Monday 18 November 2019

SETAN DALUNGAN PENGGANGGU ALAT KELAMIN LAKI LAKI & WANITA


Dalam badan diri kita terdiri dari itik titik tenaga, yang berjumlah 365 titik keseluruh badan kita dan biasa sebut dia dengan titik chi. Jika titik titik ini mengalami ketidak stabilan diakibatkan adanya tenaga negatip yang memblok maka kesannya akan menyebabkan sakit dibagian area tersebut.

Dalam setiap 365 titik chi ini ada nama namanya sendiri sesuai kedudukannya, tetapi yang saya mau bahas saat ini adalah titik chi di alat sulit atau kemaluan lelaki dan perempuan, jika bagian titik ini terblock maka kesannya adalah berbagai masalah kesehatan bagi alat sulit lelaki dan wanita lemah sahwat, bau tak sedap , cepat pancut , urat melemah, tak keras dan boleh terjadi menjadi penyakit alat kelamin.




Sebetulnya dalam ilmu usuludin dan awaludin tasauf yang mempelajari ilmu mengenal diri, titik chi dibagian kemaluan laki laki dan perempuan ada nama yaitu BABU RAHMAN untuk lelaki dan BABU ROHIM untuk perempuan. Karna manusia itu dicipta dari RAMAN DAN ROHIM ALLAH yaitu Penyatuan atau bertemunya rahman dan rohim ( PERSETUBUHAN ) antara laki laki dan perempuan selepas minikah maka terjadilah BISMILAH IROHMAN NIROHIM itu kalau mau dipecahkan lebih lanjut.

Sementara di titik kemaluan lelaki dan perempuan tepat ada pon satu setan yang duduk nama dia SETAN DALUNGAN. Nama setan dalungan muncul saat anak dari NABI SULAIMAN AS mengalami mati pucuk dan bila berjumpa dengan NABI SULAIMAN, SETAN DALUNGAN memperkenalkan dirinya SEBAGAI SETAN DALUNGAN yang khusus mengganggu dibagian alat sulit atau kemaluan lelaki dan perempuan yang yang memblock titik rahman bagi laki laki dan rohim bagi perempuan.

Segala masalah yang berkaitan alat kelamin lelaki dan perempuan yang bermasalah  adalah setan dalungan yang bekerja menutup dan memblock bagian titik rahman bagi laki laki dan titik rohim bagi wanita sehingga menjadi donw, lemah, berbau dan mcm mcm.




FAKTOR YANG MEMBUAT ALAT KELAMIN LELAKI & PEREMPUAN BERMASALAH

1. KESAN BERSETUBUH DENGAN PELACUR ATAU LELAKI YANG SERING BERGANTI GANTI PASANGAN
Apa bila kita sering bergonta ganti pasangan untuk melakukan hubungan sex, terutama melakukannya dengan pelacur atau gigolo. Maka mengakibatkan aura negatip yang menempel pada alat kemaluan pelacur atau gigolo tersebut ,akan berpindah pada kita dan menyebapkan lemahnya alat kelamin dan perempuan tersebut.
Aura negatip akan mudah timbul dari pada sering melakukan hubungan sex yang berganti ganti karana didasari nafsu yang bukan muhrimmnya ( BERZINA ). Sehingga jika dilakukan terus menerus maka alat kelamin kita akan melemah karana didasari nafsu yang akan menghidupkan setan dalungan dan menutup titik rahman dan rohim lelaki dan perempuan tersebut.

2. KESAN PEMAKAIAN SUSUK, WAFAQ , RAJAH, AYAT ATAU HURUF YANG DITULIS DIALAT KEMALUAN LELAKI DAN PEREMPUAN.
Kesan pemakaian susuk, wafaq, rajah, ayat atau huruf yang ditulis pada alat kemaluan lelaki dan perempuan dengan tujuan tujuan supaya kuat, keras, tak mudah pancut, ianya kesan dan efek hanya sementara karana paling lebih pon bertahan 3 tahun kekuatannya. Tetapi sebaliknya pulak jika kekuatan susuk, wafaq, rajah, ayat atau huruf dan hilang maka  kesannya berbaliknya yaitu alat kelamin bagi lelaki dan wanita akan boleh lemah, mati pucuk,berbau tak sedap, telor dan batang kecut dan semakin mengecil dan pastinya akan menggangu hubungan suami istri.

3. KESAN PEMAKANAN DAN MINUMAN.
Makanan dan minuman ianya akan berdampak negatip dan positip bagi badan kita yang memang boleh melemahkan alat kelamin lelaki dan perempuan yang mesti dihindari yaitu terong, nescafe, dan terlalu banyak meminum ice itu boleh menyebapkan alat kelamin lelaki dan perempuan melemah apa lagi seringnya menggunakan aicon yang terlampau sejuk sehingga darah tidak berjalan dengan lancar

4. TERKENA SIHIR
Kadang kadang ada jugak sihir yang ditujukan untuk membuat alat kelamin lelaki dan wanita menjadi donw dan lemah tapi biasanya keadaanya akan pelik seperti :
#Laki laki akan susah memecahkan dara seorang perempuan walau sudah lama berkawin bahkan bertahun tetapi tetap saja tidak boleh masuk.
#Jika ingin melakukan hub sex, walau alat kelamin lelaki sudah bangun tetapi apa bila mau dimasukan tetapi akan melemah dan kecut balik.
#Apa bila melakukan hubungan sex lelaki akan merasakan dalam alat sulit wanita akan terasa longgar dan mcm ada pisau didalamnya.begitu jugak sebaliknya siperempuan akan merasa alat kelamin lelaki terasa kecil, dan kadang kadang jika melakukan hubungan sex sama sama tidak mencapai kepuasan yang diinginkan.
#Alat kelamin lelaki biasanya akan rasa mcm kena ikat dan jerut seolah olah mcm kena tali dan diikat apa bila masuk dalam alat kelamin wanita ianya akan terasa amat sakit.

5. SALAH URAT
Terkadang apa bila salah urat diakibatkan kerja berat, dibagian pinggang , perut atau kaki maka kesannya boleh mengakibatkan lemahnya alat kelamin lelaki dan menumbat atau terganggunya urat dibagian kebagian alat kelamin

6. KENCING MANIS
Kesan kencing manis ianya adalah menyerang pankres yang menyebabkan darah menjadi pekat dan tidak dapat mengalir maka kesannya adalah apa bila darah pekat maka alat kelamin terutama lelaki akan down karna yang menjadikan alat kelamin lelaki adalah darah. Secara auto maka akan melemah

7. GANGGUAN SAKA ATAU JIN
Terkadang saya jugak menemukan kes yang karna saka atau ganguan jin membuat alat kelamin laki laki dan perempuan menjadi down karna mahluk itu memblock bagian darah dan mengikat titik chi rahman dan rohim..dan membangkitkan setan dalungan

8. KESAN OBAT OBAT KUAT
Mungkin banyak orang tidak tau bahwa kesan kesan obat obat kuat perangsang sex atau untuk menguatkan tenaga batin kesan die sangat fatal karna bahan bahan yang digunakan adalah mengunakan bahan kimia yang akan merusak sistem alat kelamin laki laki dan perempuan jangka panjang. Yang akan membuat lemah dan down karna faktor kimia dan toksin yang memblock balik serta merusak organ kelamin lelaki dan wanita.

Kalau dikaji secara keronian berdasarkan ilmu usuludin dan awaludin tasauf mengenal diri , semua kesan kesan melemahnya alat sulit lelaki dan wanita diakibatkan karna setan dalungan memblock dan menutup titik rahman dan rohim sehingga titik rahman dan rohim tidak boleh berkerja dan melakukan pembaikan diri, membetulkan urat, dan menjaga kedudukannya. Kesannya adalah;

UNTUK LELAKI
#lemahnya tenaga batin 
#Darah tidak lancar
#Urat lemah dan tidak keras
#Cepat pancut 
#Tidak tahan lama
#Impontensi atau mati pucuk
#Kecutnya dari batang dan telor
#Melemahnya nafsu dengan istri
#Sakit kelamin 
#Gatal dibagian alat kelamin

UNTUK WANITA
#Bau tidak sedap
#Urat dibagian alat kelamin kendur
#Gatal dibagian alat kelamin
#Nafsu berlebih



Dan mengikut pengamatan saya sebagai perawat, lelaki diseluruh dunia mengalami masalah dengan down dan masalah dengan alat kelamin dia. Dan karna faktor faktor yang saya terangkan diatas sebagai punca dan  masalah utama apa lagi mereka sudah berumur 40 tahun keatas.

Pusat rawatan syahadah mengkaji bagaimana supaya keadaan ini boleh dibetulkan dan dibaik pulih bagi yang mengalami masalah dialat kelamin baik lelaki dan wanita yang bermasalah karna faktor faktor yang saya terangkan diatas tanpa melihat atau disentuh. 

Karana saya menggunakan tenaga rohani sirr jantung untuk merawat dan membaik pulih ( HEALIN BODY ) baik berdepan maupun merawat dengan jarak jauh seperti saya terangkan dalam post post terdahulu PASAL RAWATAN JARAK JAUH dan INSYA ALLAH ianya dapat membantu bagi yang memerlukan rawatan.

MASTER AJIE 
0192873134
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
PUSAT RAWATAN SYAHADAH



1 comment:


  1. Numpang promo ya Admin^^
    ingin mendapatkan uang banyak dengan cara cepat
    ayo segera bergabung dengan kami di ionpk.biz ^_$
    add Whatshapp : +85515373217 || ditunggu ya^^

    ReplyDelete