Monday 4 January 2016

PENERANGAN NAFSU DAN FUNGSI SIRR JANTUNG

Nafsu umpama sofware utama yg mengistall software pada diri diri kita bila nafsu mula menebal maka sofware kejahatan akan terinstall pada semua diri diri kita dan setelah progrem kejahatan terinstall dalam diri kita , maka kesalahan demi kesalahan akan berlaku dalam kehidupan seharian,fikiran akan menjadi jahat, perasaan menjadi jahat.

Semakin nafsu mula menghitam dan menebal semakin sofware kejahatan terbentuk pada diri kita dan kita akan pula merasakan perasaan perasaan jahat dan fikiran jahat, maka penyakit mulai timbul , masalah dalam kehidupan mulai ada, dan semakin teruk dari sehari ke sehari.

Apa bila kita sudah mulai sedar atas kesilapan kita,tapi tak boleh buat apa lagi kerana sofware kejahatan sudah terinstall dalam diri, hidup dah mcm neraka , yang sakit maka sakitlah, yang tidak bahgia terus tidak bahagia, yg susah semakin susah, rejeki keuangan tertutup, wajah tiada seri, dan membuat kita merasa ingin bergaduh padahal tiada niat untuk bergaduh, puncanya karna sofware diri kita sudah terjangkit virus.

Sahinggalah adanya ilmu  kerohanian ini, untuk padamkan software kejahatan sikit demi sikit sahingga normal balik, apabila sofemware kejahatan semakin dipadam, fikiran jahat dan perasaan jahat mulai hilang sedikit demi sedikit.

Semakin software kejatan hilang maka diri batin kita semakin boleh melepaskan dirinya dari cemkaman nafsu,dan kehidipan kita seolah di susun, dan semakin diri dapat melepaskan dari nafsu maka hidup semakin keluar dari neraka dunia ini.

Walau pon belum ke syurga dunia lagi, tetapi hidup semakin kurang dibebani masalah yg memeningkan kita sendiri, melepaskan kita dari sakit, boleh menyusun keuangan dan menata kehidupan lebih baik.

Jadi bermulanya kita nak padamkan sofware itu, kita kena adanya ilmu kerohanian dan bermulanya ilmu kerohanian adalah kita mengenal diri kita sendiri yaitu membuka titik cakra utama yaitu sirr jantung kita sebagai cara untuk membersihkan segala sofware nafsu yang menghitamkan diri kita.

Dalam keilmuan tarikat,hakikat, makrifat,untuk membuka cakra sirr jantung ini, diperlukan amalan zikir berpuluh puluh ribu untuk sirr jantung mengeluarkan cahayanya dan mengeluarkan rasa atau aliran kehujung jari bahkan mengalir keseluruh badan.

Tetapi cara itu sangat memberatkan pada masa sekarang yang serba sibuk dengan kerja, belum lagi masa beramal yang kadang orang sudah tidak ada masa untuk melakukannya dikarnakan kesibukan duniawi yang melupakan ilmu rohani.

Adanya pembukaan sirr jantung inilah , kami bantu seseorang itu untuk membuka cakra utamanya yaitu sirr jantung dan boleh dipakai untuk kehidupan keseharian dan mengkikis nafsu yang menjadikan punca kegagalan kita dalam kehidupan dunia dan akherat.

Dan diharapkan apa bila seseorang ingin membukak sirr jantungnya atau belajar mana mana ilmu kerohanian maka mohonlah petunjuk dahulu agar tali tali tuhan itu dapat tersambung dan kita dikalangan orang orang yang dijalan petunjuk allah dan sesuai dengan pesanan SYEH ABDUL KADIR AL JAILANI

Mastr ajie
Call/whatsapp
0192873134

Pusat rawatan syahadah

1 comment:

  1. Bonus Koin 55.000
    Dengan Total Deposit / Pindah Dana

    ============= BONUS RELOAD KETIGA DARI POKERAYAM ==================

    |POKER | CEME | DOMINO99 | OMAHA | SUPER10

    BONUS HARIAN YANG BERAGAM BISA DIDAPATKAN

    MELAYANI SEMUA BANK DI INDONESIA
    BANK NASIONAL + BANK DAERAH |

    BBM : D8C0B757
    WhastApp : 0812-2222-1680
    Lnk : P0KERAYAM .CO

    ReplyDelete