Tuesday 1 August 2017

MENGUJI ILMU MAKRIFAT PANDANGAN ATAU MATA BATIN

Banyak orang mempelajari ilmu makrifat pandangan atau membuka mata batin yang mampu melihat alam gaib, alam bunian, alam jin, alam malaikat sampailah ke alam lahut , bahkan alam semesa. Tetapi sebatas mana kebenaran pandangan mata batin kita yang boleh nampak seperti itu

Apakah ianya realiti atau hanya fantasimu sahaja ???

Setiap ilmu didunia ini ada yang benar dan ada yang salah, jadi perlu ada ujiannya tentang ilmu makrifat pandangan atau mata batin yang kita kuasai atau belajar itu. Tujuannya adalah untuk kita tau dan yakin sendiri bahwa yang kita lihat dalam alam gaib, alam jin, alam bunian adalah kebenaran yang nyata. Bukan rekaan dari alam fikiran kita sendiri atau boleh dikatakan berhalusinasi dalam bermakrifat dan memandang ( gila atau izim )

Dengan ujian ini maka kita akan tau sendiri, sebatas mana kebenaran ilmu kita dan membuka fikiran kita sendiri akan kedudukan kita dimana. Karna biasanya banyak yang mempunyai ilmu makrifat pandangan atau mata batin, mereka teramat sombong, bongkak dan selolah olah pandangan yang mereka lihat adalah kebenaran yang nyata.

Tapi hakikatnya selagi belum diuji ilmu itu, maka kita tidak akan tau. Apakah yang dilihat adalah realiti atau fantasi dari alam fikiran kita sendiri. Yang menjadikan kita berhalusinasi dalam alam fikiran kita yang menyebapkan menjadi gila atau izim tanpa sadar.

Dalam ujian ini diperlukan minda terbuka dan jangan ada niat ini salah atau dosa, karna ujian ini lah yang akan membuktikan ilmu kita sendiri, sebatas mana kebenarannya , realiti atau pon fantasi dari fikiran sendiri. Baru kita tau. Yaitu mengujinya adalah dengan no ekor tak kiralah toto, magnum atau kuda.

Dalam no toto , magnum atau kuda. Yang berasaskan 4D. Ada 23 no.
No 1
No 2
No 3
Special ada 10
Consolation ada 10
Jumlah semua no ada 23 no

Jadi anda harus mengunakan makrifat pandangan atau mata batin kita itu, untuk melihat 23 no tersebut dialam gaib sebelum besok keluar. Jika kita memang memiliki ilmu makrifat pandangan atau mata batin yang benar maka kita mampu melihat 23 no itu dengan benar semua. Tanpa ada kesalahan satu pon, baru itu betul betul makrifat tuloh memandang atau mata batin. Baru disebut realiti ilmu karna benar semua bukan halusinasi dalan memandang.

Dan apa bila benar maka pandangan yang kita lihat dalam alam gaib, alam jin, alam bunian, alam malaikat, alam lahut serta beragai alam lain, adalah kebenaran semata mata dan Realiti dalam melihat. Dan teruskanlah ilmu itu. Karna kita nampak bukti dengan mata kita sendiri

Jika dari 23 no itu tidak satu pun benar, terbalik balik, maka kita akan tau bahwa ilmu makrifat pandangan atau mata batin kita adalah masih duduk dalam halusinasi atau alam fikiran kita sendiri, yang nyatanya tidak ada bukti apa pun. Dan secara automatik apa yang kita lihat dalam alam gaib, alam jin, alam bunian, alam malaikat , alam lahut atau berbagai alam gaib lain. Itu adalah sangkaan dari halusinasimu sahaja dalam ilmu makrifat memandang atau melihat.

Dengan ujian ini, maka anda akan tau sebatas mana ilmu kita dalam bermakrifat memandang atau mata batin kita dalam melihat. Realitikah atau fantasikah dan pastinya anda akan tau diamana anda berpijak saat ini.

Dalam bermakrifat memandang atau melihat dengan mata batin ini melalui ujian no ekor, hendaknya kita membeli no itu dan jangan dibagi tau kepada siapa pun. Karna ini sifatnya adalah belajar menguji kita sendiri.

Mengapa kita harus membeli no ekor itu sebanyak 23 buah ???

Karna saat kita nak bermakrifat atau melihat, dengan niat membeli, akan timbul godaan cabaran dari nafsu kita, karna nafsu kita itulah yang mengoyangkan apa yang kita lihat dalam bermakrifat atau memandang.

Nafsu itulah menguji daya fokus makrifat kita sebatas mana kekuatan daya fokus kita tersebut, karna sudah ada niat nak membeli. Jika tidak ada niat nak membeli maka nafsu tidak akan muncul menggganggu daya fokus dan tumpuan kita dalam bermakrifat.

Dan kenapa harus mengujinya adalah no ekor ???

Karna dalam no toto , magnum , kuda, dijaga sangat banyak bangsa jin berbagai jenis, jadi ujian ilmu kita lah disini , jika benar benar ilmu makrifat pandangan atau mata batin original maka kita mampu menembusnya. Maka barulah teruji ilmumu itu.

Jadi disini, alang alang nk menguji biarlah betul betul teruji , jangan setengah setengah bila melakukan sesuatu !!!

Dan sekali lagi minda kena terbuka, jangan berpikir dosa atau haram, atau lain lain. Karna pembuktian ilmumu yang paling simple dan nampak realiti adalah dengan no ekor. Disitu pasti jawapan engkau berada saat ini . Apakah benar atau halusinasi sahaja dalam bermakrifat memandang atau melihat.

Jika dapat uank yang engkau beli dari no ekor tersebut dan kita tidak ingin memakainya karna takut haram , dosa dan sebagainya.pergilah kebandar atau kota kota besar lainnya jam 3 pagi. Kita akan melihat begitu bnyak manusia yang tidur atas lantai, atas jalan, bawah jembatan, tepi kedai, kelaparan dan kehausan, makan terkais kais , maka uank itu boleh dibelikan makanan maka lebih berguna dan bermanfaat. Insya allah

MASTER AJIE
019287313

PUSAT RAWATAN SYAHADAH
syahadahspritualandhealingcenter.blogspot.com

1 comment: