Wednesday 30 December 2015

KUNCI KUNCI DIRI

Dahulu bapak BAGINDO MUKTAR
Dalam mencari dirinya
menjumpai kunci diri 
alip lam mim itu namanya
yaitu ayat pertama sesudah alfatehah

mula mula kunci ditemui...
sangat hebat dan kuat
duduk depan yg kena rasuk
mengetar dan mcm mcm jadi
jin setan iblis lari bertempiaran
karna jin setan iblis masih
belum belajar lagi
tentang rahasia kunci itu

tetapi setelah lebih 30 thn kunci ditemui
rupenye jin setan iblis sudah
belajar kunci tersebut
karna aku pernah berdepan
dengan kes kerasukan
yg aku coba berlawan dlm
satu atau dua jam
yang jin setan iblis itu kehabisan tenaga..

yang aku terperanjat
dia pegang ank kunci alip lam mim
dalm lima saat kuat balik
seperti sedia kala
yg tadinya tersungkur sungkur didepanku

begitu juga rekanku
dia jugak sama menjumpai
kes yang berlainan
tetapi kerasukan yg mereka
guna anak kunci alip lam mim..

sama sepertiku yang boleh kuatkan tenaga mereka kembali
kes itu aku tidak berjaya
tetapi itulah pelajaran yg aku terima
untuk cobe ubgreat ilmu bapak ini
dgn lakukan uji kaji dan percobaan

aku dan rekanku selalu bermujakarah
pasal ilmu nie tuk lakukan
pemecahan baru
dan ubgreat lebih mudah
dan cepat pasal kefahaman lama .

jin setan iblis sudah mengkajinya
dan belajar
jadi aku harus menjumpai yang baru
yang jin , setan, iblis belum belajar lagi

dalam memasuki diri dan
diadakan keadaan
tuk memang belajar
aku menjumpai bnyk kunci dalm diri
yaitu tuk membuka pintu pintu
dan sebagai senjata alat pertahanku

aku namakan kunci 21
kunci ini ada disetiap jari jariku
10 dikanan dan 10 dikiri
satu tetap ditengah dada

setiap kunci yang aku temui
ada keadaannya, sejarahnya
dan kegunaanya yg berlainan
pasal aku mendapatkannya bukan
serentak tetapi berasingan keadaan

dan ada juga kunci ini dapat
dari kawan yg belajar tarikat
tetapi tak paham dgn yang dia jumpai
ada juga yg dalm mimpi

nama kunci ini

12 DIKANAN.....&.......12 DI KIRI

ALIP LAM MIM
ALIP LAM ROO
ALIP LAM SHOD
ALIP LAM HAA
IBU KUNCI
KUNCI ALIP
KUNCI MIM
KUNCI HAA
KUNCI DAL
KUNCI SIROTUL MUSTAKIM
KUNCI KURSANI
KUNCI AZAZIL

yang terakhir tetap ditengah dada
aku namakan RAJA KUNCI
yaitu CARA TAFAKUR

mau bngkitkan kursani
mau pakean perang
mau pemecahan diri
kunci ini harus ada...
untuk mempercepat proses menjadi
dgn cara cepat..dan paling cepat

ini penemuanku...
pemecahanku
yg paham aku...
yang boleh guna ponm aku
kecuali aku bgi padamu...
supaya enkau boleh gune sama sepertiku

MASTER AJIE
0192873134

salam sayang
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

1 comment:

  1. Salam.... Sy ingin menanyakan ttg sebutan dan ejaan sebenarnya huruf alif.. Byk sy belajar ilmu lama2 sebutnya dan ejean agak berbeza.. Seperti yg saudara tuliskan diatas dimana ianya D tulis dgn ejaan ALIP BKN ALIF... sy ingin Thu adakah ada rahsia di sebaliknya atau bagaimana.. Terima kasih

    ReplyDelete