Sunday, 10 June 2018

SCAN MELALUI GAMBAR & RAWATAN JARAK JAUH


Setiap mahluk yang ada didunia ini, baik benda mati seperti batu, tanah, intan, emas, berlian atau pun benda hidup seperti hewan, tumbuhan, manusia ianya mengeluarkan frekuensi tenaga yang berbeda beda dan dalam sekolah ilmu ini dipecahkan dalam ilmu fisika dan kimia dan diterangkan dengan bentuk grafik dan angka untuk menilai tenaga dalam sesuai itu baik benda mati atau pun hidup.





Jadi tolak ukurnya adalah TENAGA atau istilahnya CHI atau AURA. jika semua benda mengeluarkan tenaga atau aura tentulah kita dapat membacanya sebagai contoh mengetahui seseorang itu sakit atau sehat karna gelombang yang dipancarkan ianya mestilah berbeda beda.





APAKAH KITA BOLEH TAU GELOMBANG TENAGA ITU ( CHI )

Sebenarnya semua orang boleh tau dan dapat merasakan tenaga itu sadar atau tidak sadar sahaja sering mengalami tetapi kita tidak paham. 

Sebagai contoh kita berdepan dengan seseorang yang sakit tanpa bersentuhan pun kita dapat rasakan aura seseorang itu panas dan bahang bukan. Dan kalau merasakan tentukan kita dapat tau serta menerka, mesti seseorang itu tengah demam atau sakit tanpa bertanya padanya. Tanpa sadar sebenarnya kita dapat SCAN seseorang itu hanya mengakui atau tak sahaja.

Dan saat kita merasakan panas dan bahang dari seseorang yang sakit itu didepan kita tanpa kita menyentuhnya adakah kita guna jin, kadam, pendamping, setan, iblis atau sebagainya ???

Coba anda jelaskan 👻👻👻
bagi yang suka menghukum sesat atau salah 😌😌





Bagi yang tidak belajar fisika dan kimia mestilah tidak paham akan gelombang, frekuensi, getaran, atau istilah istilah lainnya dan yang teruk ilmu itu akan dianggap BID’AH. Dengan alasan BAGINDA ROSULULOH NABI BESAR MOHAMAD SAW tidak mengajar ilmu itu. 

Tapi banyak pun penemu dari islam seperti Ibnu rusyd, ibnu syina, al-haidham, al bathani, al biruni, al- khawarizmi yang menemukan dan berkait ilmu tentang mcm mcm termasuklah ilmu fisika dan kimia yang berkait dengan tenaga, frekuensi , gelombang, getaran yang dihubungkan dengan rumus angka dan huruf. 

Kenapa orang tak persoalkan ilmu yang mereka jumpa adalah termasuk BID’AH dan semua boleh terima tanpa ada satu soalan pun. 





SCAN JARAK JAUH

Dalam bidang ilmu perubatan Islam, isu yang sering kali menjadi perbalahan dan perbahasan bagi setiap pihak adalah berkenaan teknik scan mestilah orang akan kata guna jin, saka, kadam, pendamping, setan, iblis dan sebaginya yang lagi teruk adalah kata ilmu sesat dan mesti akan dikaitkan dengan hujah BAGINDA ROSULLOH TAK AJAR SCAN SEPERTI INI !!!!!!

benar atau tidak ???

Seperti yang saya terangkan diatas scan ini adalah membaca PANCARAN TENAGA AURA ( CHI )yang dipancarkan oleh seseorang itu, maka jika dia mengerti maka akan tau apa masalah orang itu tanpa menyentuhnya baik secara berdepan maupun melalui sekeping gambar ilmu ini biasa yang mendalami ada dalam islam yang disebut ILMU MAKRIFAT atau kadang orang menyebutnya dengan istilah ILMU RASA ( ALIRAN TENAGA )

Jadi pancaran tenaga atau aura ini lah yang ditangkap oleh seorang itu seumpama seperti WIFI dan telpon, maka orang itu akan tau apa problemnya atau sakitnya orang tersebut walau ianya tidak berdepan atau dengan melalui gambar dan ini lah yang disebut SCAN JARAK JAUH





BAGAIMANA PULAK DENGAN RAWATAN JARAK JAUH

Seseorang yang tidak paham dan mengerti akan 
RAWATAN JARAK JAUH mestilah berkata ianya menyalahi syariah Islam kerana 100% melibatkan bantuan jin pendamping dan khadam semata-mata. 





Apabila ideologi tersebut menular dan menjadi ikutan dalam kalangan pengikut yang bermentaliti rendah tanpa sebarang usul dan kajian, makanya golongan ini akhirnya berjaya menanamkan dogma minda yang sempit kepada masyarakat.

Apakah konsep sebenar dalam teknik RAWATAN JARAK JAUH ?

Secara amnya, alam kerohanian seorang manusia adalah merangkumi dan meliputi seluruh lapisan alam tenaga dan material yang terbentang di alam semesta. Walaupun secara fizikalnya manusia itu mungkin berada pada tempat yang berbeza.

Namun secara rohaninya tenaga mereka sentiasa berada di dalam ruang yang sama dan sentiasa dalam keadaan bersedia untuk berhubung antara satu sama lain. Manakala dari sudut alam fizikal pula, manusia itu sentiasa memancarkan corak tenaga rohani masing-masing tanpa mereka sedar.





Jadi dalam teknik SCAN JARAK JAUH perawat sebenarnya sedang mengesan dan membaca kerohanian pesakit melalui pembiasan tenaga rohani yang dipancarkan pesakit. Masalah pada pesakit boleh dibaca melalui corak pembiasan tenaga rohaninya sama ada tenaga rohani pesakit berada pada tahap yang kasar, halus atau memiliki kitaran tenaga yang lancar atau lambat dan tersekat. 

