Tuesday 12 January 2016

DIRI DIRIKU

Keseronokan dalam ilmu adalah
disaat mempelajari  dirimu
disitulah engkau banyak paham dan mengerti
berbagai bagai ilmu pengetahuan

mengenali segala gala dirimu
yaitu mempelajari 5 diri itu

DIRI ROH
DIRI MALAIKAT
DIRI JIN
DIRI SETAN
DIRI IBLIS

kelima diri itu mempunyai berbagai bagai perangai
yang berlainan nama
tentu sifat dan afaalnya berlainan pulak
baik yg negatip atau yg positip
semuanye mengajar sesuatu

tetapi niat sucimu mencari KEBENARAN
dengan iklas dan taat berjalan
dengan diri diri itu
melakukan zikir afaal kaffi atau mengikut diri
maka engkau akan selamat

dalam mengikut diri itulah
engkau akan lihatkan dan dibagi
berbagai ilmu pengetahuan
yang tak lojik tetapi nyata
karna dalam 5 diri itu
segala ilmu ada...

selagi nama diri
selagi tulah masih affaal sahaja
kalau engkau lepas dari 5 diri itu
maka baru jumpalah rahasia AKU
AKU KECILMU LAGI

ILMU SILAT
ILMU RAWATAN
ILMU TRAWANGAN / SCAN
KURSANI
PAKEAN PERANG
PEMECAHAN DIRI
DAN BERBAGAI BAGAI ILMU LAIN

itu masih dalm ilmu 5 diri lagi
bukan ilmu AKU ( aku kecil )
karana kalau engkau sudah menjumpai AKU
engkau akan meninggalkan ilmu ilmu itu

karana kalau dah jumpa AKU
maka yg akan dibuat yaitu tugas AKU
menyatakan AKU  didunia nyata

MASTER AJIE
0192873134

Cubit Cubit SayanG
SALAM
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment