Monday, 4 January 2016

SIHIR PENGASIH & SIHIR PENUNDUK

Seseorang yang tengah jatuh cinta kadang mereka buta mata dan hatinya, karna difikirannya adalah seseorang yang dia cinta itu baik laki laki atau pon perempuan  jika tidak terlaksana atau ditolaknya cinta tersebut maka dengan segala cara inginkan pujaan hati itu jadi miliknya termasuklah menggunakan ilmu pengasih ( ILMU PELET ). yang bertujuan untuk mendapatkan pujaan hati tersebut atau lebih tobnya disebut " CINTA DITOLAK DUKUN / BOMOH BERTINDAK "yaitu mengunakan bantuan dukun atau bomoh untuk menaklukan hati dan pasangan tersebut.

Ada juga yang mereka mengunakan amalan atau ilmu pengasihan yang mereka pelajari untuk mendapatkan pasangan baik dengan ilmu ayat alquran seperti surah yusuf, surah anas, surah alfatehah, ayat bismilah , ayat kursi, ayat empat, dan masih bnyak lagi dalam al quran yang dapat dijaikan ilmu pengasihan. Ada juga yang mengunakan ilmu kejawen atau mantera , seperti Ilmu jaran goyang, semar mesem, semar kuning , panji asmora, panah arjuna dan berabgainya lagi, atau kadang menggunakan yaitu kadam atau penjaga dari batu cincin, kayu, keris atau berbagai barang lain yang mempuyai kekukatan khusus untuk ilmu pengasihan.

Mungkin mereka yang menggunakan ayat dalam al quran untuk pengasihan , ilmu kejawen pengasihan atau pon barang barang atau pon dengan dukun / bomoh , tidak mengetahui bahwa kadam atau jin setan iblis lah yang bertindak masuk untuk membuat seseorang yang dia cintai akan menerima cintanya dan bertekuk lutut dihadapannya dan apa pon dia nak ,akan diturutkan oleh pasangan bahkan sampai kejenjang perkawinan.

Sebenarnya ilmu pengasih ini juga dikataka adalah jenis sihir, tetapi bnyk yang tidak tau bahwa ilmu pengasih baik gunakan alquran, ilmu kejawen, barang atau gunakan dukun / bomoh mempunyai masa kekuatanya dapat bertahan. Ada yang
40 HARI ( SATU BULAN SETENGAH ),
100 HARI  ( TIGA BULAN 10 HARI )
1000 HARI ( TIGA TAHUN )

itu tergantung pada kekuatan amala baik ayat al quran, matera kejawen, barang atau pon dukun atau bomoh itu sendiri. yang jelas ilmu pengasih adalah tidak bertahan lama yang paling lama adalah 1000 hari sahaja.

Apa bila jangka masa itu sudah habis maka seseorang yang terkena ilmu pengasih / sihir pengasih ini akan berubah jadi benci dan tidak menyukai pasangan tersebut, seperti halnya mula mula dia dulu yaitu tidak menyukai pasangan . Tetapi akibatnya yang fatal adalah apa bila sudah keadaan menikah dan punya anak , orang yang terkena ilmu pengasih ini sadar maka akan terjadi sering gaduh dan menjadikan tidak harmonis dan kadang boleh terjadi cerai dan hancurnya rumah tangga ini.

jika masa kekuatan ilmu pengasih ini habis maka mahluk kadam , jin , setan, iblis  yang mula mula dulu membuat cinta maka akan berubah seseoarang yang terkena akan jadi benci sebenci bencinya..karna mahluk itu berpatah balik menyerang pengamal atau pasangan itu sendiri.

Bnyak orang yang menggunakan ilmu pengasih ini tidak sadar kesan dan akibat apa yang dia lalukan dikemudian hari , karna kesan itu lambat dan belum terjadi, jadi sesuatu yang dimulai dengan hawa nafsu walau dengan niat baik tetap sahaja hasilnya tidak baik

dan kadang orang yang mengalami kes rumah tangga yang diawali dengan ilmu pengasih yang sudah tamat tempoh ini datang pada ustad atau perawat untuk coba disatukan maka perawat ponm kadang akan susah karna tidak mengetahui punca sebenar fan kadang seseorang itu malu menceritakan aibnya sendiri. maka cobalah berterus terang karna keterus terangan itu perawat dapat memberi cara agar dapat bersatu lagi dengan cara yang haq.

TANDA TANDA TERKENA ILMU PENGASIH

#Mangsa mengalami rasa asyik bercinta dan sellau teringat kepada orang yang menyihirnya walaupun mangsa belum betul betul mengenali orang yang beliau cintai itu.Mangsa berasa seolah olah terpukau dan tidak rasional dalm berfikir.Penglibatan jin jin menimbulan daya khayalan yang kuat kepada mangsa,sehinggakan sukar untuk mereka ,melepaskan diri daripada cengkaman sihir cinta itu.

#Mangsa menurut sahaja apa yang disuruh oleh penyihir tanpa banyak soal,sepertii memberi wang dan membelikan hadiah yang mahal mahal sehingga kepada tahap sanggup mengorbankan maruah diri.

#Mangsa tidak peduli lagi kepada pendapat ahli keluarga dan sanggup lari dengan pasangan yang menyihirnya itu.Pasangan yang berkahwin pula,mangsa berasa benci kepada pasangannya yang sah tanpa sebab yang munasabah.

#Mangsa biasanya tidak ingat sepenuhnya perbuatan yang sudah dilakukan semasa bercinta dan sekiranya dapat mengingatinya semula,mangsa berasa menyesal serta terasa bodoh.Mereka mengadu,mereka tidak mampu mengawal diri kerana dirinya seolah olah dipukau.

#Mangsa dibisikkan dengan bisikan jahat supaya melakukan zian dengan pasangan yang menyihirnya.Kehendak seksual seperti ini tidak dapat dikawal oleh mangsa.

# Mangsa selalu bermimpi berjumpa dengan penyihirnya dan kadang melakukan persetubuhan dalam mimpi itu dah hampir setiap malam atau kerab sekali bermimpi seperti itu

SIHIR YANG DIHALALKAN

Berhias dan mencantikkan diri di hadapan suami. Menjaga supaya suaminya tidak melihat sesuatu yang buruk darinya, tidak mencium bau yang tidak enak, selalu senyum manis, berkata baik, lembut, menjaga harta suami, menjaga anak-anak dengan kasih sayang, mentaatinya selagi tidak menyuruh perkara maksiat kepada Allah.

CARA MUDAH MENGETAHUI
SAKA, JIN , SETAN ,IBLIS
ILMU YANG BERKADAM
ATAU SEGALA YG BERKAITAN DENGAN MAHLUK HALUS
ATAU GANGGUAN

     Cara pengesanan / scan diri sendiri ini , dapat dilakukan melalui zikir pada bila bila masa sahaja tetapi usahakan waktu didalam keadaan tenang dan keadaan berseorangan untuk dapat merasai atau tanda tanda yang terjadi pada dirinya sendiri dan boleh dilakukan untuk menetahui / scan budak kecil dibawah umur ahlil balik 12 tahun

1 . UNTUK DEWASA 12 KEATAS

1. Tujukan untuk diri sendiri
2. Sewaktu membaca zikir
    istifar 3 x
    syahadah / mengucap 7 x
    pegang urat nadi tangan kiri dengan jari telunjuk
3. selebihnya teruskan zikir seperti biasa
4. Jika anda tidak merasai apa bila buat sekali, buat lagi hari keesokannya
    sampai 7 x selama 7 hari, karana ada kadang kadang dijumpai jin, setan , iblis
    yang kebal akan ayat / zikir. Knp diulang karana nk mendapatkan keyakinan
5. Untuk yang sudah merasai tanda tanda yang disebutkan dalam keterangan
    dibawah , infokan pada ustad atau pengamal pengobatan untuk
    mendapatkan rawatan lebih lanjut.

CARA

1 . fatehah rosululoh 1 x
2. fatehah muslimin / muslimat 1 x
3. fatehah kedua orang tua 1x
4. fatehah diri sendiri 1 x

Istifar 3 x
Syahadah / Mengucap 7 x
Bismilah irahman nirahim 33 x
Al fatehah   33 x
Ayat kursi   33 x

apabila anda mengamalkan merasai tanda tanda

panas, seram sejuk, pitam, mamai, pening, letih, penat, lemah, lesu,
bahang, ngantuk, meremang, ade bende berjalan pada badan,
gemetar, mengigil, mual, muntah, sendawa, terasa cengkaman,
lupe ayat, menangis, tak tenang, menggelabah tak tentu hala,
gatal,

2. UNTUK BUDAK KECIL 12 TAHUN KEBAWAH

1. Baca ketika anak / cucu sedang tidur
2. letak tangan diatas kepala/ ubun ubun budak kecil

BACA

1 . fatehah rosululoh 1 x
2. fatehah muslimin / muslimat 1 x
3. fatehah kedua orang tua 1x
4. fatehah diri sendiri 1 x

istifar 3 x
syahadah / mengucap 3 x
Bismilah irahman nirahim 11 x
Al fatehah   21 x
Ayat kursi   33 x

