Wednesday, 2 August 2017

CARILAH AKU

Kita berjalan kedalam ibaratnya adalah seperti mengupas bawang, sehelai demi sehelai sampailah yang paling tengah dikupas tetapi anding nya tetap tidak ada tetapi ada .

Tetapi pengalaman mengupas kulit itu menjadi tidak ada disitulah ilmunya, pengalamannya dan ceritanya. Banyak orang sudah kata duduk pada tiada tetapi pengalaman berjalan ianya tidak ada, pengalaman berjalan diri, pengalaman berjalan dengan aku, itulah kupasan kupasan kulit bawang mencapai tidak ada tetapi ada.

Jika tidak melalui pengalaman itu  mengkupas setiap helaiannya maka ianya orang yang hanya bercerita dan berangan angan berhalusinasi dalam ilmu.

Setiap apa yang dilalui dalam berjalan mengenal diri diri itu dalam badan kita, mengkupas setiap helai demi helai dan melaluinya dengan sabar , ianya ada bukti bagi badan diri sendiri, bukti kesehatan yaitu tidak ada penyakit , bukti kekuaatan, ketenangan, bukti pada rejeki keuangan, bukti nyatanya adalah pada badan diri kita sendiri.

Bagiku adalah kalau seseoarang sudah mengaku atau mencapai tahap tiada atau kosong, masih badan berpenyakitan sakit ini dan itu, rejeki keuangan masih susah sampai dia berhutang dengan kawan, berkata tenang tapi merasa gelisah , masih terperasan ada orang sihir atau serang, maka ianya belum sampai pada keadaan yang betul betul nyata ianya masih duduk pada terperasan dan halusinasi dalam ilmu karna bukti pada badan dirinya tidak ada.

MASTER AJIE
0192873134

SALAM
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment