Friday, 30 November 2018

ILMU KUNCI NAFSU

Dalam ilmu ianya tetap ada yang baik dan ada jugak yang jahat, tetapi yang menjahatkan dan membaikan ilmu tersebut adalah seseorang yang menggunakan kejalan apa ilmu tersebut adakah untuk menganiyaya atau pun untuk sedia payung sebelum hujan ( berjaga jaga ).



Dalam post kali ini saya akan terangkan lebih detail akan ilmu kunci nafsu, yang mungkin pernah dengar atau pun sedang mengalaminya.

Dalam ilmu kunci nafsu ini terdapat dua perbedaan antara ilmu yang benar dan ilmu yang salah yang saya akan jabarkan dibawah ini.



1 . ILMU KUNCI NAFSU BENAR

Ilmu yang benar ini ada dalam ilmu HAKIKAT & MAKRIFAT yaitu ada dalam yang namanya NIKAH BATIN.

Berkawin atau menikah ianya ada dua keadaan  yaitu menikah zahir dan menikah batin. Tetapi yang saya akan terangkan disini adalah menikah batin atau nikah batin.

Menikah batin atau nikah batin ini adalah terikatnya kerohanian atau roh antara lelaki dan perempuan. Saat roh ini terikat maka seseorang itu hati dan perasaannya hanya pada seseorang yang dinikahinya.

Begitu jugak dengan nafsu sahwatnya pun hanya akan dengan pasangannya sahaja. Jika coba seaeorang itu nak bersama dengan perempuan atau lelaki lain, maka yang terjadi adalah kemaluan tak keras, tak boleh bangun, lembek dan mcm mcm.

Keadaan ini terjadi adalah karna ikatan roh antara lelaki dan perempuan dalam nikah batin tersebut. Karna itu ilmu ini sangat bahaya dan didalam halikat dan makrifat guru terangkan nikah batin ini pada orang yang memang sudah layak karna takut disalah gunakan oleh murit tersebut.

Karna jika disalah gunakan maka ibarat NILA SETITIK RUSAK SUSU SEBELANGA dan nantinya yang disalahkan adalah ilmu hakikat sesat dan ilmu makrifat sesat, padahal karna satu dua orang yang menyalah gunakan nikah batin demi kepentingannya dan hawa nafsunya. Maka seluruh ilmu hakikat dan makrifat semua dikatakan sesat dan bahkan tidak boleh disebarkan.



2. ILMU KUNCI NAFSU SALAH

Ilmu ini adalah menggunakan mantera atau ritual tertentu yang merujuk pada sihir kunci nafsu, yaitu dia menggunakan jin untuk menutup nafsu lelaki dan perempuan sesuai dengan niatnya yaitu memutuskan hubungan suami istri atau menganiyaya agar seseorang itu sengsara tidak boleh berhubungan badan dengan suami istri atau pun agar tidak boleh menikah.



ADAKAH KITA BOLEH MENGUNCI NAFSU PASANGAN KITA

Untuk seseorang yang sudah berkawin ianya boleh dengan syarat adalah untuk kebaikan. Seperti contoh suaminya suka berbuat zina dengan pelacur maka istri boleh mengunci nafsu suaminya, agar suami tidak dapat berzina lagi dengan perempuan lain selain bersama dengan istrinya.

Tetapi ada dua persyaratan jika ingin membuat kunci nafsu ini.

1. Jika bercerai maka kunci nafsu ini akan terlepas 
2 . Jika salah satu meninggal maka kunci nafsu ini pun akan terlepas.



KENAPA ADA SYARAT SEPERTI INI

Syarat ini  dilakukan adalah karna jika tak dilepas maka seorang yang sudah bercerai atau meninggal, maka akan menjadikan si pasangan tersebut tidak ini menikah dengan orang lain atau pun jika tak dilepas maka saat nak bersama dengan pasangan lain maka jadi tidak boleh.

Ini umpama pedang bermata dua yang boleh jadi kebaikan dan keburukan yaitu sihir padahal niat awalnya adalah baik.



PENGALAMANKU SENDIRI TERKUNCI NAFSU

Disini saya akan ceritakan pengalamanku sendiri pasal terkunci nafsu.

Terkunci nafsu ini terbagi pada tiga step.

A. Kunci bagian kepala.
Kunci nafsu ini adalah sebuah ikatan atau mahluk yang diletak kat kepala kesannya akan menjadikan ianya tak ada nafsu pada pasangan kita, mood hilang, keinginan bersama hilang dan nafsu pun menghilang.

B. Kunci nafsu kat bahu dan pinggang
Kunci nafsu ini kita ada keinginan bersama atau nafsu itu ada tetapi jika rasa nak sahaja tiba tiba jadi lemah, tak ada tenaga, tak bermata seperti qodrat itu hilang dan kesan akan jadi mengantuk dan terus tidur.

C. Kunci nafsu dikemaluan
Kunci jenis ini adalah nafsu ada dan tenaga ada tetapi alat kemaluan tidak tidak dapat berfungsi atau mati pucuk, lembek, jadi tak keras dan kalau boleh masuk pun akan jadi cepat pancut dan tak boleh bangun lagi.



BENARKAN ILMU KUNCI NAFSU INI WUJUD

Mungkin bagi seseorang yang tidak tau akan bertanya tanya, ilmu kunci nafsu ini hanya mitos atau karangan sahaja, ada yang kata ini merepek atau pun buat buat sahaja.

Untuk membuktikan hal itu saya pernah bertanya pada seseorang kenalan di johor baru yang saya tau dia bekerja menjadi GRO ( pelacur ). Itu pun kenal karna dia membuat rawatan denganku.

Dan pada saat berbual bual aku pernah bertanya adalah pernah jumpa orang yang dah booking tapi tak boleh main ( hubungan sex ).

Jawapannya sungguh mengejutkan yaitu ramai yang istrinya kunci nafsu untuk suaminya agar tak boleh bersama dengan perempuan lain. Saat mau bersama alat kemaluan jadi lembek dan tak boleh keras sama sekali. Maka dia hanya temankan berbual sahaja selama masa booking.



Sintom yang mengalami SIHIR KUNCI NAFSU ini mungkin akan mengalami sintom-sintom berikut:

1. Suami tidak berupaya bersetubuh dengan isteri biarpun pada awaknya mempunyai ketegangan alat kelamin suami. Kemaluan suami akan menjadi lemah atau layu sebaik-baik sahaja hendak bersatu. Penulis pernah menemui pesakit yang mempunyai dua isteri yang hanya boleh bersatu dengan seorang isteri, tetapu tidak dapat bersetubuh dengan isteri yang lagi satu.

2. Kedua-dua belah peha isteri terkapit erat bukan atas kehendaknya menyebabkan suami gagal bersetubuh.

3. Isteri terasa dingin dan dalam kebingungan, tidak merasa apa-apa nikmat daripada persetubuhan yang dilakukan.

4. Keluar darah setiap kali suami hendak bersetubuh dengan isterinya.

5. Isteri merasa sakit ketika disentuh oleh suami, biarpun dengan sentuhan yang sedikit, apatah lagi ketika bersetubuh. Darah terus keluar setelah bersetubuh untuk jangka masa yang tidak dapat dipastikan.

6. Suami rasa macam ada penghalang atau adanya ketulan daging dalam faraj menyebabkannya gagal untuk menyetubuhi isteri seperti biasa.

7. Kami ada juga menemui beberapa pasangan suami-isteri yang telah bernikah selama 5 hingga 7 tahun tetapi isterinya masih lagi dara dan belum pernah disetubuhi.

8. Apa bila dapat bersetubuh, akan merasa kemaluan istri terasa longgar dan besar sehingga tidak dapat menikmati

9. Dan begitu jugak sebaliknya istri akan merasa kemaluan suami akan terasa kecil sehingga akan merasa tidak ada kenikmatan saat bersama.

10. Tidak ada keinginan menikah atau berkawin

11. Tiada nafsu dengan pasangan



Jadi kami disini sediakan rawatan yaitu untuk MENGUNCI NAFSU PASANGAN dengan syarat syarat seperti lelaki sering berzina atau pun perempuan ada lelaki lain dan buat untuk kebaikan agar tidak menambah dosa.

Dan jugak merawat bagi siapa sahaja yang mengalami SIHIR KUNCI NAFSU dan untuk lebih lanjut sila tuan puan hub saya pada nomer dibawah ini.

MASTER AJIE
CALL/WHATSAPP

Cubit Cubit Sayang
Salam
PUSAT RAWATAN SYAHADAH




3 comments:

  1. Mantra nya apa saja gan? siapa tahu bisa digunakan...he..he..
    Inner beauty

    ReplyDelete
  2. Saya mahu naya nie....pekara nie selalu terjadi atas dri saya..apabila terlihat suami seolah2 sedang bermain dengan seseorang,padahal nye antara saya dan die jew yang ada waktu tu....tetapi serperti iya nye sedang bermain dengan jiwa die...9bulan saya tahan.....dan kami sering gadoh.....apa cara penyelesaian nye....

    ReplyDelete