Tuesday 5 January 2016

PEMECAHAN DIRI

Diri itu terdiri dari 5 diri yang berbeza
diri roh, diri malaikat, diri jin,  diri setan , diri iblis
yang affaalnya berbeza mengikut sifatnya

mengenal diri adalah mengenal diri diri itu
keseluruhannya antara negatip dan positip
agar dikenali dan dirasai baru paham affaal allah yg mana
pasal mengerti dan melaluinya

bnyak yg berkata
diri itu allah...itu bukan yew..
jangan sampai salah anggab mcm tue
karna yg engkau kenali baru affaal sahaja

mengenali diri diri segala diri diri itu
paham dan mengerti bukan pada membaca
tetapi melalui keadaan semu diri itu
maka baru terbukalah AKU

AKU itu masih ade punca yaaa
karna AKU KECIL DATANG DARI AKU BESAR
jdi kalu menjumpai AKU..
itu masih menjumpai AKU KECIL lagi
yang ada dalam engkau..
atau SETITIK ZAT YANG DIPERTARUHKAN

kalaulah AKU KECIL MENGAKU AKU BESAR
itu kesilapan berkata
karana tak pernah berjalan dengan AKUMU ITU

dan tak memahami AKU itu..

KALAULAH 5 DIRI TAK ENGKAU TEMUI
DIRI ROH
DIRI MALAIKAT
DIRI JIN
DIRI SETAN
DIRI IBLIS
JANGAN HARAP MAU JUMPA AKU KECILMU
APALAGI MENEMUI

AKU YANG MAHA BESAR

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

2 comments: