Thursday, 27 July 2017

SIHIR PENUTUP

Sihir ini biasanya terjadi apabila terdapat pesaing yang sakit hati bila tengok perniagaan seseorang tu semakin maju dan dari situlah timbulnya rasa iri hati. Maka sebagai tanda tak puas hati, ramai pesaing yang amik jalan pintas dengan menggunakan bantuan jin untuk menutup rezeki perniagaan orang tersebut.

Antara tanda-tanda bagi kedai makan yang terkena sihir penutup perniagaan ialah:

Nampak kedai tutup – Pelanggan nampak kedainya tutup sedangkan perniaga tersebut bukak je kedai ketika itu.

Pelanggan takde keinginan nak masuk kedainya – Pelanggan dah berenti depan kedai tetiba tak jadi pulak nak masuk kedai tu, terus pergi ke tempat lain.

Sering sakit – Pengusaha sering sakit dan malas nak datang bukak kedai. Berada panas dan rimas bila ada kat kedai.

Sering bergaduh – Pengusaha kedai jadi pemarah walaupun perkara kecik-kecik. Pekerja jugak sering bergaduh sesama sendiri.

Juadah cepat basi – Makanan yang dimasak cepat basi walaupun baru berapa jam je masak.

Nampak kelibat menakutkan – Pengusaha kedai atau pekerja sering lihat kelibat makhluk yang menakutkan.

Jika mengalami keadaan keadaan ini
Sila rujuk dengan kami atau hubungi kami

MASTER AJIE
Call/Whatsap
0192873134

No comments:

Post a comment