Wednesday 30 December 2015

MUNTAH DALAM RAWATAN

Assalamu’alaikum wwt.

Dalam  tulisan pada ini kali, saya ingin berkongsi tentang fenomena muntah sewaktu rawatan berdepan atau pon rawatan jarak jauh . Pernahkah saudara melihat pesakit yang biasanya mengalami gangguan jin atau sihir yang muntah tanpa dapat ditahan-tahan? Atau adakah saudara sendiri pernah mengalami sendiri kejadian muntah seperti ini.

Saya sendiri pernah berhadapan dengan situasi pesakit yang muntah semasa rawaran . Justeru, ketika merawat pesakit yang biasanya disebabkan oleh gangguan jin atau sihir baik berdepan atau melalui rawatan jarak jauh, jika pesakit berasa hendak muntah maka janganlah ditahan...biarkan sahaja.

Dalam melakukan rawatan tak kiralah ayat atau zikir dari bacaan al'quran sebetulnya menghasilkan Tenaga / Energi Kerohanian ( RASA ). Tenaga atau Energy inilah yang berkemampuan melakukan usaha (penyembuhan, pembentengan, perlawanan dari  penyakit fisik, psikis, gangguan jin, serangan sihir dan segala mara bahaya) hingga menghasilkan daya kerja, kekuatan atau tenaga yang bersumber dari Tenaga / Energi  Al-Qur’an dan doa yang disyari’ahkan. Maka dapat disimpulkan bahawa hasil dari bacaan ayat atau zikir adalah Tenaga / Energi kerohanian ini yang berasal dari keberkahan dan mukjizat bacaan ayat Suci Al-Qur’an dan Doa-doa Nabi Muhammad.

Tenaga / Energi kerohanian yang terpancar atau terhasil daripada daripada bacaan ayat atau zikir ketika perawat rawatan kepada pesakit secara hakikatnya akan merawat penyakit yang dideritai oleh pesakit. Energy kerohanian ini akan mampu meneutralkan segala bentuk energy negatif, makhluk jin /syaitan, racun (toksin) di dalam tubuh seseorang dengan menggunakan Tenaga / Energi kerohanian.

Tenaga / Energy kerohanian hasil daripada bacaan ayat dan zikir merupakan suatu pencegahan dengan cara membuang semua bentuk energy negatif yang menyerang tubuh badan. Energy negatif ini terdiri daripada racun-racun (toksin), timbunan sampah sisa-sisa hasil metabolisme yang merupakan racun bagi tubuh. Racun ini berkumpul dalam tubuh pesakit selama bertahun-tahun. Racun yang berkumpul dalam tubuh ini akan menyebabkan sel-sel di dalam  menjadi rosak dan secara bertahap menurunkan kekebalan tubuh, yang dapat menjadi suatu penyakit.

Secara umum, tujuan Tenaga / Energi kerohanian ini antara lain adalah untuk membersihkan energy negatif. Hal ini kerana energy negatif seperti toksin  akan membahayakan dan merosakkan sel-sel organ tubuh. Selain itu Tenaga / Energi kerohanian  ini dapat mengembalikan semula fungsi dan keseimbangan organ-organ tubuh dan sistem-sistemnya secara berkesan.

Tambahan pula, Tenaga / Energy kerohanian dapat memberi kesempatan organ tubuh berisitrahat terutama hati dan sistem pencernaan,menambah energi bagi tubuh untuk melakukan proses metabolisme, dan untuk memperbaiki setiap kerosakan yang terjadi. Tenaga / Energy kerohanian juga berupaya memperbaiki sirkulasi peredaran darah dan metabolisme, memperbaiki sel-sel yang rosak dan menjaga keseimbangannya membangun sistem kekebalan tubuh, memperbaiki kualiti tidur malah mengubah diri dari kurang sehat menjadi sehat.

PROSES TERJADINYA MUNTAH DALAM RAWATAN

Muntah adalah aktiviti mengeluarkan isi perut melalui mulut yang disebabkan oleh gangguan dari saluran pencernaan. Mual dan muntah disebabkan oleh pengaktifan pusat muntah di otak. Muntah merupakan cara dramatis tubuh untuk mengeluarkan zat yang merugikan. Muntah dapat disebabkan karena makan atau menelan zat beracun atau makanan yang sudah rosak dan tercemar (jangkitan kuman). Kemampuan untuk muntah dapat mempermudah pengeluaran toksin dari perut.

Ada pesakit yang muntah saat baru dimulai proses rawatan...Ada yang muntah setelah Tenaga / Energi kerohanian dimasukan...Ada yang muntah setelah selesai proses  rawatan . Bahkan ada yang muntah dalam perjalanan pulang ke rumah atau setelah sampai di rumahnya.....

Dapatlah dikatakan bahawa pesakit yang muntah adalah kerana diakibatkan oleh dorongan yang kuat dari Tenaga/ Energi Kerohanian yang terpancar ketika perawat memasukan Tenaga / Energi Kerohanian kepada pesakit . Ketika Tenaga / Energi Kerohanian itu masuk pada keseluruh bahagian tubuh yang sakit, maka secara langsung memprogram energinya menuju pusat sakit pesakit dan Tenaga / Energi Kerohanian yang terpancar itu mendorong penyakit untuk segera keluar melalui mulut dan kadang juga boleh keluar melalui air mata, lubang hidung, cairan dari telinga buang najis dan kencing.

Ada banyak sekali kejadian penyakit diakibatkan dari adanya zat-zat yang meyerang tubuh badan. Pada penyakit akibat sihir, sebahagian besar pesakit selalu akan mengalami muntah semasa rawatan , sebab serangan sihir selalu membawa zat-zat beracun.

Tetapi anda juga perlu ketahui, keadaan muntah ini ada yang boleh dimanipulasi oleh jin, setan iblis dan ada yang benar benar memang penyakit ini keluar dari badan pesakit. Keadaan yang tipu daya antara muntah manipulasi dan benar benar keluar penyakit inilah yang kadang perawat sendiri tidak boleh membezakan mana muntah yang tipu daya kononnya jin, setan iblis keluar tersebut keluar atau benar benar penyakit tersebut keluar.
Perlu beberapa tahun saya sebagai perawat mencari bukti dan membuat kajian untuk dapat membezakan mana muntah manipulasi dan muntah sakit yang betul, untuk tidak kita tertipu.

MUNTAH MANIPULASI DARI JIN , SETAN , IBLIS

Muntah manipulasi dari jin, setan, iblis adalah apa bila melakukan rawatan muntah ini berserta makanan yang dimakan pesakit, bukan benar benar cairan atau benda yang tidak bercampur makanan. Kesannya memang macam betul betul lega saat itu, tetapi dalam satu minggu dan bebrapa waktu lamanya maka akan timbul sakit balik dari pesakit tersebut dan berterusan seperti itu..itu muntah manipulasi dari jin setan iblis.

Sedang muntah yang benar benar keluar sakit atau racun ianya adalah tidak bercampur apa apa makanan yang dimakan pesakit tersebut . Ianya benar benar original muntah yang tidak berkait dengan makanan. misalnya pesakit muntah hijau dan hitam pekat , cairan buih putih , cairan pink, muntah pasir , malah lebih teruk akan keluar bersama muntah tersebut bahan-bahan berbahaya seperti paku, besi dan sebagainya. Saya berpendapat muntah yang keluar ini membawa bersama benda-benda asing seperti kuman atau virus penyakit, termasuk didalamnya makhluk-makhluk halus pengganggu  (jin/syaitan).

JENIS JENIS MUNTAH DAN PUNCANYA

1. MUNTAH CAIRAN WARNA PINK PEKAT.

Muntah ini adalah sebab dari kita pernah bersetubuh dengan jin, setan, iblis,  dalam masyarakat diindonesia adalah jenis mahluknya GENDERUWO dan dimalaysia disebut HANTU RAYA. Mahluk ini keseluruhan tubuhnya berbulu dan memang meminati bangsa manusia dan jenisnya ponm ada yang lelaki dan ada yang wanita. Yang jenis laki laki mereka mencintai wanita bangsa manusia dan yang perempuan sebaliknya mereka mencintai laki laki bangsa manusia. Mereka berkebolehan merubah wujud menjadi nyata dan nampak seperti istri, suami , kekasih dan mengajak pasangan mereka yang tak sadar bersetubuh layaknya suami istri dengan mangsanya. Tetapi apa bila mereka bersetubuh mereka mempunyai kekuatan sex yang berlipat ganda dan cairan sperma mereka adalah berwarna pink pekat sedang manusia biasanya berwarna putih pekat tujuannya untuk mendapat keturunan dari bangsa manusia. Apabila manusia yang melakukan pesetubuhan ini melakukan rawatan maka biasanya akan keluar muntah cairan warna pink terutamanya kaum perempuan.

2. MUNTAH CAIRAN WARNA KUNING

Muntah ini berasal dari dalam rahim perempuan, yang menyebapkan perempuan sukar hamil dan kadang dokter katakan ianya mandul atau tidak boleh mempunyai anak. cairan kuning ini lah yang mengganggu sperma mati dan disitu jugak tempat duduknya bagi jin setan iblis yang memakan benih tersebut.

3. MUNTAH CAIRAN WARNA HITAM

Dalam status sebelumya saya ada terangkan pasal DARAH HITAM SIHIR, muntah ini adalah berkait dengan kefahaman dalam status itu, yaitu tempat duduknya jin, setan, iblis maka akan menimbulkan cairan atau kesah hitam.

4. MUNTAH ANGIN

Jenis muntah ini adalah jenis mahluk yang masuk dalam badan kita melalui angin baik santau angin atau jin, setan ,iblis yang ingin masuk badan kita melalui angin biasanya masuk melalui 7 lubang dalam badan kita tempat masukanya.

5. MUNTAH CAIRAN WARNA HIJAU ,KEBIRUAN, KEHITAMAN & KEMERAHAN

Muntah jenis ini akibat toksin dalam badan yang apa bila Tenaga / Energi Kerohanian masuk maka akan dikumpulkan didalam perut dan boleh dimuntahkan. karna cairan jenis warna hijau, kebiruan, kehitaman & kemerahan ini sumber penyakit dalam badan.

6. MUNTAH CAIRAN BERCAMPUR PASIR

Jenis muntah ini apa bila melakukan rawatan adalah berkait dengan mereka mempuyai barang keris, cincin, buluh perindu dan barang barang lainya yang menjadikan mereka sakit, karna kadam atau mahluk barang tersebut duduk dalam badan berbentuk pasir

7. MUNTAH CAIRAN PUTIH BERBUIH

muntah ini adalah jenis daripada bisa atau racun yang membuat pesakit apa bila ada benda mcm ini maka badan dan sendi mereka selalu mcm berbisa dan cucuk cucuk sakit. karana mahluk jin ,setan, iblis, membentuk cairan putih buih yang boleh duduk pada badan pesakit. Dan ada juga mengikut pengalaman saya dalam rawatan kesan cairan putih berbuih ini adalah kesan dari racun akibat dadah, dan obat obat sejenisnya. yang apa bila seseorang yang tak dapat atau kurang dos maka cairan ini yang membuat penagih tidak tahan , darah dan badan mcm ada ulat berjalan, dan geli.

8. MUNTAH DARAH KEHITAMAN

Muntah ini adalah jenis dari pada darah beku dan  kesan dari jin,setan, iblis
yang duduk dalam badan tak kira sihir atau ponm saka atau jenis yang lain yang pastinya akan membuat darah hitam untuk dijadikan rumah mereka.

9. MUNTAH AIR MASIN, PAYAU, HAMIS & BERPASIR

Jenis muntah ini adalah berkaitan sihir dari bangsa jin, setan, iblis, yang duduk dalam air, laut, danau, yang disuruh masuk dan menganiyaya pesakit tersebut sebagai tanda jenis mereka maka mereka mengimexkan cairan masin atau payau, hamis dan bercampur pasir apa bila dikeluarkan.

10.MUNTAH MACAM CAIRAN SUSU YANG BUSUK

Apa bila mutah seperti ini maka  orang atau pesakit tersebut adalah pernah meminum minuman dari jin, setan , iblis, karna minuman mereka adalah dibentukan adalah cairan putih seperti susu pada bangsa mereka. tetapi sebenarnya adalah  cairan ini adalah berbentuk warna putih susu dan bau sangat  busuk. tetapi jin setan iblis mampu mengubahnya jadi manis untuk manusia yang akan belajar ilmu kekuatan pada mereka.

11. MUNTAH DARAH MERAH KENTAL

Biasanya apa bila kita muntah seperti ini kita mengalami serangan atau terluka dalam . boleh jadi sihir atau ponm disebabkan pertarungan dengan kerihanian maka kita boleh muntah darah seperti ini

Kesimpulan

Yakinlah bahawa hal yang sedemikian adalah bukti nyata Tenaga / Energi kerohanian dan pertolongan yang cepat daripada Allah swt..Dan saya sarankan jika dalam rawatan pesakit terasa mahu muntah janganlah ditahan dan biarkan semua penyakit keluar dari mulut pesakit, begitu juga jika pada saat meminum air yang sudah ditenagakan atau dimasukan Energi rohani terasa mau muntah janganlah ditahan namun dikeluarkan muntahan tersebut.

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

2 comments:

  1. Salam..blh tahu di mna mna tmpt prubatan ni..

    ReplyDelete
  2. Bonus Koin 55.000
    Dengan Total Deposit / Pindah Dana

    ============= BONUS RELOAD KETIGA DARI POKERAYAM ==================

    |POKER | CEME | DOMINO99 | OMAHA | SUPER10

    BONUS HARIAN YANG BERAGAM BISA DIDAPATKAN

    MELAYANI SEMUA BANK DI INDONESIA
    BANK NASIONAL + BANK DAERAH |

    BBM : D8C0B757
    WhastApp : 0812-2222-1680
    Lnk : P0KERAYAM .CO

    ReplyDelete