Wednesday, 20 November 2019

SCAN PENYAKIT DALAM DIRI SENDIRI

Dalam agama islam sebenarnya sudah sangat lengkap ilmu yang diajarkan. Tetapi kurang sukanya kita membaca dan memahaminya menjadikan kita bodoh dalam ilmu terutama islam itu sendiri dan menjadikan kita berpikir pendek dan suka berbalah balahan dan suka mengkafirkan dan berkata sesat pada orang lain atau pun yang tak sepahaman dengan kita, tanpa kita mengkajinya terlebih dahulu.





Tapi kali ini yang kita akan bahas adalah bagaimana kita mengetahui apakah ganguan yang kita alami dalam diri sendiri yang bersabgkut masalah rejeki, kesehatan atau pun masalah rumah tangga kita berkait dengan gangguan jin atau mahluk halus, saka, sihir atau bahasa mudahnya adalah scan diri sendiri tanpa harus bertanya pada ustad, perawat atau bomoh tentang apa masalah yang kita hadapi dan ragu ragu akan jawapan mereka.

Cara scan ini adalah murni menggunakan ayat ayat al’quran dan tidak menyalahi hukum syarak dalam islam dan siapa pun boleh mencobanya untuk yakin dan pasti akan masalah yang dihadapi baik masalah rejeki, sakit atau pun rumah tangganya tidak berkait dengan unsur mahluk halus atau jin.

Teknik scan ini ada dua keadaan yaitu untuk budak kecil yang berumur 12 tahun kebawah dan untuk budak 12 tahun keatas dan caranya berbeda sedikit.





1. UNTUK BUDAK KECIL 12 TAHUN KEBAWAH


Scan ini dibuat sebagai contoh anak, adik atau cucu tiba tiba sahaja demam, menangis tak berhenti, ketakutan, badan mengeletar tetapi tak tau punca apa yang terjadi dan dibawa kedokter tetapi tidak mengalami perubahan. Maka cara ini boleh dilakukan oleh kedua orang tuanya atau pun nenek atau kakeknya atau pun abg dan kakaknya yang jelas seseorang yang sudah melebihi umur 21 tahun keatas. 


Sebelum memulakan hendaknya berwudhu terlebih dahulu dan kemudian sholat hajad dua rekaat dan kemudian selepas sholat hajad berdoalah “ YA ALLAH tunjukanlah dengan kuasamu apakah anak, adik, cucu saya ini mengalami gangguan dengan rahman dan rohimmu “ AL FATEHAH 


Kemudian :

1. Baca ketika anak, adik atau cucu sedang tidur

2. letak tangan kanan diatas kepala ubun2 anak tersebut dan kemudian baca :



( Gambar hiasan )


1. Al fatehah kepada NABI MOHAMAD SAW 1 kali

2. Al fatehah kepada MUSLIMIN & MUSLIMAT 1 kali

3. Al fatehah kepada KEDUA ORANG TUA 1 kali

4. Al fatehah kepada DIRI SENDIRI 1 kali


Kemudian membaca :

Istifar 3 kali

Bismilah irahman nirahim 11 kali

Sholawat nabi 7 kali

Syahadah ( mengucap ) 7 kali

Al fatehah 7 kali

Ayat kursi 11 kali


Jika saat dibacakan dari mula anak, adik atau pun cucu mengalami tanda tanda dibawah ini, maka anak tersebut memang mengalami gangguan jin atau mahluk halus dan tanda tandanya adalah sebegai berikut 


1. Perhatikan tangan, kaki atau keseluruhan badan anak, jika saat dibacakan adanya bergerak gerak dibadan, tangan atau seluruh badan.

2. Anak tiba tiba bangun seperti orang lain.

3. Anak akan terperanjat dan menangis seolah olah ada yang memukul atau mencubitnya.

4. Anda sendiri akan rasa sendawa, bahang dan panas

5. Ruangan akan berasa lain dan pelik , kadang diruangan akan terdengar bunyi bunyian, seperti hewan atau berbagainya.

 

Apabila keadaan keadaan diatas anda melaluinya dan melihatnya saat dibuat scan maka boleh dipastikan anak, adik atau cucu memang mengalami gangguan. Dan perlu diingat cara ini hanya untuk mengetahui atau scan anak kecil dibawah umur 12 tahun tetapi cara ini bukan untuk merawatnya.

 

Nota: 

“Saya tidak syurkan cara diatas bukan untuk merawat dikarnakan jika anda tidak kuat maka anda boleh mengalami sakit akibat diserang mahluk yang duduk pada anak, adik atau cucu. Dan jika pasti ada maka carilah perawat yang memang berkebolehan dalam bidangnya”






2. SCAN DALAM DIRI UNTUK UMUR 13 TAHUN KETAS.


Cara yang kedua ini adalah untuk kita sendiri mengetahui adalah sakit, masalah rejeki, susah jodoh, rumah tangga atau lain lain yang kita lalui berhubung dengan mahluk halus sihir atau saka atau pun melibatkan jin.


Sebelum memulakan hendaknya berwudhu terlebih dahulu dan kemudian sholat hajad dua rekaat dan kemudian selepas sholat hajad berdoalah “ YA ALLAH tunjukanlah dengan kuasamu apakah (“Sebutkan masalahnya apa : contah masalah sakitku, susah rejekiku, susah jodoh atau masalah rumah tanggaku) berhubung dengan sihir, saka atau gangguan jin dengan rahman dan rohimmu “ AL FATEHAH.

Kemudian letakan dua jari tangan kanan ke urat nadi tangan kiri dan kemudian membaca :



gambar hiasan

1. Al fatehah kepada NABI MOHAMAD SAW 1 kali

2. Al fatehah kepada MUSLIMIN & MUSLIMAT 1 kali

3. Al fatehah kepada KEDUA ORANG TUA 1 kali

4. Al fatehah kepada DIRI SENDIRI 1 kali


Kemudian membaca :

Istifar 11 kali

Sholawat nabi 11 kali

La ilaha illallah 11 kali

Bismilah irahman nirahim 11 kali

Syahadah ( mengucap ) 11 kali

Al fatehah 11 kali

Ayat kursi 11 kali


Jika anda mengalami keadaan keadaan seperti dibawah ini 

1.Hati berdebar-debar

2.Lupa bacaan..tersasul… terhenti secara mendadak

3.Anda pening,mengantuk..rasa nak pengsan

4.Rasa mual & nak muntah

5.sakit perut secara tiba-tiba

6.Terasa pergerakan didalam badan

7.Nafas anda luar biasa (mengeluarkan nada yang berbeza)

8.Jari-jari anda seperti ingin mencakar sesuatu

9.Mendapat bayangan binatang berbisa,arwah yang telah meninggal @ sesuatu yang pelik

10.Nampak bebola kecil (putih/hitam@merah) di depan anda

11.Rasa seperti hendak bersilat@ tangan kaki macam hendak bergerak sendiri

12.Rasa seram terlampau @ merasa ada orang memandang

13.kaki anda tidak dapat digerakkan@ diangkat

14. Ingin menangis

15. Rasa ada yang nak marah yang tiba tiba

16. Perasaan ingin berteriak sekuat mungkin dari dalam

17. Dikepala atau hati mula berkata kata

18. Terasa gatal dan terbatuk

19. Rasa panas dan berpeluh peluh

20. Ingin sendawa yang tak henti henti

22. Terasa benda bergerak gerak dibawah kulit.

23. Rasa tetiba gatal 

24. Rasa tetiba marah, benci dan dendam

25. Keluar bayangan imex imex berjubah putih, hijau, merah, kuning dan sebagainya

26. Keluar bayangan imex buaya, harimau, naga atau hewan hewan lainnya.

27. Keluar bayangan imex hantu, pontianak, pocong, tuyul dan hantu hantu lainnya.

28. Bau anyir darah atau bangkai

29. Rasa badan berbisa bisa

30. Rasa kena jerut atau terikat






Usahakan anda mengulangnya sampai 7 kali amalan diatas dikarnakan ada mahluk dari jin, setan, iblis atau saka yang kuat ianya tidak terkesan jika dibuat sekali atau pun dua kali karna mereka terlalu halus masuk dalam badan, karna itu dibuat sampai 7 hari berturut turut untuk anda segala mahluk yang dah bersarang itu keluar. 


Keadaan yang kena ulang ini jika buat 2 tau 3 kali tidak nampak apa apa tanda tanda diatas tetapi mengalami sakit atau masalah yang teruk dalam hidup dan benar benar tuk pasti. Karna mahluk tersebut yang kuat ianya boleh masuk sampai jaringan paling kecil yaitu DNA atau SEL. Itu yang kena dilulang sampai 7 kali agar boleh keluar walau mereka duduk dalam DNA atau pun SEL dalam badan kita.





Nota:

“Saya tidak syurkan amalan diatas bukan untuk merawat dikarnakan jika anda tidak kuat maka anda boleh mengalami sakit akibat diserang mahluk yang duduk pada diri anda sendiri Dan jika pasti ada maka carilah perawat yang memang berkebolehan dalam bidangnya”


Dan mudah mudahan apa yang saya kongsikan ini boleh dipakai untuk tuan puan dan saya terus IZAJAHKAN untuk scan dalam diri anda sendiri. Agar dapat tau apa masalah dalam diri anda tanpa bertanya pada perawat. tetapi untuk lebih pasti dan yakin maka boleh pun bertanya pada perawat yang bersesuaian.



INFO PUSAT RAWATAN SYAHADAH 

Menawarkan penghikmatan rawatan untuk berbagai penyakit yang dihadapi atau pon segala masalah dalam kehidupan anda INSYA ALLAH kami dapat membantu & jika anda kekurangan masa untuk berjumpa kami karna aktiviti pekerjaan atau tempat yang jauh dan memang susah untuk berjumpa atau melakukan rawatan kami boleh melakukannya dengan cara RAWATAN JARAK JAUH yang kami sudah terangkan bagaimana cara PUSAT RAWATAN SYAHADAH melakukan rawatan yang diterangkan dalam post post yang ada di FB dan BLOG dengan tajuk :




PEMAHAMAN TEKNIK 
RAWATAN JARAK JAUH SATU

RAWATAN JARAK JAUH DUA

RAWATAN JARAK JAUH TIGA

Dan tidak tersalah arti akan rawatan jarak jauh dan untuk lebih memahami akan ilmu dan tidak berbalah balahan dan sesat menyesatkan dikarnakan tidak cukupnya kafahaman akan ilmu itu tersebut.

Pesan saya:
Dikarnakan begitu banyak perawat atau ustad, bomoh dan orang orang yang mampu merawat tetapi bukan semuanya berkesesuaikan dengan kita dan berjodoh mampu membantu menyelesaikan masalah yang kita hadapi. 

Maka saya syurkan sebelum membuat apa apa rawatan pada siapa pun maka mohonlah petunjuk dahulu dengan allah dengan sholat hajad atau sebagainya dan juga jika tuan puan dah beratus kali merawat dengan perawat tetapi tidak selesai jugak maka cobelah dengan mohon petunjuk pada allah agar dijumpakan dengan perawat yang mampu menyelesaikan masalah sakit atau masalah yang kita hadapi.

Kenapa saya suruh mohon petunjuk karna sebaik baik jalan adalah jalan yang berpetunjuk langsung dari ALLAH . INSYA ALLAH 



       
Mudah mudahan info yang kami bagi ini dapat membantu dan memudahkan tuan puan bagi mencari atau memerlukan rawatan dari kami sila msg whatsapp saya 0192873134 MAS AJIE & Apa apa kurang jelas sila saya. 
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/

Cubit Cibit SayanG
salam
PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment