Thursday 5 October 2017

PEMAHAMANKU



Keseronokan dalam ilmu adalah
disaat mempelajari  dirimu
disitulah engkau banyak paham dan mengerti
berbagai bagai ilmu pengetahuan

mengenali segala gala dirimu
yaitu mempelajari 5 diri itu

DIRI ROH 
DIRI MALAIKAT
DIRI JIN 
DIRI SETAN
DIRI IBLIS

kelima diri itu mempunyai berbagai bagai 
perangai yang berlainan nama 
tentu sifat dan afaalnya berlainan 
baik yang negatip atau yang positip
semuanya mengajar sesuatu
untuk sesuatu dan memahami sesuatu
dalam dirimu sendiri

tetapi niat sucimu mencari KEBENARAN
dengan iklas dan taat berjalan
dengan diri diri itu 
melakukan zikir afaal kaffi atau mengikut diri
maka engkau akan selamat 
dalam perjalanan

dalam mengikut diri itulah 
engkau akan lihatkan dan dibagi 
berbagai ilmu pengetahuan
yang tak lojik tetapi nyata
karna dalam 5 diri itu
segala ilmu ada

selagi nama diri
selagi tulah masih affaal sahaja
kalau engkau lepas dari 5 diri itu
maka baru jumpalah rahasia AKU
AKU KECILMU LAGI

ILMU SILAT
ILMU RAWATAN
ILMU TRAWANGAN / SCAN
KURSANI
PAKEAN PERANG
PEMECAHAN DIRI
DAN BERBAGAI BAGAI ILMU LAIN

itu masih dalm ilmu 5 diri lagi
bukan ilmu AKU ( aku kecil )
karana kalau engkau sudah menjumpai AKU
engkau akan meninggalkan ilmu ilmu itu

karana kalau dah jumpa AKU
maka yg akan dibuat yaitu tugas AKU
menyatakan AKU  didunia nyata

https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/

Cubit Cubit SayanG
SALAM 
PUSAT RAWATAN SYAHADAH



No comments:

Post a Comment