Wednesday, 2 August 2017

NAFSU

Nafsu umpama sofware utama yg mengistall software pada diri diri kita bila nafsu mula menebal maka sofware kejahatan akan terinstall pada semua diri diri kita dan setelah progrem kejahatan terinstall dalam diri kita , maka kesalahan demi kesalahan akan berlaku dalam kehidupan seharian,fikiran akan menjadi jahat, perasaan menjadi jahat.

Semakin nafsu mula menghitam dan menebal semakin sofware kejahatan terbentuk pada diri kita dan kita akan pula merasakan perasaan perasaan jahat dan fikiran jahat, maka penyaki mula timbul , masalah dalam kehidupan mulai ada, dan semakin teruk dari sehari ke sehari.

Apa bila kita sudah mulai sedar atas kesilapan kita,tapi tak boleh buat apa lagi kerana sofware kejahatan sudah terinstall dalam diri, hidup dah mcm neraka , yang sakit maka sakitlah, yang tidak bahgia terus tidak bahagia, yg susah semakin susah, rejeki keuangan tertutup, wajah tiada seri, dan membuat kita merasa ingin bergaduh padahal tiada niat untuk bergaduh, puncanya karna sofware diri kita sudah terjangkit virus.

Sahinggalah adanya ilmu  kerohanian ini, untuk padamkan software kejahatan sikit demi sikit sahingga normal balik, apabila sofemware kejahatan semakin dipadam, fikiran jahat dan perasaan jahat mulai hilang sedikit demi sedikit.

Semakin software kejatan hilang maka diri batin kita semakin boleh melepaskan dirinya dari cemkaman nafsu,dan kehidipan kita seolah di susun, dan semakin diri dapat melepaskan dari nafsu maka hidup semakin keluar dari neraka dunia ini.

Walau pon belum ke syurga dunia lagi, tetapi hidup semakin kurang dibebani masalah yg memeningkan kita sendiri, melepaskan kita dari sakit, boleh menyusun keuangan dan menata kehidupan lebih baik.

Jadi bermulanya kita nak padamkan sofware itu, kita kena adanya ilmu kerohanian dan bermulanya ilmu kerohanian adalah kita mengenal diri kita sendiri yaitu membuka titik cakra utama yaitu sirr jantung kita sebagai cara untuk membersihkan segala sofware nafsu yang menghitamkan diri kita.

Dalam keilmuan tarikat,hakikat, makrifat,untuk membuka cakra sirr jantung ini, diperlukan amalan zikir berpuluh puluh ribu untuk sirr jantung mengeluarkan cahayanya dan mengeluarkan rasa atau aliran kehujung jari bahkan mengalir keseluruh badan.

Tetapi cara itu sangat memberatkan pada masa sekarang yang serba sibuk dengan kerja, belum lagi masa beramal yang kadang orang sudah tidak ada masa untuk melakukannya dikarnakan kesibukan duniawi yang melupakan ilmu rohani.

Adanya pembukaan sirr jantung inilah , kami bantu seseorang itu untuk membuka cakra utamanya yaitu sirr jantung dan boleh dipakai untuk kehidupan keseharian dan mengkikis nafsu yang menjadikan punca kegagalan kita dalam kehidupan dunia dan akherat.

Dan setiap diharapkan apa bila seseorang ingin membukak sirr jantungnya atau belajar mana mana ilmu kerohanian maka mohonlah petunjuk dahulu agar tali tali tuhan itu dapat tersambung dan kita dikalangan orang orang yang dijalan petunjuk allah dan sesuai dengan pesanan SYEH ABDUL KADIR AL JAILANI 

1. Penerangan kefahaman tentang Syahadah
2. Penerangan Jalan ihdina siratul mustakim dalam diri
3. Pembukaan tenaga utama sirr jantung
4. Mengaktifkan 4 malikat utama setelah sirr jantung terbuka yaitu jibril, mikail, isrofil, ijroil.
5. Mengaktifkan 99 asmaul husna dalam telapak tangan
6. Pembangkitan tenaga al rodu dan albar penjaga petir dlm badan
7. Pembagian 4 kunci diri
~ ALIF LAM ROO   ( JIBRIL )
~ ALIF LAM HA      ( IJRAIL )
~ ALIF LAH SHOD ( MIKAIL )
~ ALIF LAM MIM   ( ISROFIL )

FAEDAH DALAM KURSUS
DALAM FISIKAL

~ Menajamkan insting ( sixth sense )
~ Mendekatkan diri dengan sang pencipta
~ Menambah keyakinan diri
~ Membuka rejeki dan kesulitan ekonomi
~ Menajamkan fikiran dan tumpuan
~ Mempercepat cita cita atau hajad
~ Menundukan hawa nafsu
~ Menenangkan perasaan dan hati
~ Hidup tanpa obat

FAEDAH DALAM KEROHIAN

~ Merawat sendiri dari sihir
~ Menghilangkan saka atau ganguan jin dalam badan
~ Merawat Penyakit Misteri dalam badan
~ Mengobati penyakit fisikal
~ Mengembalikan diri diri yang tak kembali
~ Memahami akan diri sendiri
.

NOTA :
Bagi ahli ahli kerohanian yang mcm kehilangan arah jalan tuju dan hilang keyakinan diri dalam ilmu atau penat lelah berzikir tapi tak ada hasil, cobelah beralih arah dalam sirr ini, karna dalam ilmu sirr ini sudah berusaha meninggalkan zikir, tetapi berubah pada rasa atau aliran tenaga.

Dan diharapkan bagi yang ingin mendalami ilmu sirr ini, mohonlah petunjuk dari allah agar dapat jalan yang lurus yang diridhoinya, yaitu jalan orang orang berpetunjuk. sila baca dibawah ini mengikut pesanan syeh abdul kadir jailani. insya allah

Cubit Cubit SayanG
Salam
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment