Wednesday 24 April 2019

SCAN MELALUI GAMBAR & RAWATAN JARAK JAUH



Setiap mahluk yang ada didunia ini, baik benda mati seperti batu, tanah, intan, emas, berlian atau pun benda hidup seperti hewan, tumbuhan, manusia ianya mengeluarkan frekuensi tenaga yang berbeda beda dan dalam sekolah ilmu ini dipecahkan dalam ilmu fisika dan kimia dan diterangkan dengan bentuk grafik dan angka untuk menilai tenaga dalam sesuai itu baik benda mati atau pun hidup.



Jadi tolak ukurnya adalah TENAGA atau istilahnya CHI atau AURA. jika semua benda mengeluarkan tenaga atau aura tentulah kita dapat membacanya sebagai contoh mengetahui seseorang itu sakit atau sehat karna gelombang yang dipancarkan ianya mestilah berbeda beda.




APAKAH KITA BOLEH TAU GELOMBANG TENAGA ITU ( CHI )

Sebenarnya semua orang boleh tau dan dapat merasakan tenaga itu sadar atau tidak sadar sahaja sering mengalami tetapi kita tidak paham. 

Sebagai contoh kita berdepan dengan seseorang yang sakit tanpa bersentuhan pun kita dapat rasakan aura seseorang itu panas dan bahang bukan. Dan kalau merasakan tentukan kita dapat tau serta menerka, mesti seseorang itu tengah demam atau sakit tanpa bertanya padanya. Tanpa sadar sebenarnya kita dapat SCAN seseorang itu hanya mengakui atau tak sahaja.

Dan saat kita merasakan panas dan bahang dari seseorang yang sakit itu didepan kita tanpa kita menyentuhnya adakah kita guna jin, kadam, pendamping, setan, iblis atau sebagainya ???




Coba anda jelaskan 👻👻👻
bagi yang suka menghukum sesat atau salah 😌😌 ????

Bagi yang tidak belajar fisika dan kimia mestilah tidak paham akan gelombang, frekuensi, getaran, atau istilah istilah lainnya dan yang teruk ilmu itu akan dianggap BID’AH. Dengan alasan BAGINDA ROSULULOH NABI BESAR MOHAMAD SAW tidak mengajar ilmu itu. 

Tapi banyak pun penemu dari islam seperti Ibnu rusyd, ibnu syina, al-haidham, al bathani, al biruni, al- khawarizmi yang menemukan dan berkait ilmu tentang mcm mcm termasuklah ilmu fisika dan kimia yang berkait dengan tenaga, frekuensi , gelombang, getaran yang dihubungkan dengan rumus angka dan huruf. 

Kenapa orang tak persoalkan ilmu yang mereka jumpa adalah termasuk BID’AH dan semua boleh terima tanpa ada satu soalan pun. 




SCAN JARAK JAUH MELALUI GAMBAR & NAMA

Dalam bidang ilmu perubatan Islam, isu yang sering kali menjadi perbalahan dan perbahasan bagi setiap pihak adalah berkenaan teknik scan mestilah orang akan kata guna jin, saka, kadam, pendamping, setan, iblis dan sebaginya yang lagi teruk adalah kata ilmu sesat dan mesti akan dikaitkan dengan hujah BAGINDA ROSULLOH TAK AJAR SCAN SEPERTI INI !!!!!!

benar atau tidak ???

Seperti yang saya terangkan diatas scan ini adalah membaca PANCARAN TENAGA AURA ( CHI )yang dipancarkan oleh seseorang itu, maka jika dia mengerti maka akan tau apa masalah orang itu tanpa menyentuhnya baik secara berdepan maupun melalui sekeping gambar ilmu ini biasa yang mendalami ada dalam islam yang disebut ILMU MAKRIFAT atau kadang orang menyebutnya dengan istilah ILMU RASA ( ALIRAN TENAGA )

Jadi pancaran tenaga atau aura ini lah yang ditangkap oleh seorang itu seumpama seperti WIFI dan telpon, maka orang itu akan tau apa problemnya atau sakitnya orang tersebut walau ianya tidak berdepan atau dengan melalui gambar dan ini lah yang disebut SCAN JARAK JAUH




BAGAIMANA PULAK DENGAN RAWATAN JARAK JAUH

Seseorang yang tidak paham dan mengerti akan 
RAWATAN JARAK JAUH mestilah berkata ianya menyalahi syariah Islam kerana 100% melibatkan bantuan jin pendamping dan khadam semata-mata. 

Apabila ideologi tersebut menular dan menjadi ikutan dalam kalangan pengikut yang bermentaliti rendah tanpa sebarang usul dan kajian, makanya golongan ini akhirnya berjaya menanamkan dogma minda yang sempit kepada masyarakat.

Apakah konsep sebenar dalam teknik RAWATAN JARAK JAUH ?

Secara amnya, alam kerohanian seorang manusia adalah merangkumi dan meliputi seluruh lapisan alam tenaga dan material yang terbentang di alam semesta. Walaupun secara fizikalnya manusia itu mungkin berada pada tempat yang berbeza.

Namun secara rohaninya tenaga mereka sentiasa berada di dalam ruang yang sama dan sentiasa dalam keadaan bersedia untuk berhubung antara satu sama lain. Manakala dari sudut alam fizikal pula, manusia itu sentiasa memancarkan corak tenaga rohani masing-masing tanpa mereka sedar.

Jadi dalam teknik SCAN JARAK JAUH perawat sebenarnya sedang mengesan dan membaca kerohanian pesakit melalui pembiasan tenaga rohani yang dipancarkan pesakit. Masalah pada pesakit boleh dibaca melalui corak pembiasan tenaga rohaninya sama ada tenaga rohani pesakit berada pada tahap yang kasar, halus atau memiliki kitaran tenaga yang lancar atau lambat dan tersekat. 

Penaakulan atau bacaan tenaga rohani ini mampu pergi ke tahap yang lebih terperinci mengikut ilmu kefahaman dan pengalaman perawat.

Manakala dalam konsep RAWATAN JARAK JAUH, teknik rawatan ini langsung tidak melibatkan apa-apa ritual dan upacara seperti yang digembar-gemburkan sesetengah pihak. Seperti yang telah diterangkan di atas yang mana kerohanian setiap manusia sedang berada pada ruang yang sama dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk berhubung.

Maka apabila pesakit dan perawat masing-masing bersetuju dengan syarat yang dikemukakan kedua belah pihak maka kerohanian antara pesakit dan perawat akan mula terhubung antara satu sama lain. 

Apabila kerohanian antara perawat dan pesakit mula terhubung seumpama wifi dan telpon, maka secara tidak langsung kerohanian perawat akan memulakan rawatan dan proses kerohanian terhadap kerohanian pesakit mengikut kemampuan kerohanian perawat tersebut.

Adalah lumrah bagi manusia zaman kini yang tidak kenal dan tahu tentang kerohanian masing-masing dan kemampuannya. Apabila kesedaran rohani semakin kurang, maka kualiti manusia itu sendiri semakin terbatas dan lemah. Mentaliti manusia akhirnya membuatkan kerohanian mereka terbatas kepada ruang dan tempat. 

Sedangkan tenaga rohani itu jangkauannya adalah lebih jauh dan luas dari kemampuan tenaga minda manusia itu sendiri. Bermaksud selagi minda dan pemikiran manusia mampu memikirkan seseorang atau memikirkan sesuatu tempat yang jauh, maka tenaga rohaninya mampu bergerak lebih pantas dan jauh dari tenaga mindanya itu.




KONSEP DOA

Apa itu rawatan 
Rawatan adalah doa doa yang ditujukan bagi seseorang baik yang terkena sihir, saka atau pun penyakit lainnya  yang lebih dikenal yaitu doa dengan ayat ayat manzil yang terkhusus.

Jadi doa atau rawatan ini ada dua keadaan yang pertama adalah berdoa depan depan orang tersebut yang orang panggil adalah RUKIAH bagi yang mengalami gangguan, ini namanya rawatan berdepan

Bagaimana yang rawatan jarak jauh

Rawatan jarak  jarak jauh ini adalah kita mendoakan seseorang tetapi bukan didepan kita sebagai contoh yang sering kita buat tetapi kita tak perasan adalah kita pergi mekah dan kita mendoakan semua saudara mara, adik beradik atau pun ayah dan ibu.

Tetapi dalam mendoakan perlulah disebutkan namanya dan kalau boleh ingat orangnya. Kalau tak tau nama atau pun nama maka ini bukan doa terkhusus tetapi doanya sifatnya umum ( muslimin - muslimat ).

Jika terkhusus maka perlu disebutkan namanya, tarikh lahirnya dan ada gambarnya ( ingat rupanya. ). Tetapi orang sekarang sebut adalah RAWATAN JARAK JAUH.

Karna itu Banyak ustad, kyai atau pun orang orang yang tak mengerti ALQURAN dan tak MENGKAJI, banyak yang berhujah tidak ada dalil, nash, riwayat atau hadis yang Baginda ROSSULLOH NABI MOHAMAD SAW, ajar rawatan jarak jauh.

Tapi pada kenyataan kita berbuat RAWATAN JARAK JAUH yaitu mendoakan orang yang bukan didepan kita.




SYARAT SCAN & RAWAT JARAK JAUH

Untuk SCAN JARAK JAUH & RAWAT JARAK JAUH ianya boleh memberi nama, gambar, nama orang tua, tarikh lahir sahaja. 

Jika seseorang itu sampai meminta lain lain seperti kuku, rambut, baju dalam ( bra ) dan seluar dalam maka saya syurkan jangan dibagi karna barang barang itu adalah biasa dipakai untuk menyihir, santau, pelet ( ilmu pengasih ) menundukan. jadi saya syurkan anda jangan bagi pada orang tersebut.




KESIMPULANNYA

Dalam ilmu kerohanian sebenarnya tiada istilah batasan dalam teknik pandangan/'scan' dan rawatan jarak jauh selagi perawat tahu sasaran masing-masing, sama ada melalui nama, gambar atau lain-lain yang hanya bertindak sebagai penunjuk arah sasaran semata-mata. 

Adalah satu kesalahan dan kesilapan sekiranya manusia beranggapan bahawa hanya ilmu hitam atau sihir sahaja yang mampu dilakukan secara jarak jauh, tetapi bukan ilmu haq kerohanian.

Demikianlah kami dapat kongsi akan kepahaman scan jarah jauh dan rawatan jarak jauh agar tidak tersalah paham dan kita berwawasan tinggi. Dan jika tuan puan mengalami masalah baik sihir, saka, kluarkan susuk, masalah rumah tangga atau lain lain maka boleh hub saya

MASTER AJIE
call/whatsap
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/

Salam Santun Dari Kami
PUSAT RAWATAN SYAHADAH




1 comment:


  1. DISINI, Anda langsung bisa coba dahulu dengan nominal deposit Rp 10.000,-kamu tidak akan menyesal bergabung dengan VITAPOKER. Selamat Bergabung dan Salam Jackpot !


    Promo Terbaru Poker Online – Promo Menjelang Ramadhan Pokervita 1440 Hijriah
    KLIK SINI LANGSUNG!!!


    Informasi Lebih Lanjut:
    | Whatsapp : +62 812-222-2996
    |lINK KAMI di : WWW.POKERVITA.VIP

    ReplyDelete