Tuesday, 1 August 2017

FREKUENSI SPIRITUAL MANUSIA

Setiap benda di alam ini ada FREKUENSI SPIRITUALnya masing-masing, begitu juga kita sebagai MANUSIA ada frekunsi nya tersendiri masing masing. FREKUNSI pada SPIRITUAL manusia akan mempengaruhi pada corak pemikiranya masing-masing.

FREKUENSI yang keluar dari SPIRITUAL MANUSIA akan menarik MANUSIA lain yang mengeluarkan FREKUNSI yang hampir sama denganya .Apabila FREKUENSI ini hampir sama maka manusia itu akan lebih mudah bergaul dengan manusia yang BERFREKUNSI yang hampir sama kerana corak pemikiran yang hampir sama.

Adakala apabila seseorang manusia ini BERUBAH FRENKUENSInya kesan dari sesuatu peristiwa dan pengetahuan dalam kehidupan yang di pelajarinya maka ia akan memisahkan perhubungan seseorang manusia dengan manusia lain yang dulunya FREKUENSInya dulu sama sekarang sudah berbeza.

FREKUENSI SPIRITUAL ini sering berubah-ubah mengikut keadaan , pengalaman , pengetahuan , pergaulan dalam kehidupan seharian. Tidak hairanlah selang beberpa tahun, seseorang kawan yang rapat boleh tidak rapat dgn sendiri nya.

FREKUENSI SPIRITUAL yang menaik akan mengakibat kan seseorang bertukar menjadi RASIONAL dalam perhubungan sesama manusia dan pemikiran yang WARAS dan tangapang pada sesuatu keadaan kehidupanya lebih POSITIF. Apabila FREKUENSI ini menurun akan mengakibatkan seseorang lebih EMOSIONAL dan pemikiran yang tidak menentu dan tangapan pada sesuatu keadaan kehidupan adalah lebih NAGETIF.

Mengikut kajian dari KU seseorang yang kerap bertindak dgn HAWA NAFSU yang melampau akan mula merendahkan FREKUENSI SPIRITUAL ini sikit demi sedikit tanpa seseorang sedari. Dan kesan dari ini seseorang akan terasa dirinya disisih rakan-rakan , orang keliling mula tidak menyukainya dan perasaan dan fikiran NAGETIF mula terbentuk padanya dan kegagalan dalam hidup mula terjadi satu persatu..

Seseorang yang mula sedar akan perubahan ini harus lah mengabil langkah-langkah yang perlu supaya jangan dibiarkan FREKUENSI SPIRITUALnya terus menurun . Hal sebegini boleh berlaku kepada sesiapa saja tidak kira dari golongan PROFESIONAL, golongan ELIT dan golongan-golongan biasa.

Dengan kaedah tertentu dari amalan SPIRITUAL, frekuensi ini boleh berubah sedikit demi sedikit dari FREKUENSI
yang rendah BERTUKAR kepada yang lebih tinggi.

FREKUENSI SPIRITUAL yang tinggi dari seseorang akan menjadikan FREKUENSI yang rendah pada MINDA dan MENGHASILKAN  KETENGAN bagi seseorang manusia. FREKUENSI SPIRITUAL rendah akan menjadikan FREKUENSI  yang tinggi pada MINDA dan menghasilkan KELANG KABUT bagi seseorang manusia.Jadi renungkan lah keadaan kita sama ada kita sedang berada di FREKUNSI SPIRITUAL yang mana?

Step awal untuk mengubah, menyusun dan memperbaiki FREKUENSI SPIRITUAL MANUSIA yang telah rusak akibat nafsu, salah berpikir, amalan amalan ilmu, dan mcm mcm adalah menjumpai punca dari TENAGA SPIRITUAL itu sendiri yang berpunca DIJANjUNG MANUSIA atau bahasa ketuhanan disebut SIRR JANTUNG ATAU RAHASIA JANTUNG sebagai awal mula belajar dan mengenal diri sendiri dan SPIRITUAL SESEORANG tersebut.

Untuk itu kami membuka kursus PEMBUKAAN SIRR JANTUNG ini sebagai cara untuk membimbing atau orang orang yang kehilangan pedoman dalam dirinya atau tidak tau bagaimana mengenal dirinya. Terlebih lagi bagi seseorang yang telah lama berpetualang dalam ilmu ketuhanan tetapi hilang arah dan kebingungan dalam menentukan tujuan ilmu tersebut dan terutama bagi yang sudah izim dalam ilmu.

Metode yang kami terapkan dalam ilmu sangatlah sederhana yaitu balik balik pada syahadah itu sendiri untuk memula perjalanan dan disamping kami terangkan metode cara tafakur yang kami jumpai dalam ilmu. Kami tidak menerangkan pasal ayat atau zikir zikir tetapi kami terangkan adalah hasil dari ayat dan zikir itu sendiri   yang menjadikan RASA ATAU TENAGA KEROHANIAN yang berpunca di JANTUNG SETIAP ORANG yang fungsinya sangat banyak.

Dan bagi yang ingin mempelajari ilmu pengetahuan kami ini agar tidak tersalah paham atau mengatakan kata sesat , sirik atau kafir, kami harapkan bagi yang ingin mengikuti kursus atau mempelajari ilmu pengetahuan kami, diharapkan melakukan memohon petunjuk dulu dari ALLAH SAW dengan cara sholat istiharah atau cara cara lain yang dipahami.

Tujuannya agar seseorang itu apa bila dapat petunjuk, yaitu dapat yakin dan sebaik baik orang yang mencari ilmu adalah orang orang yang mendapat petunjuk dari ALLAH dan ini pun ada dalam pesanan SYEH ABDUL KADIR JAILAINI dalam seseorang mencari guru untuk membimbingnya

PEMBUKAAN TENAGA ROHANI
SIRR JANTUNG & FUNGSINYA

KANDUNGAN KURSUS

1. Penerangan kefahaman tentang Syahadah
2. Penerangan Jalan ihdina siratul mustakim dalam diri
3. Pembukaan tenaga utama sirr jantung
4. Mengaktifkan 4 malikat utama setelah sirr jantung terbuka yaitu jibril, mikail, isrofil, ijroil.
5. Mengaktifkan 99 asmaul husna dalam telapak tangan
6. Pembangkitan tenaga al rodu dan albar penjaga petir dlm badan
7. Pembagian 4 kunci diri
~ ALIF LAM ROO   ( JIBRIL )
~ ALIF LAM HA      ( IJRAIL )
~ ALIF LAH SHOD ( MIKAIL )
~ ALIF LAM MIM   ( ISROFIL )

FAEDAH DALAM KURSUS
DALAM FISIKAL

~ Menajamkan insting ( sixth sense )
~ Mendekatkan diri dengan sang pencipta
~ Menambah keyakinan diri
~ Membuka rejeki dan kesulitan ekonomi
~ Menajamkan fikiran dan tumpuan
~ Mempercepat cita cita atau hajad
~ Menundukan hawa nafsu
~ Menenangkan perasaan dan hati
~ Hidup tanpa obat

FAEDAH DALAM KEROHIAN

~ Merawat sendiri dari sihir
~ Menghilangkan saka atau ganguan jin dalam badan
~ Merawat Penyakit Misteri dalam badan
~ Mengobati penyakit fisikal
~ Mengembalikan diri diri yang tak kembali
~ Memahami akan diri sendiri

MASTER AJIE
0192873134

Cubit Cubit SayanG
Salam
PUSAT RAWATAN SYAHADAH
syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com

No comments:

Post a comment