TANDA TANDA GANGGUAN

1. Perhatikan tangan , kaki atau keseluruhan badan budak , jika time dibacakan
    akan adanya protek bergerak gerak
2. Anak tiba tiba bangun seperti orang lain
3. Anak akan terperanjat dan menangis seolah olah ada yang memukul
     atau mencubitnya
4. Anda sendiri akan rasa sendawa, bahang dan panas
5. Ruangan akan berasa lain dan pelik , kadang diruangan akan terdengar
     bunyi bunyian, seperti hewan atau berbagainya
6. Cara ini hanya untuk mengetahui / scan pada budak kecil sahaja , jangan
     teruskan  merawat  karana bila kerohanian anda tidak kuat maka anda akan
     sakit dan terkena gangguan dari pada mahluk jin setan iblis yang duduk pada
     budak tersebut.
7. sila hubungi ustad atau pengamal perobatan untuk mendapatkan rawatan
     lebih lanjut agar tidak semakin lebih teruk

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

20 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Master ajie boleh saya contact untuk pengetahuan lanjut ke ?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. jodoh pertemuan dan perpisahan ada qodo dan qodar yang perawat mana pun tak dapat membantu kecuali allah, jika kita ihtiar tak berhasil selalunya perawat jadi mangsa dikatakan penipu dan sebagainya sedang perawat itu hanya coba membantu orang tersebut.

    Sebagai contoh kita mengambil sebuah penghikmatan peguam yang tentunya penghikmatan ini ambik upah, peguam pun hanya beruhasa semaksimal mungkin bantu apa kes yang diminta dan tak pernah pun kata akan berhasil

    Jika tak berhasil, peguam akan dikatan penipu atau sebagainya.

    ReplyDelete
  5. subhannallah. .. aku tengah jalani bende nie, tampa istigfar pon. ade aku kesan sikit.

    makasih ,aku ade pencerahan akan maksaalah yg tengah di hadapi sekarang

    ReplyDelete
  6. JIKA INGINKAN MINYAK WANGI PENGASIH ORANG ASLI BOLEH WHATSAPP SAYA ZAMRI 0163168815...MAHAR RM277 SAHAJA .....

    ReplyDelete
  7. JIKA INGINKAN MINYAK WANGI PENGASIH ORANG ASLI BOLEH WHATSAPP SAYA ZAMRI 0163168815...MAHAR RM277 SAHAJA .....

    ReplyDelete
  8. JIKA INGINKAN MINYAK WANGI PENGASIH ORANG ASLI BOLEH WHATSAPP SAYA ZAMRI 0163168815...MAHAR RM277 SAHAJA .....

    ReplyDelete
  9. Salam ustaz kawan sye ada terkne sihir pengash?sye nk tau mcm mna nk merawatnye seblm ianye mnjd bertmbh2 teruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contact 01116776220, UST iz di Puchong, Selangor

      Delete
  10. Salam ustaz..saya adkk yg mgkin terkena ilmu pengasih ni..
    Dia jadi berubah sjak bkawan dgn seorang lelaki..
    Apa shja kmahuan dituruti..
    Tak dengar pendapat kluarga..

    Bagaimana saya nk tau adakah betul ini ilmu pengasih dan cara mngatasinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contact 01116776220, UST iz di Puchong, Selangor

      Delete
  11. As salam ustaz...klu kerap mimpi mnyusukan bayi adakah itu tanda2 terkena sihir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contact 01116776220, UST iz di Puchong, Selangor

      Delete
  12. Sy kliru.trasa bodoh yg amat menghawini suami yg ke2 dan becerai dgn suami pertama.prasaan benci membuak2 timbul slepas mngandung 3bln.rasa bnci,tetnya2 dgn diri sndiri mcm mna sy bleh trima dia,knapa sy berbuat dmikian.sy mcm lupa diri sketika.tdk tau harus critakn dgn siapa.sy takut sy slh.sy kliru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contact 01116776220, UST iz di Puchong, Selangor

      Delete
  13. Ada ke yg ble buang kalu istri kta kna sihir oleh laki2 lain.ble mnta numbr hp
    Kalu ada la.

    ReplyDelete
  14. Nk sgt tulis blog. ...ejaan pun tak betul. "AKHIL BALIGH" bukannya "AHLIL BALIK". Belajar Bahasa Malaysia dulu sebelum tulis blog.

    ReplyDelete
  15. Bonus Koin 55.000
    Dengan Total Deposit / Pindah Dana

    ============= BONUS RELOAD KETIGA DARI POKERAYAM ==================

    |POKER | CEME | DOMINO99 | OMAHA | SUPER10

    BONUS HARIAN YANG BERAGAM BISA DIDAPATKAN

    MELAYANI SEMUA BANK DI INDONESIA
    BANK NASIONAL + BANK DAERAH |

    BBM : D8C0B757
    WhastApp : 0812-2222-1680
    Lnk : P0KERAYAM .CO

    ReplyDelete