Sunday 21 January 2024

Rawatan Membuka Aura Diri

Rawatan membuka AURA DIRI

Manusia itu sendiri terdiri dari atom-atom yang saling bersambung dari dalam diri hingga ke luar diri. Perlanggaran atom, elektron dan elemen di sekitar jasad manusia telah menyebabkan terhasilnya tenaga. Dari tenaga terhasilnya gelombang elektromagnetik (wave). Gelombang yang berlegar di sekitar jasad manusia inilah yang digelarkan aura. 


Ada antara manusia hari ini yang masih belum sedar sebenarnya seluruh kehidupan mereka dipengaruhi oleh kekuatan gelombang aura tersebut.

Pancaran gelombang aura yang kuat inilah yang menghasilkan kesihatan yang baik, perhubungan sosial yang baik, ekonomi yang kukuh, sukses dalam kerjaya serta  cita-cita dan hajat mereka mudah tercapai. 

Kekuatan aura tersebut terhasil dari keadaan jasad yang sihat dan kuat. Jasad yang sihat dan kuat itu pula dipengaruhi oleh tenaga rohaninya yang mana terus menerus menyalurkan tenaga hayat kepada segenap inci sel jasad. 

Maka, cuba fahami di sini bahawa kuat tenaga rohaninya, maka kuatlah jasadnya, kuat jasadnya maka kuat dan bersinarlah pancaran auranya. 

"Kuat, stabil dan harmoni pancaran aura seseorang itu maka terzahirlah kesejahteraan dan keharmonian pada seluruh aspek kehidupannya ". 

Dengan kata mudahnya, keadaan rohani kita-lah (yang menghasilkan aura) sebenarnya memimpin material iaitu kehidupan duniawi kita. 

Jadi Rawatan Membuka Aura Diri adalah membuka kerohanian agar dapat mengeluarkan energi positif dan menghilangkan energi negatif dalam dirinya sehingga aura positif memancar keluar badan.

Manfaat membuka Aura Diri yang akan Anda rasakan? 

- Wajah nampak cerah.
- Wajah nampak berseri-seri.
- Membuat wajah bercahaya. 
- Meningkatkan rasa percaya diri Anda.
- Membantu Anda tampil awet muda.
- Wajah nampak indah dipandang.
- Membuang sial dalam kehidupan Anda.
- Memberikan kewibawaan dan karisma.
- Pesona wajah akan lebih cemerlang.
- Akan disegani oleh orang lain.
- Dikasihi dan disayangi banyak orang.
- Memunculkan Innerbeauty.
- Meningkatkan daya tarik.
- Tidak diremehkan orang lain.
- Menghindarkan energi negatif.
- Membuat tubuh lebih ringan dan sehat.
- Membuat hidup lebih bergairah.
- Membuat kecantikan lebih mempesona.
- Membuka peluang rejeki.
- Memunculkan Aura pengasihan.
- Badan akan terasa bugar dan sehat.
- Gairah Seks Pasangan akan meningkat.
- Menimbulkan keharmonisan pasangan.
- Membuat pasangan anda tidak akan mampu berlama lama jauh dengan anda.
- Didalam hati pasangan anda, akan semakin cinta.

Menurut ilmu spiritual Islam, semua kehidupan ini bermula dari cahaya atau NUR. Bertepatan dengan hukum sains bahawa CAHAYA itu adalah sejenis bentuk TENAGA.

".... Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis) Allah membimbing kepada cahayanya, siapa yang Dia kehendaki, dan Allah membuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu....."

Surah An-Nur : 35


Pancaran aura yang positif dapat mempengaruhi orang disekitar Anda. Jadi apabila Anda menginginkan untuk banyak orang yang menyukai Anda. Maka Anda wajib memiliki aura yang positif. Caranya bisa dengan Membuka Aura Diri Anda. 

Sehingga orang akan senang berlama-lama didekat Anda. Selain itu dengan memiliki Aura yang positif maka akan memberikan dampak yang positif bagi kehidupan Anda. Misalnya dibidang kehidupan masalah cinta dan asmara, kesuksesan, kerezekian dan kesehatan.

Kaidah membuka aura diri ???

Buka Aura Diri bisa dilakukan dengan berbagai macam tekhnik atau metode pembukaan aura dan juga tergantung bagaimana seseorang itu belajar, tetapi dari kaidah yang saya gunakan ianya adalah menggunakan Doa dan makrifat serta menggunakan air untuk mandi dan minum dan tiada sembarang unsur unsur bahan yang menyalahi agama.

Kaidah Doa dan makrifat ini mengikut pada kefahaman orang tersebut dan media air ini digunakan karna mengikut kajian badan manusia 99 % adalah air, karna itu membuka aura air ini digunakan untuk minum atau mandi.
.

Apakah buka Aura Diri 
Bisa seumur hidup ???

Soalan ini banyak ditanyakan pada orang orang yang ingin membuka aura diri, jadi jawapannya adalah bisa seumur hidup.

Karna AURA ini adalah kerohanian kita sendiri dan saya hanya membantu memperbesar dan menghilangkan aura negatif yang ada. Tetapi cepat atau lambatnya aura down ini tergantung jugak dengan keadaan keseharian kita.
.

Apakah ada kesan sampingan 
Dalam buka Aura ???

Tentunya kesan sampingan atau yang kurang baik ianya tidak ada karna yang dihidupkan adalah aura yang positif yang membantu kita dalam kehidupan keseharian baik masalah cinta dan asmara, rejeki dan kesehatan.
.

Berapa lama proses
Buka Aura Diri ???

Untuk proses Buka Aura Diri ianya adalah ambil waktu adalah 7 hari baik siang dan malam, jadi selama masa proses ini dibuat untuk membuka aura, menguatkan, membersihkan negatif dan menyelaraskan kerohanian seseorang tersebut agar seimbang. 

Mungkin anda bertanya, kenapa sampai 7 hari 7 malam prosesnya bukan 1 hari siap. Dalam ilmu FALAQ - KIRAAAN atau HITUNGAN, setiap hari ianya adalah berbeda beda MAQAM dalam diri karena itu dibuat 7 hari siang dan malam agar semua MAQAM ini terbuka seluruhnya sehingga tidak ada kebocoran aura atau agar aura ini benar benar terbuka dan memancar.

Saya ambil contoh pernah tak ada membaca atau mendengar bahwa setiap hari dalam zikir harian kita berzikir lain lain, sebagai contohnya

Dzikir Senin

Laa haula wa laa quwwata illah billahil aliyyil adzim (sebanyak 1.000 kali)

Dzikir Selasa

Allahuma sholi alaa sayyidina Muhammad dinil nabbiyil ummi wa ala alihi wa sobbihi wa salim (sebanyak 1.000 kali)

Dan rabo sampai Minggu ianya berbeda beda.

.

Apakah boleh jarak jauh
Atau berhadapan lagi bagus ???

Untuk membuka Aura Diri ianya bukan tergantung berhadapan atau jarak jauh lebih bagus atau tak bagus, karna baik jarak jauh atau berhadapan hasilnya tetap sama sahaja karna ianya menggunakan Doa dan makrifat jadi tidak terhalang oleh dinding atau jarak yang ditempuh jauh atau dekat.

.

Adakah Kesan dalam proses
Membuka Aura Diri ???

Dalam prosesnya ianya memang ada kesan contoh jadi pusing, blurr, panas badan, rasa mengembang, rasa gatal, jadi sering sendawa, berdebar dada, rasa tak tenang dan berbagai keadaan lainnya. 

Keadaan ini berlaku karna ada negatif energi yang menutup Aura dalam diri anda jadi dalam masa proses buka Aura Diri ini akan berlaku pertembungan untuk bersihkan aura negatif ini tetapi semakin bersih dan aura positif semakin memancar rasa rasa seperti diatas ianya akan hilang.

.

Apakah ada warna 
Saat aura ini dibuka ???

Ada memang sebagian orang ingin tau adalah warna saat dibuka ini. Jadi sebetulnya ada yang saya hidupkan atau bukak sehingga aura Diri berkembang dan memancar adalah warna kuning keemasan, perak dan putih tetapi ianya dapat berubah kewarna warna dominan yang sesuai dengan keadaan anda sendiri dan bagi yang kasaf BASIRAHnya terbuka ianya dapat melihat keadaan keadaan itu.

.

Jadi saya sudah terangkan semua mengenai perihal bukak aura diri ini untuk sebagai rujukan anda. Dan jika anda ingin membuka Aura Diri ini dapat hubungi saya.

Master Ajie
Call - WhatsApp
0192873134

https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/

No comments:

Post a Comment