Thursday, 26 July 2018

SUSUK PENGASIH

SUSUK PENGASIH

Seperti Apakah Susuk Itu?

Pada umumnya, setiap kali  mendengar kata “Susuk”, maka  akan terfikirkan tentang hal mistik, gaib dan mengerikan. Benda ini memang identik dengan  hal-hal mistik yang erat kaitannya dengan sihir, dan hal-hal gaib.

Lalu, Benarkah Semua Itu ?

Untuk menjawab pertanyaan itu, akan lebih baik jika Anda mengetahui dan mengenal lebih dekat tentang “Apa Itu Susuk.” agar tidak tersalah paham dan menjadikan kita semakin berilmu.

Secara Tradisional, susuk merupakan suatu benda yang dengan sengaja dimasukan kedalam tubuh manusia. Tujuan Susuk biasanya ada yang untuk kesehatan, agar terlihat semakin cantik, ingin terlihat semakin menarik, semakin mempesona dan awet muda, kebal senjata tajam, kuat dan lain lain mengikut pada niat pemasangangnya.

Secara garis besar, susuk saya golongkan menjadi dua keadaan yang halal “boleh dipakai” dan haram “melibatkan kadam atau jin dalam susuk”



A. SUSUK HALAL

Susuk adalah segala sesuatu benda yang dengan sengaja dimasukan kedalam badan kita. Jadi makanan dan minuman itu pun sejenis jugak susuk, tetapi ianya tidak memudaratkan maka itu dikira adalah halal.

Ada jugak dalam istilah medis, benda yang dimasukan ke dalam tubuh manusia disebut dengan implant. Pemasangan implant dengan tujuan alat kontrasepsi, untuk pemasangan pen pada tulang yang patah dan untuk memperbaiki fungsi jantung yang rusak.

Untuk melakukan Implant harus dilakukan oleh paramedis atau dokter yang berpengalaman. Dan untuk pemasangan nya sendiri ada standart khusus  agar tidak terjadi efek samping yang tidak diinginkan. Maka keadaan ini jugak disebut susuk halal.

B. SUSUK HARAM 

Susuk yang haram disini adalah yang melibatkan unsur gaib yaitu susuk itu telah diritualkan sehingga memiliki daya magis dengan tujuan kuat, kebal, pengasih , penyayang, penyeri, pemikat , pengerun dan lain sebagainya. Kekuatan seperti itu biasanya adalah ada unsur kadam atau jin yang masuk dan duduk dalam susuk tersebut. Maka susuk itu adalah dikira haram karna ada keterlibatan kadam atau jin dalam susuk tersebut dan hukumnya adalah syirik.




KEKUATAN SUSUK PENGASIH

Perlu anda ketahui sebelum susuk dimasukkan, Benda tersebut diritualkan atau diisi dengan energi ( Kadam atau jin pengasihan). Jadi ketika benda tersebut dimasukkan atau disusukkan kedalam tubuh maka energi kadam atau jin tersebut mampu memunculkan aura yang kuat kepada orang yang menggunakan susuk akan terlihat semakin cantik, tampan, mempesona, dan terlihat menarik, bercahaya dan mempunyai daya tarikan luar biasa kepada lawan jenisnya.

Dari penjelasan diatas bisa disimpulkan, bahwa inti dari susuk adalah energi kadam atau jin itulah yang mampu memancarkan Aura Pengasihan. Bukan pada benda yang disusukkan atau dimasukkan ke dalam tubuh manusia.



 
BAHAN SUSUK PENGASIH

Biasanya bahan yang digunakan untuk susuk pengasih boleh berupa apa sahaja yang dipercaya dan diyakini mampu menikan dan menjadikan orang suka dan sayang terhadap kita atau orang biasanya menyebut dengan nama  Pengasih.

Bahan bahannya adalah
# Emas
# Intan
# Berlian
# Bunga kancil atau cempaka
# Samber lilin “kulit serangga”
# Rambut hewan tertentu
# Air tetesan embun 
# Batu akik
# Keris kecil
# Rajah “wafaq” potongan huruf dan angka

Dan berbagai bahan bahan lain, dari tumbuhan, hewan atau benda benda lainya mengikut pada kepercayaan orang tersebut.




PANTANG LARANG SEMUA JENIS SUSUK

Antara makanan yang menjadi pantang pemakai susuk (bergantung kepada jenis susuk).

Labu air
Pisang tanduk
Daun kelor
Sate
Antara perbuatan yang menjadi pantang pemakai susuk (bergantung kepada jenis susuk).

Melalui bawah penyidaian
Melalui di bawah tangga/rumah
Datang ketempat orang meninggal

Banyak yang ingat jika melanggar pantang dari susuk tersebut maka susuk akan hilang dari badannya dan perpikir susuk tersebut sudah tidak ada dalam badannya. 

Tetapi keadaan ini adalah salah penafsiran, sebetulnya adalah apa bila kita melanggar pantang tersebut, kekuatan dari susuk tersebut ianya hanya melemah sahaja atau hilang kekuatan tetapi susuk tersebut masih ada dalam badan jika tak dikeluarkan.

Maksud dari hilang kekuatan adalah mahluk kadam atau jin yang ada pada susuk tersebut melemah tetapi bukan mahluk itu hilang, hanya sahaya kuasa atau daya magisnya down seperti telpon yang batrinya sudah habis.



 
KESAN SETIAP NIAT SUSUK BERBEDA

Susuk dipandang sebagai cara instan untuk mendapatkan kecantikan, kekayaan, kekuatan kebal dan sebagainya tetapi mungkin efek jangka pendeknya bisa dinikmati oleh para pemakainya. Lalu bagimana efeknya di masa depannya.

Perlu anda ketahui, kesan susuk adalah keterbalikannya jika daya dan kuasa kadam atau jin dalam susuk itu sudah kadaluarsa tetapi masih duduk dalam susuk tersesebut.

Disini tak kesahlah dia memakai susuk apa, baik emas, intan, berlian, kuningan, rambut atau semacamnya itu tidaklah penting tetapi kesan keterbalikannya yang ramai tidak tau dan paham.




Jika niat untuk 
PENGASIH & PENYAYANG

Kesan terbaliknya jika kuasa kadam atau jin sudah habis adalah :
# tak lekat dengan kawan
# Orang mula mula melihat nampak kagum, lama lama akan menyampah atau muak dengan anda.
# Tidak ada masalah dengan orang tetapi jika duduk pada suatu tempat, baik tempat kerja, rumah atau tempat baru mesti akan jadi gaduh dan timbul masalah dan last andingnya adalah dibenci dan dikambing hitamkan.
# Sekejab orang suka dan setelah itu akan dibenci
# Banyak musuh
# Ditempat kerja atau tempat baru orang akan senantiasa memandang rendah kita dan memperlekeh “menyepelekan” tentang kita.
# Mudah lelaki dan perempuan mendekat dan suka tetapi andingnya tidak sesuai dan putus.
# Akan timbul rasa berganti ganti pasangan
# Jika sudah berkawin biasa akan jadi menjadikan pasangan tengok anda panas dan akan bercerai.

Jika niat untuk
PENYERI, PEMANIS & AWET MUDA

# Akan timbul sakit dikulit baik gatal, kudis atau kulit jadi tak cantik.
# Orang mudah suka tapi selepas itu jadi benci padahal tidak ada salah apa pun.
# Dijauhi oleh kawan 
# Seseorang akan memandang rendah kita.

Lebih kurangnya kesan terbaliknya sama dengan susuk untuk PENGASIH & PENYAYANG.

Jika niat untuk
PENGERUN “ Ditakuti & Segani orang “

# Banyak musuh
# Senantisa akan dibenci orang
# Diperlekeh dan dipandang rendah
# Diamana dia tinggal mesti akan jadi keributan
# Dijauhi perempuan atau laki laki
# Didepan orang hormat tapi dibelakangnya akan dicaci dan dihina.
# Susah mendapat pasangan

Jika niat untuk
PENGLARIS PENARIK REJEKI

# Rejeki mudah masuk tapi tak tau habisnya dimana seolah olah hasilnya raib atau hilang.
# Mudah ditipu
# Akan timbul kebencian sesama orang bisnis
# Mula deal bisnis ok tapi lastnya hancur.

Jika niat untuk
KEBAl & KEKUATAN “ KESELAMATAN “

# Selalu sakit sakit badan
# Lemah dan tenaga hilang jadikan kurang semangat
# Akan timbul banyak musuh
# lemah syahwat dan jadikan sex tak power
# Nafsu sex tinggi tapi time bersama mcm siput
# Mudah ditipu dengan orang
# Panas baran dan ego jadi tinggi




KESAN BAGI SEMUA JENIS SUSUK

1. MENYEBAPKAN GANGGUAN JIWA

Sudah bukan jadi rahasia lagi jika susuk bisa menyebakan seseorang mengalami gangguan jiwa. Karna kekuatan ghaib yang ada dari susuk tersebut melibatkan unsur kadam atau jin yang senan tiasa akan mempengaruhi dan mengganggu mentaliti sipemakai susuk tersebut sehingga mengalami seperti halusinasion seperti berbicara sendiri dan merasa seperti ada yang mengekori kemana perginya dan cendrung membawa penyakit nyanyok atau mudah lupa.

2. SUKAR MENDAPAT KETURUNAN

para pemakai susuk itu bisanya dia akan mempunyai kesukaran untuk mendapat anak kerana terdapat jin yang berlegar di salur darahnya. dikarnakan susuk atau kadam susuk tersebut dalam badanya

3. SERING MENGALAMI SAKIT 

Para pemakai susuk biasanya sering mengalami sakit dan keadaannya akan sangat menderita karna diakibatkan susuk tersebut menyekat saluran darah  dan menyekat saraf penggunanya dan penyakit yang biasa akan didapat adalah

Penyakit fisikal

- Darah tinggi
- Kencing manis
- Jantung
- Canser
- Prostate ( kerap kencing atau sukar kencing )
- Buah pinggang 
- Batu karang

Penyakit rohani 

- Bahu selalu berat
- Sakit pinggang
- Persendian bisa bisa atau cepat sakit
- Jantung berdebar
- Area yang dimasukan susuk selalu akan mengalami sakit, menggigil, panas, sejuk, bisa bisa dan kadang pedih dan terasa cucuk cucuk.

4. MENJADIKAN PANAS BARAN

Seseorang yang memliliki susuk raksa atau air perak ini cendrung akan menjadi lebih baran atau emo menjadi tinggi karna mahluk atau kadam jin yang duduk dalam susuk tersebut bersifat adalah untuk peperangan atau berunsur api. 

maka itu seseorang yang mempunyai susuk raksa atau air perak ini akan terikut pada mahluk kadam atau jin tersebut dan menjadikannya bersifat baran dan emo yang tinggi dan rasa bangga diri serta menjadinya sombong dikarnakan dia memiliki kekuatan kebal dari susuk raksa atau air perak ini.

5. SUSAH REJEKI ( KEUANGAN )

Para pemakai susuk dalam pendek memang tidak mengalami kesan tetapi jika jangan panjang tidak dibuang maka ianya akan menyekat rejeki kita jadi susah terutama keuangan dan kesannya memang membuat kita jadi miskin dan hidup sampai penuh hutang.

