Sunday, 3 July 2016

JALAN KEMBALI 2

Banyak perawat perawat mendatangiku
karna keadaanya teruk sakit sana sini
kalau ditanya katanya kena sihir
betul kah..tue.....

tetapi bila aku berbicara pasal jalan kembali
dan aku tanya  : kemanakah jin setan iblis
apa bila merawat ..diletakan dimana....
jawapnya : dikunci lepastu dipasak, ada ditanam, ada yg di buang laut, diletak dalm hutan, dihancurkan, dimasukan botol
,dan dikurung dikerajaan jin.. macam macam lagi..
jika aku tanya : adakah ayat , firman dan hadis..
jika mahluk tue dibuat macm tue..
laaaa...terdiam pulak..katanya ikut gurunya..ikut tok
tpi knp tak ikut Al QURAN..HMMMM..
dan adakah kunciamu tak kan terlepas...dan kalau engkau buat mcm tue..dengn kunci dan kurung lepas tue dibuang ke laut hutan, pasak tanam dll..enkau telah bercanggah dgn ayat nie..

INALILAHI WAINALILAHI ROJIUN

SEGALA DATANG DARI KEMBALI PADA ALLAH

datangnya dari allah kembalinya
bukan keallah tapi kelaut, kehutan, ditanam
dan berbagainya...

dalam kitab sebelum alquran
yaitu, injil, taurot, jabur..
inalilahi wainalilahi rojiun tidak ada
ianya ada dalam alquran saja..

nabi allah SULAIMAN AS...
Mengkurung, mempasak , ditutup dalam dalam tempayan
dan diberbagai cara lain
tuk mereka jin, setan iblis berubah dan insaf
karana saat itu nabi allah SULAIMAN
tidak menjumpai INALILAHI WAINALILAHI ROJIUN
Dalam kitab terdahulu
pasal tue nabi sulaiman buat macm itu

Sekarang kita dikedudukan akhir jaman
yaitu umat mohamad
knp kite masih guna cara terdahulu
tidak menggunakan cara dalam alquran
yg jelas dan nyata

berpikirlah lojik
wahai rekan rekan
ikut alquran atau ikut ikutan
kita sama sama berzihat melawan
jin setan iblis..yg mengganggu pesakit
atau yg membuat sakit..
tetapi kembalikan amanah itu sampai selesai
jangan hanya halau jew dengan rukiah jew
lepas tue balik lagi.....

atau Engkau kunci dan letak kat berbagai tempt
engkau yg simpan BOOM waktu itu
tetapi tak selesaikan akibatnya bila pecah
mereka bole serang engkau balik
akibatnya macam sihir padahal
amanah engkau yg tak diselesaikan...

engkau kuat..kuncian kuat
enkau time lemah kuncian ponm lemah
jin , setan , iblis boleh beramal MAAAAAAA
dan kalau engkau meninggal
segala amalan dah terputus
maka tidak ada jaminan kuncian enkau
tidak akan terlepas...dan apa bila terlepas

dia akan kacau seluruh keturunan kooo
sakit, masalah riski, masalah jodoh
silap silap cucu n citit engkau
ada yg kena rogol dgn jin setan iblis..
mereka akan melahirkan benih jin setan iblis
yg engkau punye penyebab..

karna ilmu engkau ilmu ikut ikutan
kata tok. kata nenek, dan kate kate orang yang engkau jumpa
bukan ilmu mengkaji alqurkan...
taunya mengaji dibaca sahaja tapi tak ada isi
tak paham apa ponm...

mahluk yg terlepas itulah
akan jadi saka pada seluruh keturunan engkau
dan ditambah lagi ilmu ilmu engkau
yang berpendamping kadam atau lain lain

comfm cucu cicit engkau akan menyumpah...
nak mati biarlah mati..
tpi tingalkanlah  tanah, kebun, kreta ferrari kew
nie tinggalkan PUSAKA (SAKA )
HAMPEHHHHHHHHH

yang tau jalan kembali itulah sirrmu
letaknya ditengah dada atau titik sebutir
bukan dua titik pada puting dada pulak..
itu titik nafsu maaaaaa
hihihi

ada 3 keadaan tempat kembali
pertama dilenyabkan disirr dada
kedua di hantar pada allah
ketiga dilenybkan pada sirr setiap pesakit

jika dilenyabkan pada sirrmu
sirr ini akan membesar secara otomatik
dan menjadi ilmu bagimu..
jika dibalikan pada allah..
artinya engkau tidak memerlukannya..
karna ilmumu sudah ada..
jika dibalikan pada sirr pesakit
die akan jadi Sill..atau benteng agar pesakit
tak sakit sama..kecuali die membuat dosa...
itu sakit bodahnya...

dan aku bnyak menjumpai jugak
bnyak ahli ahli kerohanian
yang sirrnya telah hidup
tetapi mereka tak bole mengunakan
sirrnya bekerja otomatik...karna mereka terikat
dgn kefahaman zikir..yang nk baca ini & itu...

Salam
KASIH SAYANG

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a comment