Wednesday, 16 December 2015

PEMAHAMAN MERAWAT GANGUAN JIN, SETAN, IBLIS, SIHIR & SAKA

Dadan badan diri kita terdiri dari itik titik tenaga yang berjumlah 365 titik diseluruh badan diri kita, dan biasanya disebut dengan titik chi, titik cakra, atau titik pembuluh darah. Jika titik titik ini mengalami ketidak stabilan diakibatkan adanya tenaga negatip yang memblok.

maka kesannya akan menyebabkan sakit dibagian area tersebut dalam jangka panjang karna biasanya akan mengakibatkan titik lain dalam badan akan mengalami penyumbatan yang sama dan menyebapkan seseorang itu akan sakit atau mengalami masalah dikehidupan dia baik penyakit fisikal atau rohani.

Dalam setiap 365 titik ini ianya ada punca titik cakra utama yang berpusat dijantung kita sebagai sumber yang menghidupkan dan mengaktifkan titik yang lain. Setiap 365 titik ini mempunyai nama dan fungsi kerja masing masing dalam badan kita sebagai sistem healin body dan pertahanan badan dari segala serangan dari luar badan diri kita.

Apa bila titik ini mengalami masalah, tugas perawat ini lah memperbaiki titik cakra tersebut yang rusak dan di perkuatkan balik maka kesannya seseorang itu akan dapat meyelesaikan masalah kehidupannya yang dialami baik  
MASALAH REJEKI /KEUANGAN & BISNIS MASALAH PERHUNGAN YANG KURANG HARMONIS DENGAN KAWAN, REKAN, SUAMI ATAU ISTRI , ORANG TUA DAN BAHKAN ADIK BERADIK ATAU SAKIT  yang diaminya baik  PENYAKIT KEROAHIAN ( GANGUAN JIN, SETAN, IBLIS , SAKA SIHIR ) & menyebapkan punca SEGALA PENYAKIT FISIKAL MODERN ( KENCING MANIS, DARAH TINGGI, JANTUNG DAN SEBAGAINYA )

Untuk info lebih lanjut sila hub Pusat Rawatan Syahadah untuk lebih jelas.


MASTER AJIE 
0192873134
0162007768

Cubit Cubit Sayang
Salam
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment