Tuesday, 15 December 2015

TUJUAN TAFAKUR

Proses dalam tafakur adalah salah satunya, hidupkan panca indera kerohanian, paling baik badan ni diam, diam dari segala pergerakan,diam dari segi fikiran, diam dari segi segala perbuatan badan, supaya apabila panca indera kerohanian hidup, ia dapat dirasakan dan dikenal pasti, kalau badan degil sgt itu lah ini lah, mcm mana nak kenal pasti pancaindera kerohanian ini berfungsi.

coba pahami dan rasakan sendiri..tenaga itu berbuat apa, karna proses healin body ( memperbaiki diri ) baik fisikal atau kerohanian akan terjadi dari proses tafakur ini . yang berpunca dari tenaga sirr jantung yang bekerja dan hidup semasa tafakur

Dan seetiap kunci diri yang ada dan cara tafakur , ianya membuat satu proses , dari satu peringkat kepada peringkat yg lain,satu proses dari binatang kepada manusia dari manusia kepada insan, dan proses meningkat selanjutnya dan selain menghilangkan blok negatip pada kita, ianya menurunkan peringkat nafsu dari satu peringkat kepada peringkat lain dalam diri kita.

Tetapi yang diingat adalah rasa atau aliran aliran tenaga yang timbul dari diri sendiri yaitu tenaga jantung yang bekerja. bukan pada zikir , ayat , kalam atau ponm pergerakan pergerakan tetapi hanya rasa rasa dan rasa ( tenaga ) sahaja dan aliran aliran tenaga dalam diri yang bekerja secara automatik yang berpunca dari tenaga utama yaitu sirr jantung kita.

Sila hubungi saya tuk mendapatkan rawatan jarak jauh bagi penyakit fisikal atau pon rohani , baik saka ,sihir, ilmu hitam, susuk, rawatan rumah tangga, atau berbagai masalah kehidupan anda.


MASTER AJIE 
0192873134
0162007768

Cubit Cubit Sayang
Salam
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment