Friday 24 May 2019

SIHIR IKATAN ATAU JERUTAN

Asalamualaikum dan salam sejahtera


Sebelum kita kupas dan bahas lebih lanjut, kita harus tau dan paham dahulu mengenai tajuk yang akan kita terangkan untuk kali ini.


Yaitu APA ITU SIHIR


Dari wikipedia bahasa adalah Sihir dari segi istilah merupakan satu perbuatan menyakiti atau mempengaruhi badan, hati atau akal orang yang disihir secara tersembunyi (ghaib) yang melibatkan makhluk halus, dan dilakukan di luar hukum alam bagi mencapai tujuan tertentu yang kebiasaannya merujuk pada ilmu hitam.


Contohnya menyakiti seseorang, mempengaruhi untuk suka dan mencintai atau benci, bergaduh (berkelahi) yang sifatnya untuk memisahkan, membuat takut, membuat gila dan hilang kewarasan, sukar menikah, susah punya anak, menutup rejeki (perniagaan), ketakutan, histeria dan berbagai bagai lagi ragamnya tergantung pada niat mau seperti apa sihir itu dibuat.


Sihir umum disebut dalam agama islam, tetapi banyak lagi nama nama yang merujuk pada sihir yang sebutannya berlainan mengikut pada bangsa , suku dan budaya, seperti, guna guna, santet, teluh, santau, pelalau, layaran, pukau, jerutan, pelalau, tuju tuju, gendam, voodoo, black magic dan berbagai nama lain. Yang kenyataannya padahal benda yang sama,hanya lain lain sebutan sahaja mengikut pada kaum, bangsa dan negaranya.




BARANG BARANG KEPERLUAN SIHIR


untuk pelaksanaan sihir biasanya memerlukan barang peribadi dari calon korban yang akan disihir tergantung pada jenis dan sihir yang akan dibuat, karna jenis yang berlainan maka syarat barang pun berlainan seperti :


- Pakaian baju atau seluar panjang

- Seluar dalam atau pun bra

- Gambar

- Rambut

- Kuku

- Nama lengkap dengan nama kedua orang tua

- Tarikh lahir ( tempat tanggal lahir )

- Hari kelahiran mangsa

- Air ludah 

- Tanah lepas kita pijak

- Darah haid atau datang bulan yang biasa dibuang di seluar dalam wanita ketika haid

- Tanah yang diambil dirumah mangsa


PENGHANTARAN SIHIR


Penghantaran sihir boleh melalui media apa pun agar dapat masuk dalam badan mangsanya tergantung pada jenis sihir yang digunakan dan niat tujuan seperti :


- Makanan

- minuman

- Minyak

- Hembusan angin (asap rokok)

- Pandangan

- Ditanam dirumah mangsa


Tetapi kali ini kita bahas adalah mengenai SIHIR JERUTAN atau SIHIR IKATAN. Sihir jerutan atau sihir ikatan adalah sihir yang mengakibatkan pasangan suami-isteri tidak dapat melakukan persetubuhan tanpa sebab-sebab tertentu. Ini disebabkan oleh kelemahan alat kelamin suami apabila hendak melakukan persetubuhan atau kedinginan dan rasa kesakitan oleh pihak isteri. Sihir jerutan atau sihir ikatan boleh jugak dikenal dengan nama sihir kunci nafsu atau sihir kunci kemaluan.


Sihir jerutan atau sihir ikatan jugak boleh berpengaruh pada seseorang itu tunduk pada kita, tidak melawan, membuat niaga jadi tak laris, membuat sakit badan. Karna itu jika terkena sihir ini maka kesan ianya amat banyak pada seseorang tersebut.




Sintom Pesakit yang mengalami sihir jerutan ini mungkin akan mengalami sintom-sintom berikut:


1. Kehilangan nafsu pada istri dan jugak istri mengalami keadaan sama.


2. sihir ini jugak mempengaruhi seseorang tersebut yang bila dekat akan rasa benci dan bila jauh akan rasa sayang.


3. Suami tidak berupaya bersetubuh dengan isteri biarpun pada awaknya mempunyai ketegangan alat kelamin suami. Kemaluan suami akan menjadi lemah atau layu sebaik-baik sahaja hendak bersatu. Penulis pernah menemui pesakit yang mempunyai dua isteri yang hanya boleh bersatu dengan seorang isteri, tetapu tidak dapat bersetubuh dengan isteri yang lagi satu.


4. Kedua-dua belah peha isteri terkapit erat bukan atas kehendaknya menyebabkan suami gagal bersetubuh.


5. Isteri terasa dingin dan dalam kebingungan, tidak merasa apa-apa nikmat daripada persetubuhan yang dilakukan.


6. Keluar darah setiap kali suami hendak bersetubuh dengan isterinya.


7. Isteri merasa sakit ketika disentuh oleh suami, biarpun dengan sentuhan yang sedikit, apatah lagi ketika bersetubuh. Darah terus keluar setelah bersetubuh untuk jangka masa yang tidak dapat dipastikan.


8. Suami rasa macam ada penghalang atau adanya ketulan daging dalam faraj menyebabkannya gagal untuk menyetubuhi isteri seperti biasa.


9. Didalam faraj akan rasa seperti ada daging dan ianya boleh bergerak gerak dan boleh perpindah pindah sampai kerahim, biasanya keadaan ini hanya dirasakan pada seorang perempuan sahaja.


Jika anda mengalami keadaan keadaan ini maka rujuklah pada perawat atau pun seseorang yang ahli dalam bidang rawatan atau untuk info lebih lanjut boleh hubungi saya.


MASTER AJIE

Call & Whatsapp

0192873134

https://masterajie.wasap.my/

https://masterajie.wasap.my/

https://masterajie.wasap.my/

https://masterajie.wasap.my/

PUSAT RAWATAN SYAHADAH









1 comment: