Friday, 5 April 2019

LANGKAHKU


Dalam berjalan kedepan kadang kita akan kehilangan arah dan tujuan asal atau dilarikan dari tujuan sebenar dalam ilmu. Karna itu sangatlah penting bagi seseorang yang berjalan itu adalah mengandalkan petunjuk tuhan. 

Seorang yang dapat perunjuk sahaja boleh kehilangan arah dan tujuan lagilah seorang yang mengandalkan hanya akal dan fikiran untuk berjalan kedepan.



Memang berat berjalan mengikut petunjuk tuhan karana ianya mesti akan berlawan dengan akal dan fikiran kita. Tetapi untuk kedepan cobalah percaya dan yakin akan petunjuk tersebut.

Kita mengikuti petunjuk dalam berjalan disitulah keyakinan kita pada tuhan diuji, seberapa yakin dan seberapa sabar kita menjadi hamba yang taat dan situlah wujud la haula wala kuata ila bilah ilayil azim penyerahan kita mutlak kepadanya.




Karna itu 
Walau sakit
Walau perit
Walau pahit
Tetaplah ikut pada petunjuk tersebut yang biasanya akan berlawan dengan lojik akalmu.

Sakit, perit dan pahit sebetulnya karna engkau melawan dan tak ingin jadi hamba, engkau dengan keegoanmu nak jadi tuhan sebenarnya.

Dalam mengikut itulah menjatuhan sifat keakuanmu tersebut ???

Master ajie
PUSAT RAWATAN SYAHADAH




3 comments:


  1. DISINI, Anda langsung bisa coba dahulu dengan nominal deposit Rp 10.000,-kamu tidak akan menyesal bergabung dengan VITAPOKER. Selamat Bergabung dan Salam Jackpot !


    Promo Terbaru Poker Online – Promo Menjelang Ramadhan Pokervita 1440 Hijriah
    KLIK SINI LANGSUNG!!!


    Informasi Lebih Lanjut:
    | Whatsapp : +62 812-222-2996
    |lINK KAMI di : WWW.POKERVITA.VIP

    ReplyDelete