Penaakulan atau bacaan tenaga rohani ini mampu pergi ke tahap yang lebih terperinci mengikut ilmu kefahaman dan pengalaman perawat.





Manakala dalam konsep RAWATAN JARAK JAUH, teknik rawatan ini langsung tidak melibatkan apa-apa ritual dan upacara seperti yang digembar-gemburkan sesetengah pihak. Seperti yang telah diterangkan di atas yang mana kerohanian setiap manusia sedang berada pada ruang yang sama dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk berhubung.

Maka apabila pesakit dan perawat masing-masing bersetuju dengan syarat yang dikemukakan kedua belah pihak maka kerohanian antara pesakit dan perawat akan mula terhubung antara satu sama lain. 

Apabila kerohanian antara perawat dan pesakit mula terhubung seumpama wifi dan telpon, maka secara tidak langsung kerohanian perawat akan memulakan rawatan dan proses kerohanian terhadap kerohanian pesakit mengikut kemampuan kerohanian perawat tersebut.

Adalah lumrah bagi manusia zaman kini yang tidak kenal dan tahu tentang kerohanian masing-masing dan kemampuannya. Apabila kesedaran rohani semakin kurang, maka kualiti manusia itu sendiri semakin terbatas dan lemah. Mentaliti manusia akhirnya membuatkan kerohanian mereka terbatas kepada ruang dan tempat. 

Sedangkan tenaga rohani itu jangkauannya adalah lebih jauh dan luas dari kemampuan tenaga minda manusia itu sendiri. Bermaksud selagi minda dan pemikiran manusia mampu memikirkan seseorang atau memikirkan sesuatu tempat yang jauh, maka tenaga rohaninya mampu bergerak lebih pantas dan jauh dari tenaga mindanya itu.





KONSEP DOA

Rawatan jarak jauh ini seumpama seperti kita mendoakan seseorang, sebagai contoh kita pergi mekah tetapi dari semua saudara mara atau orang minta didoakan maka saat kita mendoakan orang tersebut biasa akan disebutkan namanya, nama mak dan ayahnya dan ada jugak yang sampai menyebut tarikh lahirnya dan diingat rupanya. 






SYARAT SCAN & RAWAT JARAK JAUH

Untuk SCAN JARAK JAUH & RAWAT JARAK JAUH ianya boleh memberi nama, gambar, nama orang tua, tarikh lahir sahaja. 

Jika seseorang itu sampai meminta lain lain seperti kuku, rambut, baju dalam ( bra ) dan seluar dalam maka saya syurkan jangan dibagi karna barang barang itu adalah biasa dipakai untuk menyihir, santau, pelet ( ilmu pengasih ) menundukan. jadi saya syurkan anda jangan bagi pada orang tersebut.





KESIMPULANNYA

Dalam ilmu kerohanian sebenarnya tiada istilah batasan dalam teknik pandangan/'scan' dan rawatan jarak jauh selagi perawat tahu sasaran masing-masing, sama ada melalui nama, gambar atau lain-lain yang hanya bertindak sebagai penunjuk arah sasaran semata-mata. 

Adalah satu kesalahan dan kesilapan sekiranya manusia beranggapan bahawa hanya ilmu hitam atau sihir sahaja yang mampu dilakukan secara jarak jauh, tetapi bukan ilmu haq kerohanian.




Demikianlah kami dapat kongsi akan kepahaman scan jarah jauh dan rawatan jarak jauh agar tidak tersalah paham dan kita berwawasan tinggi. Dan jika tuan puan mengalami masalah baik sihir, saka, kluarkan susuk, masalah rumah tangga atau lain lain maka boleh hub saya

MASTER AJIE
call/whatsap

Salam Santun Dari Kami
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

7 comments:

  1. Assalamualaikum. Berapakah bayaran yang dicaj untuk mendapatkan khidmat dari tuan.

    ReplyDelete
  2. Bonus Koin 55.000
    Dengan Total Deposit / Pindah Dana

    ============= BONUS RELOAD KETIGA DARI POKERAYAM ==================

    |POKER | CEME | DOMINO99 | OMAHA | SUPER10

    BONUS HARIAN YANG BERAGAM BISA DIDAPATKAN

    MELAYANI SEMUA BANK DI INDONESIA
    BANK NASIONAL + BANK DAERAH |

    BBM : D8C0B757
    WhastApp : 0812-2222-1680
    Lnk : P0KERAYAM .CO

    ReplyDelete
  3. saya mempunyai masaalah suami lari dari rumah dan berkahwin diThailand tanpa pengetahuan saya dan terus ceraikan saya. Ceritanya begini - Dia baru saja berjumpa dengan perempuan kawan sekolah lama dan dalam sebulan dia terus ikut lari. Sampaikan ibunya meninggal pun dia tak hadir untuk melihat jenazah ibunya yang terakhir. Saya ingin bekas suami saya kembali kepangkuan keluarga dan anak2 dan memerlukan khidmat Rawatan Syahadah untuk pulangkan bekas suami saya kembali.

    ReplyDelete
  4. Puan boleh Cuba rawatan dengan tok batin asli..01133387732 (wtsap) setakat ni masalah puan dia boleh bantu

    ReplyDelete
  5. Brp bayaran utk scan rawatan jarak jauh ni daya dgn bkl suami jauh.Saya di melaka bkl suami d ondon tgh cuba berubat tp dia tiggal di kl mcmmn bayarannya encik

    ReplyDelete