berdebar
- Area yang dimasukan susuk selalu akan mengalami sakit, menggigil, panas, sejuk, bisa bisa dan kadang pedih dan terasa cucuk cucuk.

4. MENJADIKAN PANAS BARAN

Seseorang yang memliliki susuk raksa atau air perak ini cendrung akan menjadi lebih baran atau emo menjadi tinggi karna mahluk atau kadam jin yang duduk dalam susuk tersebut bersifat adalah untuk peperangan atau berunsur api. 

maka itu seseorang yang mempunyai susuk raksa atau air perak ini akan terikut pada mahluk kadam atau jin tersebut dan menjadikannya bersifat baran dan emo yang tinggi dan rasa bangga diri serta menjadinya sombong dikarnakan dia memiliki kekuatan kebal dari susuk raksa atau air perak ini.

5. SUSAH REJEKI ( KEUANGAN )

Para pemakai susuk dalam pendek memang tidak mengalami kesan tetapi jika jangan panjang tidak dibuang maka ianya akan menyekat rejeki kita jadi susah terutama keuangan dan kesannya memang membuat kita jadi miskin dan hidup sampai penuh hutang.

6. SUSAH MENINGGAL

Susuk yang tertanam dalam tubuh manusia membuat orang yang memakainya susah meninggal dunia. Dikarnakan terikatnya pemakai susuk dengan kadam susuk tersebut.

jika boleh meninggal pun biasanya tempat tempat yang disusuk tersebut maka tidak akan busuk dan tidak termakan oleh tanah. 

keadaan ini jugak membuah arwah tidak tenang dialamnya karna jasadnya masih terikat dengan susuk atau kadam susuk tersebut. jika seperti ini maka arwah akan mendatangi orang terdekat darinya agar menolongnya membuangkan susuk tersebut dengan cara meminta bantuan ustad atau kyai atau orang yang pakar dalam bidangnya tersebut.

7. MENJADIKAN SAKA BAGI KETURUNANNYA

Keadaan ini sangat banyak terjadi karna amalan ilmu atau susuk ini boleh menjadikan saka pada keturunannya dan biasanya pengamal ilmu atau pemakai susuk ini tidak menyadarinya sama sekali dan mereka ingat amalan ilmu atau susuk ini tidak mendatangkan mudarat pada keturunannya.

KENAPA BOLEH JADI SAKA ?

Ilmu atau susuk terutamananya susuk yang saya akan bahas kali ini, baik susuk apa pun jenisnya iajya tetap melibatkan unsur kadam atau jin dan duduk dalam badan orang yang mempunyai susuk tersebut. 

jika melakukan hubungan intim dengan istrinya secara auto pun kadam atau jin ini pun tumpang sekali dan ikut menempel melalui sperma dan sampailah menjadi anak. Maka anak tersebut akan mewarisi kekuatan ilmu atau susuk secara tidak lamgsung karna kadam atau jin tersebut sudah masuk menumpang dan beranak pinak pada keturunan orang tersebut.

Maka anak atau cicit ini cendrung akan mengalami masalah masalah dikarnakan kesan kesan susuk atau kadam susuk tersebut seperti saya terangkan diatas.




HUKUM MEMAKAI SUSUK

Memakai susuk untuk tujuan tertentu misalnya untuk pengobatan, kesehatan, menguatkan badan, dll hukumnya boleh, tetapi ianya lebih mendatangkan banyak kemudaratan “ SYIRIK “ berbanding kebaikan.

PENGALAMAN MENGELURAKAN SUSUK.

Sebenarnya ada banyak pengalaman saat mengelurakan susuk tetapi saya ceritan salah satunya sahaja.

Ada seoarang pakcik yang datang ingin mengeluarkan susuk yang pada jaman mudanya dipakai adalah niat untuk KEKUATAN “ KESELAMTAN” karna dia adalah seorang askar “ tentara”. Jenis yang dipasang adalah susuk air raksa atau susuk perak.

Apa bila dijalankan rawatan untuk mengelurakan susuk, kesanya seluruh badan sakit bisa bisa, cirit atau berak berak dan sampailah anak anak dan jugak cucunya pun mengalami sakit. Karana itu saya terangkan padanya mahluk kadam atau jin penjaga susuk ianya sudah turun sampai anak dan cucu orang melayu menggelarnya saka.

Apa bila selesai rawatan selepas itu sakit sakit sendi, badan, bahkan kencing manis yang selalu naik turun boleh hilang dan mcm tiada sakit. Baru dia percaya bahwa sakit yang ada dan mcm mcm masalah anak dan cucu sering demam adalah berpunca dari mahluk kadam atau jin susuk tersebut.



PENGALAMANKU SENDIRI

Sebelum aku jadi perawat, aku jugak adalah orang jahil karna ketidak tahuanku. pada jaman aku muda lagi umur 20 aku dah pasang susuk berbagai jenis baik emas, perak, intan, berlian, batu dan mcm mcm lagi, lebih kurangnya ada 40 atau lebih dari itu.

Pada mula mula pakai memang ianya sangat power sebagai contoh untuk guna pengasih atau pemikat tak perlu anda cari lawan jenis tetapi lawan jenis tersebut datang cari anda tetapi itu hanya bertahan 3 tahun sahaja.

selepas itu jadi biasa dan kesan kesan jadi terbaliknya seperti saya terangkan diatas seperti dijauhi kawan, lawan jenisnya masalah rejeki uang sangat susah.

Setelah hampir 13 tahun aku coba keluarkan sendiri dengan keilmuan yang belajar dalam tarikat, halikat,  makrifat “ tasauf “. Baru selepas itu rejeki mula masuk, pandangan orang lain terhadap kita dan senang berkawan dengan orang.




PROSES RAWATAN KELUARAKAN SUSUK

Dari pada pengalamanku sendiri untuk mengeluarkan susuk ianya perlu kekuatan rohani yang besar karna akan bertembung dengan KADAM atau JIN penjaga susuk tersebut dan bolah kata aku sendiri perlu keluarkan KADAM atau jin tersebut ambil masa 1 tahun lamanya.

Tetapi semakin meningkat kerohanian seseorang itu, maka keluarkan susuk itu tidaklah mencapai masa 1 tahun. Keadaan satu tahun karna kerohanianku saat itu masih rendah.

BERAPA LAMA PROSES RAWATAN

Untuk mengeluarkan susuk ianya tetap ada masa karana bertembung dengan kadam atau jin penjaga susuk tersebut. Masa lamanya ianya bertingkat mengikut pada kekuatan mahluk kadam atau jin tersebut.

Boleh memakan masa 3 hari, 7 hari, 21 hari atau pub sampai paling susah adalah 40 hari itu untuk kadam atau jin penjaga susuk yang kuat.




APAKAH BOLEH NAMPAK KELUARNYA

Pertanyaan itulah yang sering orang tanyakan dan jugak dulu aku tanyakan pada diriku sendiri saat keluarkan susuk. 

Ada dua keadaan yang terjadi.

1. Boleh nampak keluar 

Tetapi keadaan ini sangat susah dan ianya jarang terjadi. Masuk batu keluar batu, masuk emas keluar emas. Karana susuk tersebut sudah diduduki kadam atau jin. jadi jika dikeluarkan kadang boleh keluar dan kebanyakannya terus hancur atau cair.

2. KELUAR IKUT CAIRAN

Keadaan yang terjadi kebanyakan adalah susuk tersebut ianya ikut hancur dengan kadam atau jin tersebut dalam prosesnya. Tetapi kita tetap akan nampak kesannya karna ianya boleh keluar ikut pada tempat tempat tertentu dalam badan kita seperti :

 # Ikut cairan kotoran kita yang jadi hitam dan busuk berbau saat proses rawatan.
# Ikut pada air kencing yang akan berubah warna, jika emas kencing pun boleh berubah kekuningan dan kadang meninggalkan serpihan semacam serbuk emas atau perak atau lain lain mengikut pada keadaan.
# ikut melalui bulu roma atau pori pori badan kita yang dalam masa rawatan kadang akan berpeluh dan berbau busuk dan boleh kadang sampai mengeleluarkan serbuk boleh emas, perak atau lain lain mengikut pada susuk.

Jadi sebaiknya, bagi yang pernah atau menggunakan susuk ini sebaiknya segera dihilangkan atau dikeluarkan, karna ianya sangat berbahaya berbanding dengan kebaikannya dan kesan jangka panjang itu yang sangat membahayakan bagi diri sendiri atau pun anak cucunya.




Sila hubungi kami untuk mendapatkan info atau rawatan mengeluarkan berbagai jenis susuk apa pun atau ilmu ilmu yang berunsur kadam dan sebagainya.

Dan mudah mudahan penerangan ini dapat menjadikan hikmah dan saling ingat mengingatkan agar kita selalu dijalannya. yaitu jalan ihdina siratul mustakim. INSYA ALLAH

MASTER AJIE
CALL/ WHATSAPP
SALAM SAYANG KAMI
PUSAT RAWATAN SYAHADAH




Wednesday, 4 July 2018

TERTUTUPNYA PINTU REZEKI


Dalam kehidupan ini, kadang kala kita berasa susah bagi mendapatkan rezeki yang halal walaupun tulang empat kerat ini sudah digunakan sepenuhnya. 





# Bekerja kesana sini tidak ngam dihati dan bergaduh dengan pekerja lain
# Bekerja tidak dibayar gaji
# Buat bisnis tetapi merugi
# Berniaga pada awalnya UP, tetapi last sampai jatuh berhutang
# Bahkan sampai tahap rezeki nasi mau masuk mulut pun boleh jatuh

Apakah sebab berlaku demikian ?
Dimanakah silapnya ?
Apakah penyebabnya ?

Persoalan seperti inilah yang sering kita tanyakan pada orang lain yang lebih mengerti seperti ustad, kyai, guru agama kenapa susah sangat REZEKI aku ini dan persoalan ini pun yang sering kita renungkan pada diri sendiri untuk mencari jawapan.




Dalam post kali ini, saya akan uraikan mengikut PENGALAMAN yang aku lalui sendiri, kenapa rezeki duit kita sangat susah padahal sudah bekerja bermacam macam baik secara fizikal maupun rohani dengan ?
# beramal dengan sholat dhuha setiap pagi
# beristifar jutaan kali 
# sholawat ribuan kali
bahkan aku pernah dibagi ilmu menarik rezeki dengan cara beramal setiap malam dengan membaca surat AL IKLAS dari jam 12 mlm sampai jam 4 pagi selama 80 hari dan dengan puasa 80 hari Yang siapa pun mungkin tak boleh buat, tetapi masih jugak sempit rejeki dan untuk makan pun susah.

Ada jugak sampai aku membuat kesyirikan dengan meminta dengan jin nomer ekor dengan cara memakai barang antik keris atau batu semacamnya, datang ketempat keras (angker), bahkan kuburan atau tempat bomoh untuk minta nomer ekor.

Haram jadahnya semua tetap tak menjadi, baik cara yang halal yaitu amalan melalui agama atau pun haram melalui nomer ekor semua, tetap sahaja susah rezeki duit dan susah hidup.





Untuk itu saya akan terangkan, apa apa sebap yang menutup rezeki kita adakah ALLAH SWT, yang menutup rezeki kita atau pun bukan, Karna ada jugak sebagaian ulama atau orang berpendapat ALLAH SWT ‘lah yang sempitkan rejeki kita atas sebap ujian dan sebagainya.

Tapi sebagai pendapatku ALLAH SWT tak akan susahnya hambanya karana ALLAH SWT itu punya sifat RAHMAN & ROHIM. Diibaratnya seorang MAK & AYAH tak akan sakiti anak anaknya sekalian. Walau seorang anak nakal sekalipun tetapi tetap mak dan ayah sayang pada anaknya.

Ada jugak sempat berpendapat tak ada rezeki atau duit adalah TAKDIR dari ALLAH SWT. Rupanya kesalahan itulah terbesarku dalam hidup, saat berpikir senang takdir dan susah takdir, karna aku akan melupakan satu ayat “ ALLAH tak akan merubah suatu kaum, jika kaum itu tak merubahnya sendiri “. 




Jika aku kata itu takdir maka aku sudah menyerah kalah sebenarnya !!! 

Berikut adalah sebap sebap tertutupnya atau susah rezeki kita .

1. Karena adanya SAKA

Saka disini saya golongkan adalah dua keadaan

A. Saka aktif
Mahluk saka itu masih aktif dan membantu seseorang itu dalam segala urusan ikut pada perjanjian awal, jika 7 generasi maka selama 7 generasi kita akan senang dan mudah dalam rezeki, apa apa buat sahaja menjadi.





B. Saka pasif
Mahluk saka yang pasif ini adalah yang sudah habis masa perjanjian itu “ TAMAD TEMPOH “, maka sebaliknya mahluk itu akan mengacau dan menutup generasi yang dibawahnya ibaratnya akan dibuat “ HIDUP TAK MAU, MATI SEGAN “ mereka akan kacau dari masalah REZEKI, KESEHATAN, JODOH atau PERCINTAAN.

Jika tidak kita clearkan maka ianya akan menyekat dan menghalang rezeki kita walau bermacam macam dah usaha baik secara fizikal atau kerohanian tetap sahaja tidak akan berhasil.

Berikut adalah link penerangan tentang saka keturunan.

#  http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2018/04/saka-keturunan_20.html?m=1

#  http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2015/12/saka-saka-jenis-hewan.html?m=1

#  http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2016/01/saka-kenali-diri-anda-bersaka-atau-tidak.html?m=1

# http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2018/04/saka-keturunan.html?m=1

Dan untuk lebih tau dan paham pasal saka ini, boleh baca dalam blog saya http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/?m=1







2. Karana mengamal atau ada ILMU KADIGJAYAN ( ilmu yang bersifat peperangan atau kehebatan )

Apa bila anda mengamalkan atau ambil ilmu ilmu yang bersifat kadigjayan ( peperangan ), seperti kebal, pengerun, persilatan dan segala jenis yang bersifat peperangan maka ianya boleh tutup rezeki kita, karna ilmu ilmu itu bersifat panas.

Dalam badan kita itu terdiri dari 5 unsur, tanah, api, angin, air dan cahaya. Saat kita ambik ilmu kadigjayan ( peperangan ) maka saat itu kita lebihkan unsur tanah dan api. pasal itu jika seseorang terlalu banyak beramal ilmu kadigjayan ( peperangan ). mereka tanpa sadar akak jadi panas baran, ego dan sombong karna sifat api dan tanah dalam dirinya terlalu besar.

Sedang sifat rezeki adalah lebih banyak unsur air, maka jika unsur tanah dan unsur api kuat maka unsur air dalam badan kita akan hilang dan kesannya rezeki akan sempit.

Dalam tarikat, hakikat, makrifat dan tasauf, ilmu ilmu kadigjayan ( peperangan ) lebih kuatkan pada ZIKIR ASMA, sedang zikir asma ilmu adalah lebih bersifat unsur tanah dah api, karna itu amalan amalan yang bersifat asma ini selalu guru guru akan tambahkan dengan sholatwat dan istifar.

Karna itu amalan amalan penarik rejeki, pembuka dan sebagainya akan banyak bersifat lembut dan halus, amalan ini ada pada istifar dan sholawat.





3. Karana memakai SUSUK

Pada mulanya apa bila susuk baru pakai, tak kira susuk jenis apa pun memang susuk ini membantu apa apa yang kita hajadkan dan inginkan tetapi susuk ini ada batas masa seumpama saka seperti penerangan diatas. Batas masa susuk tergantung pada kekuatan bomoh ( dukun ) atau seseorang yang memasangnya. 

Boleh 1 tahun, 2 tahun atau 10 tahun. Tetapi jika sudah tamat masa maka susuk tersebut menjadi blocking bagi kerohanian kita. Susuk dan saka iabaratnya adalah kita ada pekerja sesuai perjanjian 2 tahun atau berapa tahun. jika habis masa perjanjnjian itu maka mahluk susuk tersebut akan kacau kita balik dan menutup segala kesenangan kita termasuklah menutup rezeki.

Berikut adalah link penerangan sedikit pasal susuk yang anda boleh jadikan rujukan “ http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2017/10/susuk-raksa-atau-susuk-air-raksa-atau.html?m=1 “ dan perlu diingat semua jenis susuk tak kira susuk apa pun boleh menjadi tertutupnya pintu rezeki bagi sipemakai dan kerurunannya pun akan tertutup jugak rezekinya.





4. Karena memiliki barang antik

Banyak orang tidak tau bahwa kesan barang barang antik yang mereka punya atau simpan tak kiralah dari diri sendiri atau pun warisan dari nenek moyang dapat menjadikan tertutup rezeki. Barang barang tersebut seperti keris, parang, cincin, batu akik, minyak pengasih atau sebagainya.

Kenapa boleh menutup rezeki kita karana barang barang tersebut ianya ada kadam atau jin tak kiralah dia itu muslim atau tak tetap sahaja akan mengganggu kerohanian kita karna mereka tetap dari pada NAR ( API ) dan didalam kita ada NUR ( CAHAYA ). Tanpa sadar akan berlaku peperangan antara rohani kita dan kadam tersebut. 

Awal awal memang kadam dari barang tersebut menipu kita dengan boleh memberi apa apa pada kita yang seolah olah seperti kebaikan tetapi pada andingnya tetap mahluk itu akan makan balik kita dan keturunan kita.

Perlu diingat barang antik tak kira jenis apa pun ianya ada kadam dan apa bila kita yang punya barang itu maka kita harus bagi makan barang tersebut dengan bunga, minyak wangi atau pun boleh beras atau mcm mcm lain seperti darah ayam, kambing bahkan lembu. Jika tak dibagi maka mengacaulah mahluk itu.

Seperti halnya kita ada pekerja tetapi tak di bagi gaji atau makan, mestilah akan marah dan serang kita balik sadar atau tidak sadar sahaja tetapi menyerangnya dengan cara halus dan tipu daya termasukan mereka menutup atau menggagalkan kerja mencari rezeki kita dalam bisnis.





5. Kesan selepas Merawat orang 

Banyak orang tidak sadar dan tau kesan merawat ianya sangat teruk bagi spritual kerohanian kita sendiri seperti contoh balik selepas merawat demam, batuk, sakit bahkan sampai anak dan istri kena kacau dengan mahluk tersebut “ Sudah lalu atau belum sahaja dan nak nafikan atau tidak sahaja “ mesti nanti akan berlaku seperti ini.

Merawat ini seperti berperang, siapa kuat maka akan sembuh merawat pesakit tersebut yang diganggu jin atau secamcamnya, tetapi jika sembuhkan mahluk yang kita kalahkan tadi akan ikut dan menjadi loding atau block perawat tersebut yang lama lama kerohanian perawat jadi down dan last mesti akan menjadikan perawat itu bermacam macam masalah termasuklah rezekinya tertutup, sakit dan mcm mcm.

Saat mula mula jadi perawat mesti anda akan seperti punya super power luar biasa, rawat je sembuh lama lama apa bila dan masuk 2 atau 3 tahun maka mulalah problem itu timbul, rawatan tak menjadi lah, tak sembuh lah , lepas rawat sakit lah, anak dan istri sakit tak boleh rawat sendirilah, last andingnya nak cari rezeki atau niaga pun problem.

Karana mahluk dari rawatan rawatan itu berkumpul pada diri anda dan menyekat kerohaian anda yang senantiasa terhimpit, maka kesannya akan jadi mcm mcm seperti saya terangkan diatas.





6. Amanah Nenek Moyang

Amanah ini terjadi adalah loding dari keturunan atok moyang kita. Sebagai contoh atok moyang kita  adalah perawat yang mampu menyembuhkan sakit apa pun dan masalah apa pun tetapi saat dia hidup dia tak rasa kesan apa pun maka selepas dia meninggal baru keadaan ini berlaku.

Macam macam sakit dan masalah yang terjadi pada keturunan dia baik anak atau sampai cucu, sakit pelik pelik, kena kacau jin lah, sampailah nak makan pun susah karana rezeki susah sangat dan tersekat “ Yang lalui ini mesti merasakan “

Keadaan yang terjadi hampir semua yang saya jumpa termasuklah saya sendiri mengalami hal sama, atok moyang perawat power tapi anak beranak jahanam. Karana mahluk dari rawatan yang atok moyang buat ianya turun sampai anak cucu menjadikan loding atau amanah yang kena diselesaikan anak cucu tersebut.

untuk paham baca link bawah ini 

# http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2016/07/jalan-kembali-2.html?m=1

# http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2017/08/jalan-kembali.html?m=1

# http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2016/01/jalan-kembali.html?m=1

# http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2016/01/dimana-jalan-balikku.html?m=1





7. Orang pembawa jalan kerohanian

Saat seseorang itu memang ditakdirkan membawa jalan kerohanian maka rezekinya itu bukan ditentukan oleh siapa siapa melainkan oleh kerohanian dia sendiri ( orang orang salik ). Jika seseorang itu coba melawan arus atau coba lari dari jalannya maka rezekinya pun akan tersekat sekat dan bahkan tertutup.

Usaha mcm mana sekaligun dengan niaga atau sebagainya ianya tetap tidak akan menjadi melainkan dia ikut dan teruskan perjalanan kerohanian dia. Istilahnya adalah “ Melawan adalah Neraka baginya “

Untuk lebih paham boleh baca link dibawah ini.

# http://syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com/2017/08/rejeki-orang-kerohanian.html?m=1





8. Pernah Sihir Orang

Terkadang tanpa sadar kita pernah melakukan sihir kepada orang lain sengaja atau tidak sahaja, bagaimana terjadinya adalah melalui kata kata kita sebagai contoh kita terlalu sakit hati atau mara maka kita mengumpat orang tersebut dengan kata “ aku doakan kau susah rejeki “ 





Saat kita berkata seperti itu dengan sangat mara dan sakit hati maka qorin dalam kita akan membuat orang itu akan jadi susah rejeki , lagilah sampai seseorang itu menggunakan ritual atau upacara dengan tanah kuburan atau semacamnya ingin membuat orang itu susah rezeki maka mahluk terbuat akan melaksanakan apa yang diniatkan itu.

Tetapi tak kiralah doa kita yang buruk atau kita pernah buat ritual semacamnya keadaan itu akan ada timbal balik pada kita sendiri yang kesannya kita pun akan boleh susah rezeki 





9. Rezeki kita dicuri

Saat seseorang meminta bantuan dari pada jin, setan atau iblis, memang kadang dibagi sebagai contoh melalui Ngipri (memuja kekayaan), nomer ekor, duit balik, harta karun dan kadang boleh bisnis yang maju dan berjaya.

Tetapi yang terjadi sebenarnya adalah jin itu akan ambik rezeki 7 keturunan dia dan dibagi kepada dia, maka saat itu seseorang itu akan kaya dan mudah mendapatkan rezeki tapi kekayaannya ianya tidak sampai pada anak cucu melainkan hanya padanya sahaja.





Perlu diingat jin tidak boleh memberi rezeki seperti hallnya ALLAH SWT, tetapi jin ini pandai dan bijaksana dia mampu membuat seolah olah dia ada kuasa memberi rezeki uank padahal 7 generasi anak cucu tersebut yang dia ambil.

Kesan 7 generasi selepas itu maka apa pun usaha yang dibuat akan gagal karna ada jin yang mengganggu dan memastikan 7 generasi itu susah.






Bagaimana mengatasi rezeki yang dicuri ini adalah dengan cara membatalkan perjanjian dengan jin tersebut tetapi tidak mudah karana mestilah jin tersebut tidak akan bersedia.

Jalan yang tersedia adalah berperang dengan mereka dan biasanya seseorang yang rezekinya telah dicuri ini akan membawa jalan kerohanian tarikat, hakikat, makrifat atau tasauf. Karana dalam jalan ini sahaja dibagi cara agar kerohaniannya berkembang dan besar baru boleh berperang dengan jin tersebut.





Sebenarnya masih banyak lagi yang boleh menutup rezeki uank kita seperti hutang, dosa dan lain lain tetapi yang saya terangkan diatas adalah yang pernah saya alami sendiri bukan dari copy pasty atau mendengar dari orang lain. Dan untuk menceritakan keadaan keadaan ini saya perlu masa 8 tahun baru boleh dipostkan dikarnakan ianya cukup rumit untuk menulisnya.

Dan mudah mudahan pengalaman pengalaman yang saya ceritakan ini dapat menjadikan kita lebih paham dan mengerti dan jika berlaku seperti seperti yang saya terangkan maka salah satu jalan penyelesaiannnya adalah dengan belajar spritual mengenal diri.

Dari pada belajar itulah baru kita boleh selesaikan saka, ilmu kadigdayan ( peperangan ), susuk, kadam barang antik, amanah nenek moyang atau rezeki yang telah dicuri.

Atau pun jika bukan golongan orang membawa jalan boleh melakukan rawatan atau semacamnya agar rezeki boleh normal balik.




Sekian sahaja dari saya dan apa bila kata kata yang saya tulis ini menyinggung dan menggores hati tuan puan maka saya mohon maaf karna bukan niat saya seperti itu. Dan jika memerlukan rawatan, saka, sihir dan semcamnya atau berniat belajar kerohian mengenal diri boleh hubungi saya.

MASTER AJIE
call/whatsapp
PUSAT RAWATAN SYAHADAH