Monday, 4 January 2016

PENJARA SUNAN KALI JAGA

Saat saya balik dari malaysia  menaiki pesawat terbang menuju keindonesia dalam 2 bulan lepas disitulah terjadi pemecahan ilmuku dalam pesawat dalam ketinggian 3000 kaki. Pemecahan ini berkait dengan bnyaknya orang yang mencari atau berbicara penjara sunan kali jaga ini. Sebetulnya dimanakah penjara ini dalam diri kita dan luar badan kita ???

Kenapa nama dia penjara  sunan kali jaga tidak nama lain !!
Karna yang menemukan penjara ini pertama kali adalah sunan kali jaga , jadi nama sunan kali jaga dibuat untuk penjara ini.

Penjara sunan kali jaga ini ada didalam badan kita yaitu letaknya diperut kita tujuanya tuk memenjarakan sekalian jin ,setan, iblis , siluman , mahluk halus dan sebagainya sebelum dibalikan pada sirr jantung kita. Keadaan ini akan berlaku sesuai kefahaman kita dan sirr jantung kita sebesar mana.

Semakin sirr jantung besar maka perjara ini ponm akan besar , karna penjara ini mengikut kapasiti sirr jantung tidak mungkin besar penjara melebihi sirr jantung .
Kalau ada yang lebih besar akibatnya fatal maka jin setan iblis ini akan menjahanamkan orang tersebut. Dia akan sakit dan seleluruh badannya akan jahaman karna menampung negatip terlalu bnyak dan loding atau sirr jantung healin lambat.

penjara sunan kali jaga yang diluar badan kita adalah dilangit minimal ketinggian 3000 kaki keatas. karana apa bila saya naik pesawat ini semakin tinggi maka mendapati negatip energi baik jin setan iblis sangat bnyak dan halus dirasa mcm berlapis lapis mengikut langit atau kekuatan jin setan iblis tersebut.lebih tepatnya penjara sunan kali jaga yang diluar badan kita itu dikerajaan langit.

Baik penjara didalam badan kita yaitu diperut atau diluat badan kita yaitu kerajaan langit sama sama tujuan yaitu satu menampung segala jin ,setan ,iblis, siluman dan mahluk halus sebelum dikembalikan pada zat yang suci.. yang didalam badan kita akan kembali pada sirr jantung kita, yang diluar badan kita akan  kembali pasa sirr alam semesta.

Seseorang yang sudah jumpa sirr jantung ini maka boleh menghidupkan penjara sunan kali jaga ini dan terkadang dalam rawatan penjara baik didalam badan atau diluar badan boleh digunakan tuk memenjarakan segala mahluk dalam rawatan baik jin , setan ,iblis atau sebangsanya sebelum dibalikan .maka rawatan akan lebih mudah dan cepat. karna ada tempat menampung dan jangan lupa balikan pada allah..

INALILAHI WAINA LILAHI ROJIUN
" segala datang dari ALLAH
dan kembali pada ALLAH "

Bukan dicampak MEKAH , LAUT , DIPASAK , DITANAM , DIMASUKAN BOTOL, DI MASUKAN HUTAN , ATAU KERAJAAN JIN , lagilah dibuang di LONGKANG ATAU TEMPAT TEMPAT LAIN. mereka akan lepas kembali karna bukan itu tempat kembali merasa.

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment