Thursday 23 November 2017

AKU DALAM AKU



Pada mu ada badan ( JASAD) 
pada mu ada muhammad ( KEROHANIAN) 
Pada mu juga ada AKU ( KETUHANAN)

Bolehkah engkau beza kan ketiga tiga ini?

Muhammad itu diri KU
AKU pula ada 7 keadaan yg berbeza
Setelah engkau kenal 7 keadaan AKU ini barulah 
Sempurnanya AKU




Bukan aku tak sempurna, tapi aku umpama HARTA KARUN yang engkau harus gali dan cari.

Ramai org mencari aku
Ada yg kenal NAMA ku sahaja
ada pula yg kenal AKU tapi tak habis
ada pula yg langsung tak kenal akan AKU

AKU menguji engkau sejauh mana engkau sanggup berkorban demi AKU , jika engkau menurut JALAN DIRI DAN JALAN AKU ( Zikir affaal kaffi atau feel ), pasti AKU akan memberitahu tentang AKU pada mu




7 KEADAAN AKU akan bersatu padu menjadi 1 KEADAAN apa bila engkau kenal akan AKU sebenar

AKU bukan diri mu dan bukan jasad mu,
AKU adalah di balik jasad dan di balik diri,
ASING kan AKU terlebih dahulu baru engkau tahu bagaimana AKU

Sebelum itu kenal lah 7 keadaan AKU dahulu,
Setelah engkau kenal 7 keadaan ini, 
Engkau akan jumpa 7 zahir ku menjadikan 14 keadaan aku, ( 7 bumi & 7 lautan)

Untuk mempercepat kan pengenalan AKU pada MU fokus pada 7 keadaan AKU sahaja terlebih dahulu.

Kegagalan engkau mencari AKU, kerana engkau gagal mengikut ZIKIR AF AL KAHFI MU, Engkau lemah dan tidak  berani , masih risau akan DUNIA MU , risau kehidupan mu , risau kebahagian mu , risau anak isteri mu , risau arah tuju mu 




Tidakkah engkau sedar semua itu AKU yg mendatang kan , tidak kah engkau sedar AKU boleh mengambil semua itu sekelip mata

Setiap kuasa Aku disetiap level, dari pertama sampai akhir ianya mempunyai kuasa dan kekuatan yang bertingkat pula mengikut Aku pertama sampai aku ke tujuh.

Dan perlu engkau tau !!!
Hanya kuasa dari aku sahaja yang mampu hidupkan kursani dalam dirimu mengikut pada tingkatan. 
Aku pertama akan boleh bangkitkan kursani tingkat pertama baru boleh berlawan dengan nafsu tingkat pertama yaitu amarah karna nafsu pun ada tujuh tingkatan.

Begitu jugak seterusnya, jika engkau mampu meningkat pada pada Aku ke tujuh. Maka Aku ketujuh ini yang mampu hidupkan kursani tingkat ketujuh pulak.

Aku tetap aku
Karna didalam aku
Masih ada aku jugak
Yang masih terasia

Carailah aku dalam aku
Hidupkan yang mati
Matikan yang hidup
Dalam Zikir Affaal Kaffimu

Maka akan menjumpai Aku selanjutnya
Tunjukkan KEPAHLAWANAN mu 
Demi mencari AKU 
AKU SENTIASA TUNGGU DI PINTU KU
Menanti pahlawan membuka RAHASIAKU




Master ajie
Call/whatsapp

https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/

PUSAT RAWATAN SYAHADAH



No comments:

Post a Comment