Tuesday, 8 October 2019

MEMAHAMI DIRIKU SENDIRI

Badan dan diri kita terdiri dari lapisan demi lapisan tenaga yang kita harus kenal pasti dan pahami, setiap lapisan ini didalamnya ada tenaga positif dan jugak tenaga negatif.


Ini seperti kita masuk dalam rumah dan didalam rumah ini ada banyak bilik, setiap bilik ini rupanya ada penunggunya yaitu hantu hantu.


Tugas utama apa bila masuk dalam bilik tersebut adalah membersihkan bilik itu sebersih bersihnya dan rohanilah yang duduk pada bilik tersebut tanpa ada yang lain.






PUNCA PENYAKIT


Sebenarnya punca penyakit atau masalah dalam badan diri kita dikarnakan kita tidak duduk dalam rumah kita sendiri yaitu jasmani rohani kita, tetapi yang duduk disitu adalah tenaga negatif yang berasal dari keturunan kita yang biasa disebut saka dan ada jugak yang rumah kena ceroboh dari luar yang disebut yaitu sihir.


Apa bila tenaga negatif - negatif ini menduduki maka mereka boleh buat apa sahaja didalamnya, merusaknya, menghancurkan dan berusaha mengusir kita dari rumah kita sendiri.


Apa bila terjadi peralihan tersebut maka jahanamlah hidup kita dan akan timbullah berbagai penyakit fisikal, penyakit rohani, susah tidur, dibenci orang, rejeki yang susah, sakit selalu dan emosi yang berubah ubah dan lain lain masalah.







PERLUNYA BERAMAL


Beramal ini baik zikir atau jenis jenis amalan lain ianya adalah seperti memberi makanan yang membuat tenaga rohani kita menjadi kuat, apa bila rohani kita kuat maka, rohani dengan sendirinya mampu mengusir mahluk yang menduduki rumah kita tersebut dan healing body bagi kerusakan kerusakan yang mahluk tersebut telah buat. Karna itu beramal harus berterusan tujuannnya agar tenaga rohani kita dan tidak kekurangan suplay makanan.






PERLUKAH MEMBUAT RAWATAN


Keadaan ini tergantung pada seseorang tersebut jika penceroh rumah kita ini kuat dan berlink dengan gengter, maka kita sendiri walau beramal kuatkan rohani semaksimal mungkin tetap jugak kita kalah, kalah jumlah, kalah kuat, kalah senjata.


Karna itu kita memerlukan bantuan dari luar untuk menyokong kita agar dapat mengambil alih rumah kita tersebut, boleh kata perawat itu adalah pihak polisilah yang kita minta bantuan.






SEDIA PAYUNG SEBELUM HUJAN


Banyak orang apa bila sudah ada masalah baru rasa ingin belajar tetapi inilah kesalahan pemikiran yang perlu kita ubah dari generasi ke generasi.


Sewaktu sehat belajarlah agar tidak timbul sakit

Sebelum rumah kena ceroboh belajarlah ilmu mempertahankan diri 


Janganlah sudah sakit baru kata takdir, ujian

Rumah kena ceroboh hanya bisa kata ini maki hamun tanpa boleh buat apa apa.






BELAJAR KEROHANIAN


Banyak orang berkata belajar ilmu kerohanian ini kalau sudah nak mati, sudah tua dan mcm mcm lagi alasan.


biasanya orang berkata seperti ini adalah orang yang tak paham dan mengerti akan ilmu kerohanian tersebut atau pun dia pernah belajar tetapi tersalah ambil ilmu rohani dan terus berkata seperti itu.


ilmu kerohanian adalah ilmu yang mempajari tentang diri kita sendiri, bagaimana makanan rohani yang tepat agar rohani kuat, memahami sifat kita, memahami perasaan kita, memahami kesehatan kita sendiri.


Jadi apa bila kita mengalami masalah maka kita dapat membetulkan keadaan kita tanpa ada bantuan obat dan jika berlaku pencerobohan gengter “sihir”, maka kita tidak perlulah meminta pada pihak polisi “perawat”.


Salam SANTUN

Master ajie

Call & Whatsap

0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH










1 comment:

  1. = = BONUS HARIAN DEPOSIT= =

    BISA BAYAR PAKAI PULSA TELKOMSEL XL & AXIS
    YANG GAME DARI KAMI YANG TERLENGKAP
    MULAI DARI |POKER | CEME | DOMINO99 | OMAHA | SUPER10 |


    Permainan Judi online yang menggunakan uang asli dan mendapatkan uang Tunai
    > Minimal Deposit : 10.000 > Minimal Withdraw : 20.000
    > Bonus RAKEBACK Tiap Minggu > Proses Deposit & Withdraw PALING CEPAT
    > Support Semua Bank Lokal di Indonesia


    Bayar Pakai OVO
    Bayar Pakai Gopay
    Bayar Pakai Pulsa

    WhastApp : 0812-2222-1680
    WWWPOKERAYAMUS

    ReplyDelete