6. SUSAH MENINGGAL

Susuk yang tertanam dalam tubuh manusia membuat orang yang memakainya susah meninggal dunia. Dikarnakan terikatnya pemakai susuk dengan kadam susuk tersebut.

jika boleh meninggal pun biasanya tempat tempat yang disusuk tersebut maka tidak akan busuk dan tidak termakan oleh tanah. 

keadaan ini jugak membuah arwah tidak tenang dialamnya karna jasadnya masih terikat dengan susuk atau kadam susuk tersebut. jika seperti ini maka arwah akan mendatangi orang terdekat darinya agar menolongnya membuangkan susuk tersebut dengan cara meminta bantuan ustad atau kyai atau orang yang pakar dalam bidangnya tersebut.

7. MENJADIKAN SAKA BAGI KETURUNANNYA

Keadaan ini sangat banyak terjadi karna amalan ilmu atau susuk ini boleh menjadikan saka pada keturunannya dan biasanya pengamal ilmu atau pemakai susuk ini tidak menyadarinya sama sekali dan mereka ingat amalan ilmu atau susuk ini tidak mendatangkan mudarat pada keturunannya.

KENAPA BOLEH JADI SAKA ?

Ilmu atau susuk terutamananya susuk yang saya akan bahas kali ini, baik susuk apa pun jenisnya iajya tetap melibatkan unsur kadam atau jin dan duduk dalam badan orang yang mempunyai susuk tersebut. 

jika melakukan hubungan intim dengan istrinya secara auto pun kadam atau jin ini pun tumpang sekali dan ikut menempel melalui sperma dan sampailah menjadi anak. Maka anak tersebut akan mewarisi kekuatan ilmu atau susuk secara tidak lamgsung karna kadam atau jin tersebut sudah masuk menumpang dan beranak pinak pada keturunan orang tersebut.

Maka anak atau cicit ini cendrung akan mengalami masalah masalah dikarnakan kesan kesan susuk atau kadam susuk tersebut seperti saya terangkan diatas.




HUKUM MEMAKAI SUSUK

Memakai susuk untuk tujuan tertentu misalnya untuk pengobatan, kesehatan, menguatkan badan, dll hukumnya boleh, tetapi ianya lebih mendatangkan banyak kemudaratan “ SYIRIK “ berbanding kebaikan.

PENGALAMAN MENGELURAKAN SUSUK.

Sebenarnya ada banyak pengalaman saat mengelurakan susuk tetapi saya ceritan salah satunya sahaja.

Ada seoarang pakcik yang datang ingin mengeluarkan susuk yang pada jaman mudanya dipakai adalah niat untuk KEKUATAN “ KESELAMTAN” karna dia adalah seorang askar “ tentara”. Jenis yang dipasang adalah susuk air raksa atau susuk perak.

Apa bila dijalankan rawatan untuk mengelurakan susuk, kesanya seluruh badan sakit bisa bisa, cirit atau berak berak dan sampailah anak anak dan jugak cucunya pun mengalami sakit. Karana itu saya terangkan padanya mahluk kadam atau jin penjaga susuk ianya sudah turun sampai anak dan cucu orang melayu menggelarnya saka.

Apa bila selesai rawatan selepas itu sakit sakit sendi, badan, bahkan kencing manis yang selalu naik turun boleh hilang dan mcm tiada sakit. Baru dia percaya bahwa sakit yang ada dan mcm mcm masalah anak dan cucu sering demam adalah berpunca dari mahluk kadam atau jin susuk tersebut.



PENGALAMANKU SENDIRI

Sebelum aku jadi perawat, aku jugak adalah orang jahil karna ketidak tahuanku. pada jaman aku muda lagi umur 20 aku dah pasang susuk berbagai jenis baik emas, perak, intan, berlian, batu dan mcm mcm lagi, lebih kurangnya ada 40 atau lebih dari itu.

Pada mula mula pakai memang ianya sangat power sebagai contoh untuk guna pengasih atau pemikat tak perlu anda cari lawan jenis tetapi lawan jenis tersebut datang cari anda tetapi itu hanya bertahan 3 tahun sahaja.

selepas itu jadi biasa dan kesan kesan jadi terbaliknya seperti saya terangkan diatas seperti dijauhi kawan, lawan jenisnya masalah rejeki uang sangat susah.

Setelah hampir 13 tahun aku coba keluarkan sendiri dengan keilmuan yang belajar dalam tarikat, halikat,  makrifat “ tasauf “. Baru selepas itu rejeki mula masuk, pandangan orang lain terhadap kita dan senang berkawan dengan orang.




PROSES RAWATAN KELUARAKAN SUSUK

Dari pada pengalamanku sendiri untuk mengeluarkan susuk ianya perlu kekuatan rohani yang besar karna akan bertembung dengan KADAM atau JIN penjaga susuk tersebut dan bolah kata aku sendiri perlu keluarkan KADAM atau jin tersebut ambil masa 1 tahun lamanya.

Tetapi semakin meningkat kerohanian seseorang itu, maka keluarkan susuk itu tidaklah mencapai masa 1 tahun. Keadaan satu tahun karna kerohanianku saat itu masih rendah.

BERAPA LAMA PROSES RAWATAN

Untuk mengeluarkan susuk ianya tetap ada masa karana bertembung dengan kadam atau jin penjaga susuk tersebut. Masa lamanya ianya bertingkat mengikut pada kekuatan mahluk kadam atau jin tersebut.

Boleh memakan masa 3 hari, 7 hari, 21 hari atau pub sampai paling susah adalah 40 hari itu untuk kadam atau jin penjaga susuk yang kuat.




APAKAH BOLEH NAMPAK KELUARNYA

Pertanyaan itulah yang sering orang tanyakan dan jugak dulu aku tanyakan pada diriku sendiri saat keluarkan susuk. 

Ada dua keadaan yang terjadi.

1. Boleh nampak keluar 

Tetapi keadaan ini sangat susah dan ianya jarang terjadi. Masuk batu keluar batu, masuk emas keluar emas. Karana susuk tersebut sudah diduduki kadam atau jin. jadi jika dikeluarkan kadang boleh keluar dan kebanyakannya terus hancur atau cair.

2. KELUAR IKUT CAIRAN

Keadaan yang terjadi kebanyakan adalah susuk tersebut ianya ikut hancur dengan kadam atau jin tersebut dalam prosesnya. Tetapi kita tetap akan nampak kesannya karna ianya boleh keluar ikut pada tempat tempat tertentu dalam badan kita seperti :

 # Ikut cairan kotoran kita yang jadi hitam dan busuk berbau saat proses rawatan.
# Ikut pada air kencing yang akan berubah warna, jika emas kencing pun boleh berubah kekuningan dan kadang meninggalkan serpihan semacam serbuk emas atau perak atau lain lain mengikut pada keadaan.
# ikut melalui bulu roma atau pori pori badan kita yang dalam masa rawatan kadang akan berpeluh dan berbau busuk dan boleh kadang sampai mengeleluarkan serbuk boleh emas, perak atau lain lain mengikut pada susuk.

Jadi sebaiknya, bagi yang pernah atau menggunakan susuk ini sebaiknya segera dihilangkan atau dikeluarkan, karna ianya sangat berbahaya berbanding dengan kebaikannya dan kesan jangka panjang itu yang sangat membahayakan bagi diri sendiri atau pun anak cucunya.




Sila hubungi kami untuk mendapatkan info atau rawatan mengeluarkan berbagai jenis susuk apa pun atau ilmu ilmu yang berunsur kadam dan sebagainya.

Dan mudah mudahan penerangan ini dapat menjadikan hikmah dan saling ingat mengingatkan agar kita selalu dijalannya. yaitu jalan ihdina siratul mustakim. INSYA ALLAH

MASTER AJIE
CALL/ WHATSAPP

SALAM SAYANG KAMI
PUSAT RAWATAN SYAHADAH




1 comment: