Wednesday, 30 December 2015

PENERANGAN RAWATAN JARAK JAUH TIGA

Dalam post yang lalu , saya sedikit terangkan tentang rawatan jarak jauh agar tidak tersalah paham dan menganggap rawatan ini menyalahi hukum dan bertentangan dengan cara islam, padahal ilmu yang dipakai adalah bersumber dari Al'QURAN yang sama , hanya penerangan dan kefahamannya dimodernkan menjadi lebih dipahami dan dimengerti pada jaman yang sekarang ini.

Karna kata sesat itu hanya ditujukan pada orang yang tak mengerti dan tak paham akan ilmu yang mereka tak ketahui , lantas kebiasan cendrung menghukum dan melebelkan sesuatu itu dengan kata sesat , padahal tanpa mengkaji terlebih dahulu tentang ilmu tersebut dan tanpa usul periksa, jadi bagiku orang seperti itulah orang yang dalam kerugian dan tidak mau berpikir.

HASIL DARI AYAT & ZIKIR
Dalam melakukan rawatan, tak kiralah ayat atau zikir dari bacaan AL'QURAN yang diamalkan dan dibaca sebetulnya menghasilkan TENAGA KEROHANIAN ( RASA ). TENAGA KEROHANIAN ini berpunca dari TENAGA SIRR JANTUNG yang hidup dan membesar hasil dari amalan zikir dan ayat yang digabungkan dengan tafakur.

Jadi TENAGA SIRR JANTUNG inilah yang berkemampuan melakukan usaha (penyembuhan, pembentengan, perlawanan dari penyakit fisik, psikis, gangguan jin, setan, iblis serangan sihir dan segala mara bahaya) sehingga menghasilkan daya kerja, kekuatan atau tenaga yang bersumber dari Tenaga atau Energi Al-Qur’an dan doa yang disyari’ahkan.
Maka dapat disimpulkan bahawa hasil dari bacaan ayat atau zikir adalah Tenaga / Energi kerohanian ini yang berasal dari keberkahan dan mukjizat bacaan ayat Suci Al-Qur’an dan Doa-doa Nabi Muhammad.

Tenaga / Energi kerohanian yang terpancar atau terhasil daripada bacaan ayat atau zikir ketika perawat melakukan rawatan kepada pesakit, secara hakikatnya akan merawat penyakit yang diderita oleh pesakit. Energy kerohanian ini akan mampu meneutralkan segala bentuk energy negatif, makhluk jin /syaitan, racun (toksin) di dalam tubuh seseorang dengan menggunakan Tenaga / Energi kerohanian.

Tenaga / Energy kerohanian hasil daripada bacaan ayat dan zikir merupakan suatu pencegahan dengan cara membuang semua bentuk energy negatif yang menyerang tubuh badan. Energy negatif ini terdiri dari pada racun-racun (toksin), timbunan sampah sisa-sisa hasil metabolisme yang merupakan racun bagi tubuh. Racun ini berkumpul dalam tubuh pesakit selama bertahun-tahun. 

Racun yang berkumpul dalam tubuh ini akan menyebabkan sel-sel di dalam  menjadi rosak dan secara bertahap menurunkan kekebalan tubuh, yang dapat menjadi suatu penyakit.
Secara umum, tujuan Tenaga / Energi kerohanian ini antara lain adalah untuk membersihkan energy negatif. 

Hal ini kerana energy negatif seperti toksin  akan membahayakan dan merosakkan sel-sel organ tubuh. Selain itu Tenaga / Energi kerohanian ini dapat mengembalikan semula fungsi dan keseimbangan organ-organ tubuh dan sistem-sistemnya secara berkesan.
Tambahan pula, Tenaga / Energy kerohanian dapat memberi kesempatan organ tubuh berisitrahat terutama hati dan sistem pencernaan,menambah energi bagi tubuh untuk melakukan proses metabolisme, dan untuk memperbaiki setiap kerosakan yang terjadi.

Tenaga / Energy kerohanian juga berupaya memperbaiki sirkulasi peredaran darah dan metabolisme, memperbaiki sel-sel yang rosak dan menjaga keseimbangannya membangun sistem kekebalan tubuh, memperbaiki kualiti tidur malah mengubah diri dari kurang sehat menjadi sehat.

jadi kesimpulan disini adalah tenaga kerohanian ini yang bekerja merawat baik gangguan sihir, saka dan jin, setan iblis atau pon merawat sakit fisikal seperti jantung, kencing manis , darah tinggi, canser, batu karang, dan berbagai penyakit lainnya.
Tenaga ini bergerak ikut dengan makrifat perawat maka dengan gambar atau nama sahaja tak kira dimana pon, dan beribu batu jaraknya maka tenaga itu akan berjalan dan bekerja dan dalam tenaga sebetulnya memang tidak ada jarak pasal kalau diterangkan secara saintifik alam ini ponm adalah tenaga dengan berbagai jenis.

Bagi perawat yang paham dan mengerti akan konsep ini dan memang mengkaji jalan kerohanian dalam bidang SIRR JANTUNG, maka merawat berdepan atau pon jarak jauh tidak ada masalahnya baginya, karna dia paham dan mengerti menggunakan tenaga apa dia merawat jarak jauh.

Tetapi tetap sahaja rawatan berdepan atau jarak jauh , kesembuhan itu tetap datangnya dari ALLAH , kita hanya berihtiar semampu mungkin dan semoga kita semua dalam lindungan dan dalam tali tali rahmadnya. AMIN....

Nota :
Muudah mudahan apa yang saya terangkan ini dapat menambah kefahaman dan ilmu dalam diri kita dan jangan menghukum ilmu orang yang tidak kita pahami dan kalau memang tidak yakin pada perawat atau rawatan jarak jauh sebainya memohon petunjuk terlebih dahulu sebelum melakukan apa apa jua rawatan dengan perawat mana pon.Tujuanya agar kita tetap dalam tali yang berpentunjuk yaitu tali tali ALLAH.

MASTER AJIE
Call/whatsapp
0192873134
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment