Wednesday, 22 November 2017

RUMAH PENYAKIT


Banyak yang menyatakan dalam hadis bahwa jin setan iblis sering duduk pada darah kita, karana didarah itulah jin setan iblis dapat menyebar keseluruh baik kulit, daging, urat, tulang sampailah ke organ dan okak kita darah itu mengalir dari itulah kenapa sebab jin, setan, iblis duduk darah darah bahkan dalam pengajian ilmu kerohanian tarikat hakikat makrifat letak istana iblis ada dibawah jantung kita berupa darah hitam yang mengental.



Seperti halnya Sihir, yaitu adanya mahluk yang berupa jin setan iblis yang disuruh masuk agar menganiyaya musuh atau seorang sampai mati , maka mereka pon masuk step by step kedalam badan kita, Tempat laluanya adalah biasa melalui makanan, minuman , atau kadang melalui angin yang dikirim beserta jin, setan, iblis didalamnya.

Kadang juga , jin setan iblis masuk melalui segala lubung kita, yaitu lubang mulut, lubang hidung, lubang mata, lubang telinga, lubang air seni , lubang anus, dan jugak lubang bulu roma kita diseluruh badan, ada jugak yang masuk melalui ubun ubun kepala kita dan kadang melalui telapak kaki kita, itu tergantung pada jenis jin, setan, iblis yang dikirim. pasal mereka ponm ada yang dari air, tanah dan udara.



Apabila jin, setan, iblis ni dapat masuk badan kita. dia akan meresap dan mula mula akan duduk pada darah kita , dan kemudian mengalir dan menduduki persedian, dan tanda dia sendi akan merasa berbisa atau mudah sakit , apa bila persendian dapat dikuasai maka akan masuk lagi kedalam organ utama dan kemudian menduduki tulang belakang kita, trus naik keatas menuju otak kita dan mengasainya 100%. Maka apa bila sudah duduk diotak baru seluruh progam badan kita dapat dikuasai dan automatik kena histeria atau kerasukan sadar.

Untuk sampai keadaan ini sihir mempunyai bnyk step, karana kita pon ada kerohanian atau roh kita yang menjaga, apa bila kita tidak sadar membiarkan sahaja maka akibatnya roh kita yang mengasai kita akan ditawan oleh jin setan iblis. dan akaibatnya boleh fatal yaitu kematian atau kita mengalami sakit yang luar biasa.

Jin ,setan, iblis yang kirim melalui sihir ini akan membuat sarang atau rumah dalam badan kita , yaitu berupa darah hitam biasanya darah hitam ini kedudukannya pada perut kita, kadang boleh berpecah keseluruh badan atau membuat benjolan pada badan kita.Apa bila darah hitam ini yang menjadi sarang jin, setan, iblis menyebar kita akan merasa mcm satu getaran atau mcm ada sesuatu yang berjalan pada badan kita, apa lagi mendengar bacaan atau sesuatu yang mengusik mereka contonya dengan kita sholat, berdoa, berzikir, karna keadaan keadaan seperti itu membuat rohani kita kuat dan tolak menolak berlaku didalam badan kita.



Dalam rawatan yang terkena sihir , tanda sihir ini sudah keluar sepenuhnya dari badan kita adalah dengan keluarnya darah hitam ini yaitu rumah bagi jin setan iblis yang menduduki badan, selagi darah hitam ini tak keluar maka jin setan iblis dari sihir ini tetap ada ini yang perlu diketahui pesakit atau pon perawat. Walau sudah muntah, dan mcm mcm keluar baik kaca, paku, atau barang barang lain dalam badan pesakit selagi tak keluar  darah hitam ini maka pesakit itu masih ada sihirnya tetapi hanya lemah sahaja dalam 2 tau 3 bulan maka pesakit akan sakit semula karna benih atau rumah yang dibina jin setan iblis melalui sihir belum keluar. dan akan berulang ulang dirawat tak selesai karna tidak tau keadaan ini.

sihir yang dikirim biasa hanya sekali tetapi apa bila sudah menbuat sarang atau rumah dalam badan kita melalui darah hitam itu, maka sihir tidak akan diulang banyak kali cukup sekali sahaja. jadi kalau dalam 3 bulan keadaan berulang sakit selepas rawatan bukan disihir lagi yee tetapi perawat rumahnya tidak keluar lagi maka akan berulang ulang dan ulang. dan sekali lagi jangan cari helah bahwa disihir lagi.

Banyak perawat yang tidak tau keadaan ini , menganggap sudah selesai padahal masih ada lagi. keluarnya darah hitam ini boleh melalui air seni , darah haid, najis, muntah , hidung dan kadang melalui ruang bulu roma kita,  Darah ini sangat bau busuk sekali, dan mempunyai anyir darah yang kuat. Apa bila keluarnya darah hitam ini maka boleh dikata pesakit sembuh sepenuhnya.



Tapi untuk mengeluarkan darah hitam ini sebagai rumah jin, setan , iblis yang sudah dibina sekian lama dalam badan ini untuk sihir yang sudah terkena minimal 1 tahun keatas. darah hitam ini pasti ada. tetapi bagi sihir yang baru mau masuk badan kita maka darah hitam ini tidak ada karna pembangunan atau pembinaan rumah jin setan iblis ini perlu masa yang lama ibaratnya darah merah menjadi hitam kena ada proses dan time.



TANDA TANDA TERKENA SIHIR

1) Pening kepala yang berpanjangan terutama pada waktu senja
2) Mimpi yang menakutkan
3) Sakit dada dan resah menjelang senja
4) Sakit di dalam perut bagaikan di pulas urat perut atau terasa bagaikan ada benda yang bergerak di dalam tubuh dan sering terasa bagai di tusuk di perut.
5) Mula nampak alam ghaib
6) Berlaku perkara yang pelik di sekitar umpamanya berbau kemenyan, hanyir, wangi dan sebagainya
7) Berlaku sakit yang tidak di ketahui punca dari doktor
8) Terdengar suara-suara yang memanggil namanya
9) Pening atau pengsan apabila dibaca ayat ruqyah kepadanya.

Penutup

Mudah-mudahan kertas kerja yang ringkas ini akan berjaya membuka sedikit ruang ilmu agar menambahkan lagi amalan kita di sisi Allah agar kita terjauh dari syirik kepada Allah. Wallahua’lam.

sila hubungi kami

MASTER AJIE
call/whatsapp

PUSAT RAWATAN SYAHADAH




1 comment: