Sunday 21 January 2024

SIHIR Kunci Nafsu

SIHIR KUNCI NAFSU
SUAMI & ISTRI 

Pengenalan SIHIR KUNCI NAFSU ini adalah mengakibatkan pasangan suami-isteri tidak dapat melakukan persetubuhan secara normal seperti biasanya disebabkan oleh jin yang menutup alat kelamin suami apabila hendak melakukan persetubuhan tidak bisa bangun atau mengganggu pikiran baik lelaki dan perempuan sehingga hubungan menjadi singkat dan kadang tidak jadi.


Kunci nafsu ini biasanya menyerang tiga titik utama dalam badan :

Bagian kepala :
Jika bagian ini ditutup atau dikunci maka pemikiran akan bersetubuh menjadi terganggu dan kadang keinginan itu menjadi hilang.

Bagian perut :
Bagian ini adalah pusat tenaga pada badan jika ditutup atau dikunci maka saya kekuatan pada lelaki atau pun kemauan ianya hilang seperti tenaga jadi tiba tiba hilang dan tidak semangat.

Bagian alat kelamin :
Pada lelaki jika bagian ini ditutup atau dikunci maka burung kesayangan tidak bisa bernyanyi merdu dan pada wanita boleh rasa nyeri atau pun berbau tak sedap dan longgar.


Tanda tanda Pesakit yang mengalami SIHIR KUNCI NAFSU ini mungkin akan mengalami sebagai berikut:

1. Suami tidak dapat bersetubuh dengan isteri biarpun pada awalnya mempunyai ketegangan alat kelamin suami. Kemaluan suami akan menjadi lemah atau layu sebaik-baik sahaja hendak bersatu. Penulis pernah menemui pesakit yang mempunyai dua isteri yang hanya boleh bersatu dengan seorang isteri, tetapu tidak dapat bersetubuh dengan isteri yang lagi satu.

2. Kedua-dua belah peha isteri terkapit erat - menjadi keras bukan atas kehendaknya sendiri dan menyebabkan suami gagal bersetubuh.

3. Isteri terasa dingin dan dalam kebingungan, tidak merasa apa-apa nikmat pada saat persetubuhan yang dilakukan.

4. Keluar darah setiap kali suami hendak bersetubuh dengan isterinya.

5. Isteri merasa sakit ketika disentuh oleh suami, biarpun dengan sentuhan yang sedikit, apatah lagi ketika bersetubuh. Darah terus keluar setelah bersetubuh untuk jangka masa yang tidak dapat dipastikan.

6. Suami rasa macam ada penghalang atau adanya ketulan daging dalam faraj menyebabkannya gagal untuk menyetubuhi isteri seperti biasa.

7. Kami ada juga menemui beberapa pasangan suami-isteri yang telah bernikah selama 5 hingga 7 tahun tetapi isterinya masih lagi dara dan belum pernah disetubuhi. 

8. Apa bila dapat bersetubuh, akan merasa kemaluan istri terasa longgar dan besar sehingga tidak dapat menikmati 

9. Dan begitu jugak sebaliknya istri akan merasa kemaluan suami akan terasa kecil sehingga akan merasa tidak ada kenikmatan saat bersama.

10. Jauh bernafsu tetapi apa bila dekat istri nafsu itu menjadi hilang untuk melakukan hubungan.

11. Apa bila jauh burung bisa bangun tetapi apa bila ingin melakukan hubungan burung jadi  lembek.

12. Biasanya normal kuat tetapi jika terkunci burung bisa masuk tetapi belum 1 menit sudah tidur.

13. Terutama lelaki burung bisa terus tak bisa bangun dekat istri tetapi jika dia keluar cari pasangan lain burung akan normal bisa bernyanyi.

14. Begitu jugak sebaliknya istri dengan suami hilang mood tetapi jika bukan dengan pasangan maka nafsu itu timbul.

15. Hilang rasa keinginan untuk bersama berbulan bulan bahkan ada yang bertahun.

Apa bila anda mengalami tanda tanda seperti yang saya tulis diatas insya Allah Pusat Rawatan Syahadah dapat membantu menyelesaikan masalah anda.

Dan untuk rawatannya ianya boleh berjumpa dan berhadapan. jika jarak anda jauh maka boleh membuat rawatan jarak jauh dengan kaedah nama dan gambar.

Master Ajie
Call - WhatsApp
+60192873134

Pusat rawatan syahadah

No comments:

Post a Comment