Tuesday 5 January 2016

TUN MAHATIR MOHAMAD DUA

Siapa tak kenal dia...
Perdana menteri malaysia...
Gagah , anggun dan penuh wibawa...
Walau ponm sudah berusia....

Dahulu aku pernah berjumpa dgnnya...
Huhhhhh  HEBAT...& LUAR BIASA
Dari sekian bnyak..aku berjumpa orang...
Guru , pertapa, ulama , syeh..
Guru silat, pendekar, dan kyai...
Dan lain lain orang hebat...

Tapi tak sebanding dgn tenaga rohaninya..
Dalam jarak 1 km aku sudah terhendak...
Merasai tenaga yg begitu kuat....
Dan tak pernah jumpa sebelum ini...

Apa bila aku masuk tenaga itu...
Tenaga rohani ku mcm hilang dan tersorok..
Menjadi sangat kecil dan tiada...
Semakin aku mendekatinya,...
Aku semakin hai...atau terlena...
Dan tak ingat mcm terkena pukau...

Dan patutlah...
Apa bila dia memimpin...
Apa yg dia kata...
Tidak ada yg sanggub membantahnya...
Dan semua kata iya..

karna masuk dalam tenaga rohaninya...
Tenaga sirr.. tenaga tengah dada...
Yang dia boleh besarkan..
bukan menyeluruh badannya..
Tapi sampai 1 km jauhnya...
Disitulah aku bnyk belajar..
Pasal nk menguatkan..tenaga...
Mcm dia....

Walau ponm aku sudah berjalan..
Tujuh tahun dgn tenaga sirr ini..
Dan mengkaji akan daya dan gunanya...
Masih jauh lagiii
dgn dia....
Dan aku kata tak dapat dibandingkan..
Dengannya...

Trima kasih

TUN MAHATIR MOHAMAD...

HANYA ORANG YG ADA DIRI
YANG KENAL AKAN ENGKAU
ENGKAU SEMBUNYIKAN DIRIMU
DALAM ZASAD RAPUHMU

BERUNTUNGLAH MALAYSIA
KARNA ADA ORANG SEPERTI DIA
PEMIMPIN YANG DISEGANI
SELURUH DUNIA

DAN DITAKUTI YAHUDI
DAN AMERIKA..
KARNA JADI DURI
DALAM SETIAP LANGKAHNYA

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment