Tuesday, 29 December 2015

TIDUR DIKAMAR ALLAH

Dalam kita tidur sebetulnya membentuk jugak satu tenaga kerohanian yang sangat dalam yaitu memasuki alam tidur yang sangat lena. Dan apabila itu terjadi maka anda sebetulnya memasuki kamar ALLAH yang didalamnya membentuk satu kekuatan tenaga yang amat kuat.

Dan apa bila anda memasuki keadaan itu , maka anda terbangun segala masalah hidup atau sakit yang sangat teruk baik fisikal ( jantung, canser , HIV / AIDS , kencing manis dan penyakit lain ) dan segala penyakit rohani baik sihir, santau dan berbagainya maka akan sembuh serta merta.

Kamar ALLAH ini biasa yang masuki oleh para nabi dan wali , apa bila keadaannya dibawa dikehidupan nyata maka seseorang itu tidak merasakan panas , sejuk, sakit , makan atau minum pasal itu apa bila seseorang yang bertaraf kerohanian sangat tinggi ianya memang sudah melupakan atau tidak memerlukan makan, minum, perasan sakit, sedih, mara dan sebagainya karna dia mampu membawa keadaan yang didalam tidur atau kamar ALLAH itu diadaan nyatanya yaitu keseharian hidupnya.

Dalam ahli sains, seumur hidup manusia hanya dapat masuk kedalam keadaan tidur yang paling lena atau kamar ALLAH ini adalah 3 kali sahaja seumur hidupnya. Dan dalam keadaan yang sangat lena itulah proses healing body terjadi dengan sangat cepat karna menggunakan tenaga zat yang paling dalam untuk memproses segala kerusakan DNA yang ada sehingga apabila bangun kesannya adalah segala sakitnya atau masalahnya akan selesai semuanya.

Tidur yang sangat lena ini atau memasuki kamar ALLAH ini bukan perlu lama disana seperti halnya tidur biasa yang memerlukan kiraan seperti 1 jam, 2 jam atau sampai 8 jam tidur, tetapi ianya berlaku sangat pantas tidur dalam 5 menit atau 15 menit tetapi keadaannya sangat lena dan puas. Maka disaat itu proses healing body DNA atau memasuki kamar ALLAH terjadi disitu dan bukan diboleh dibuat buat melainkan memasukinya dengan sendirinya.

Sebagai ahli kerohanian disinilah nk bawak keadaan yang sangat lena dalam tidur itu atau kamar ALLAH itu dalam keadaan nyatanya, baik siang dan malam barulah itu disebut FANA BILLAH. Selagi tidak dapat membawa keadaan itu dalam keadaan nyatanya, maka seseorang itu masih keadaan FANA DALAM KHAYALAN ATAU TERANGAN ANGAN SAHAJA.

Buktinya adalah dia masih makan , minum, sakit dan berbagai masalah kehidupan yang timbul dalam keseharaiannya

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment