Friday 1 January 2016

JALAN BERPENTUNJUK

Bagi yang ingin mengikuti kursus pembukaan SIRR JANTUNG yang saya akan adakan pada tarikh dan masa nanti, diharapkan dahulu untuk memohon petunjuk pada ALLAH, supaya yakin dan tidak sekejab percaya sekejab tidak. Dengan mohon petunjuk itu barulah kita yakin akan yang akan dilalui dalam ilmu SYAHADAH atau RASA yang akan dibukak dan diterangkan dalam kursus tersebut.

Sebaik baik jalan ialah jalan yang berpetunjuk
karna setiap ilmu tidak sama dan tentunya cara penerangan dan penyampaiannya berbeda mengikut pada peringkat ilmu dan kefahaman dia. Begitu jugak dalam mau mencari guru atau ilmu sebaik baiknya adalah yang dipilih ALLAH untuk kita, dengan mohon petunjuk allah lah kita dapat berpegang pada tali tali AllAH yang dirahmati dan terbaik untuk kita.

CARA

SHOLAT TAUBAT 2 REKAAT
SHOLAT HAJAD 2 REKAAT
SHOLAT ISTIHARAH 2 REKAAT

dan mohonlah petunjuk, baru menuntut ilmu atau berguru karna bnyk saya jumpai orang mau belajar hanya untuk mau hebat, kuat, dan berbagainya sehigga kehebatan dan kekuatan ilmunya boleh memakan dirinya balik dikarnakan tidak sesuai dengnya karna apa karna hanya ikut nafsu semata mata belajar ini dan itu dan tak pernah memohon pada ALLAH untuk menunjukan ilmu atau guru yang sesuai untuknya karna kesesuaian ilmu dan guru maka kita akan didalam tali tali ALLAH yang dirahmati dan diberkati dan tentunya ilmu yang didapat tidak menjahanamkan balik atau makan dirinya kembali.

Bagi yang sudah dapat petunjuk dari ALLAH, diharapkan agar membeli atau meminum air SAAPHIRE BLUE AL HAQ QUDRAD WATER , minimal adalah 3 botol paling sedikit lebih dari 3 botol maka lebih baik, Tujuannya adalah untuk clearkan negatip energi dalam badan yang akan menyusahkan atau menghambat proses PEMBUKAAN SIRR JANTUNG yang akan dilakukan nanti.

Dalam fb saya ada tulis pasal air SAAPHIRE BLUE ALHAQ QUDRAD WATER beserta no telpon dan tempat stokis terdekat dengan tuan puan, atau bila nak boleh saya kirim melalui post tetapi ianya berjumlah 12 botol setiap penghantaran atau post

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment