Monday 4 January 2016

ALHAQ QUDRAD KESEHATAN LELAKI DAN WANITA HEALIN BODY / MEMPERBAIKI SISTEM BADAN

          Dalam badan kite ade sistem yang bekerja memperbaiki badan secara automatik ( HEALIN BODY), yang berkerja 24 jam memperbaiki segala kerusakan pada sistem organ, sistem otak, sistem darah, sistem genetik dan sistem atom kite sebagai penggerak tenaga dia.

        Segala sistem badan kita tidak berfungsi memperbaiki badan secara otomatik ( HEALIN BODY ) karana adanya block yang timbul dari pemakanan, minuman, kurangnya senaman, atau ENERGI NEGATIP  mencerobohi sistem kita didalam dan luar badan kita, sehingga perbaikan sistem otomatik ( HEALIN BODY ) gagal berbungsi dan akan mengakibatkan kerusakan yang permanen dan bertahap sedikit demi sedikit , sehingga menyebapkan segala penyakit penyakit fisikal ( MODERN ) dari segi zahirnya.

       Manusia memiliki TENAGA RABBUL IZZATI / TENAGA RABBANI ( KOSMIC ENERGI )sebagai punce penjana kuasa yang menghidupkan sistem memperbaiki badan ( HEALIN BODY )  secara otomatik atau disebut TENAGA POSITIP, apabila TENAGA RABBUL IZZATI / TENAGA RABBANI  ini tidak boleh menyuplay power secara menyeruh kepada, sistem organ, sistem otak, sistem darah, maka akan terjadi kekurangan tenaga, dan otomatik sistem ini tidak bekerja otomatik.

         Suplay power terputus karana disebapkan adanya ENERGI NEGATIP menceroboh sistem otomatik itu  seumpama mcm VIRUS yang ditebarkan sehingga berjangkit kepada semua sistem, maka semua sistem akan mengalami kerusakan otomatik dan menjadikan punca penyakit penyakit fisikal ( MODERN ) atau penyakit ROHANI.

         PUSAT RAWATAN SYAHADAH & PUSAT RAWATAN AL HAQ mengkaji keadaan ini selama 7 tahun untuk membuat bagaimana sistem ini bekerja kembali secara otomatik bagi memperbaiki badan sendiri ( HEALIN BODY ) masing masing untuk membantu sesama manusia yang memerlukan dengan kos yang sangat murah yang berfungsi terkusus untuk menyelesaian segala masalasah bagi sistem kesehatan lelaki dan wanita terutama yang berkaitan dengan alat sulit lelaki dan  wanita.

         Prodak kami dinamakan ALHAQ QUDRAD KESEHATAN LELAKI DAN WANITA yang terbuat dari HATI MINYAK IKAN KOD, tetapi kami masukan TENAGA RABBUL IZZATI / TENAGA RABBANI yang berfungsi sebagai tenaga yang menyuplay power bagi yang meminumnya yang bertujuan membantu dan memperbaiki sistem kerusakan ( HEALIN BODY ) secara otomatik , maka otomatik segala kerusakan sistem akan dibaik pulih dan prodak kami tidak ada bahan kimia apa ponm karna original dari minyak ikan hanya kami MASUKAN TENAGA  RABBUL IZZATI  / TENAGA RABBANI ( KOSMIC ENERGI )

KEGUNAAN BAGI LELAKI DAN WANITA

1. Membaik pulih kerusakan sistem organ laki laki dan wanita yang down akibat pemakanan , minuman dan gaya hidup yang tidak sehat.
2. Mengeluarkan toksin atau racun yang menyumbat atau merusak sistem yang berkaitan dengan organ dan sistem laki laki dan wanita
3. Menyingkirkan segala unsur negatif yang berhubung dengan jin, setan ,iblis, yng duduk pada sistem organ laki laki dan wanita
4. Menguatkan otot dialat sulit bagi laki laki dan wanita
5. Menghilangkan bau tidak sedap ditempat alat sulit laki laki dan wanita
6. Menyeimbangkan nafsu bagi laki laki dan wanita agar tidak berlebihan atau kekurangan tetapi jika diperlukan nafsu tetap ada.
7. Merawat bagian sistem organ yang bermalasah dialat sulit laki laki dan wanita
8. Mengatasi ejakulasi dini / cepat keluar didalam bersetubuh terutama bagi laki laki dan membaik pulih agar seperti sedia kala
9. Membaik pulih sistem peranakan ( rahim ) akibat operasi atau susah mendapat zuriat karna sistem peranakan ( rahim ) rusak
10. Menghilangkan sakit keputihan atau segala masalah yang berkaitan dengan alat sulit wanita.
11.Merawat dan membaik pulih pada alat kelamin laki laki dan wanita yang mengalami gatal tetapi tidak tau punca
12. Bagi yang mengalami terkunci nafsu akibat sihir, saka, santau, buatan orang, prodak ini jugak dapat membuka ikatan sihir pada alat kelamin laki laki dan perempuan...sehingga menjadi pulih seperti sedia kala tetapi tuk kesan lebih cepat sila minum bersama  AIR SAAPHIRE BLUE ALHAQ QUDRAD WATER.

           Kesan meminum prodak ini adalah rasa loya , ingin muntah , sakit kepala, mengantuk , sakit perut , gatal , kerab buang air kecil dan besar , keluar serpihan kaca , pasir ,abu dan lain lain objek pelik , emosi yang berubah dengan tiba tiba,panas dan sejuk , kerap sendawa dan kentut , rasa sakit pada anggota badan seperti pingggang belakang , sendi , kepala , tengkuk , bahu ,  perut dll anggota

        Kesan ini adalah satu proses pembaik pulihan sistem badan ( HEALIN BODY ) yang sudah bekerja secara otomatik karna TENAGA RABBUL IZZATI / TENAGA RABBANI sebagai tenaga baru membantu memperbaiki segala sistem kerusakan dibagian seluruh badan baik jahir dan batin bagi siapa ponm yang memakannya baik dewasa ,orang tua dan tidak ada pantang apa ponm dan orang yang beragama lain pon boleh memakanya.

PERUBAHAN SETELAH MEMAKAN
ALHAQ QUDRAD KESEHATAN LELAKI DAN WANITA

1. Bagian yang mengalami sakit akan beransur ansur pulih karna proses perbaikan sistem bekerja secara penuh ( HEALIN BODY )
2. Mempunyai tenaga dalam yang kuat bagi kerohanian dan fisikal seolah olah ada suply power yang lain yang support tenaga rohani dan badan
3. terpancarnya aura positif keseluruhan badan
4. Menyetabilkan kerohanian yang tak seimbang antara tenaga positif dan negatip dalam badan
5. Terbukanya sistem crakra pada rohani dan badan yang akan menjadikan sistem bekerja otomatik ( HEALIN BODY )

         SEBELUM MAKAN :  ISTIFAR 3 KALI
                                               SYAHADAH / MENGUCAP  3 KALI

       1 KALI SEHARI  DIMAKAN  PAGI DAN PETANG
        ISI 60 CUPSUL UNTUK 30 HARI
         HARGA SETIAP BOTOL RM 70. 00 SAHAJA
       

BAGI YANG JAUH KITA LAKUKAN
PENGHANTARAN MENGGUNAKAN POST BIASA
HARGA POST RM 6
DAN WILAYAH SEMENANJONG SABAH : RM 10.

UNTUK MENJADI STOKIS
ALHAQ QUDRAD KESEHATAN LAKI LAKI DAN WANITA
SILA HUB MAS AJIE ( 0192873134 )

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment