Thursday 18 February 2016

PEMAHAMAN MINDA DAN OTAK MANUSIA

Otak manusia bagai sebuah cip kumputer, yang boleh muat naik data sebanyak mungkin, jika data itu rusak atau terkena virus, maka kesannya adalah kita tidak bisa memprogram data dengan baik.

Otak kita terbagi dalam beberapa kategori dan serta mungkinnya yang berbeda beda mengikut pada data yang dimasukan sesuai kedudukan otak kita tersebut.

Mengikut sedikit kajian saya, otak kita terbagi menjadi 6, yang saya pecahkan mengikut nama kerohanian dan sains, karna biasa menyebut benda sama tetapi nama berbeda, padahal ianya satu tapi penyebutan nama dari kerohanian dan sains berbeda padahal sama bendanya.

1. Otak depan atau minda sadar ( malaikat )
2. Otak belakang  atau minda bawah sadar ( setan )
3. Otak kiri atau un lojik ( iblis )
4. Otak kanan atau lojik ( jin )
5. Otak tengah atas atau minda super sadar ( azazil )
6. Otak tengah bawah ( nur mohamad )

Keenam otak kita ini berbeda kerja dan fungsinya, jika terjadi kerusakan atau hilang kawalan maka kita akan berpikir lebih dari yang biasa yang akan berakibat fatal dalam badan kita yang semakin lama akan merusakan.

Sebagai bukti keadaan otak kita berbeda adalah dengan keadaan sakit kepala atau migrain yang pernah mengalaminya, kadang dibagian depan , belakang, kiri, kanan, tengah atas atau tengah tengah sekali. Yang kalau renung dan cermati dan kita terdetik dalam hati !!!

Kenapa lain lain sakit dibagian kepala ???

Dan keadaan sakit kepala atau migrain ini biasanya sampai jumpa dokter pakar atau minum obat paling mahal pon sembuhnya sekejab sahaja dan kadang kadang malah tidak kesan sekali. Ini yang kalau kita renung knp tidak sembuh ???

Seperti yang sedikit saya terangkan diatas, keadaan ini terjadi karna kelima otak atau minda kita itu terlebih over yang menjadikan otak tengah bawah atau nur mohamad tidak boleh mengawal maka akan boleh menjadikan SAKIT KEPALA ( MIGRAIN ), SKIZOFRENIA, GILA , STRES, HALUSINASI, PARANOIT, POBIA, PANAS BARAN, KEMURUNGAN, BODOH, LEMBAB, TIDAK PANDAI & Boleh menjadikan punca KERASUKAN ATAU HISTERIA dan kalau kerusakan parah akan menjadikan sakit fisikal menjadi darah tinggi, kencing manis, barah, canser,dan semua penyakit fisikal.

Keadaan otak atau minda yang over ini adalah disebapkan program rusak terkana virus atau tekanan hidup yang berlebih sehingga tidak mampu mengawal dan mengontrol 5 otak tersebut.

Virus yang saya maksudkan disini dari bahasa kerohanian yang datang dari luar badan kita adalah SAKA, SIHIR, ILMU, yang menginjeksion kelima otak kita menjadi tidak terkawal dan menjadikan kita sakit atau boleh kerasukan atau histeria.

Keadaan yang merusakan yang muncul dari diri sendiri yang menjadikan kerusakan atau over pada 5 otak atau minda kita adalah karna tekanan hidup, kisah silam atau masa lalu yang teruk, pengalaman hidup yang pahit, Vobia atas kejadian masa lalu, troma, sehingga menjadikan kita berpikir negatip negatip dan negatip, maka 5 otak kita ini menjadi tak terkawal dan tidak dapat bekerja dengan baik sesuai dengan tugasnya.

Bagaimana kita membetulkan keadaan 5 otak atau minda kita yang telah tercemar itu atau terinfeksi virus yang membuat ke 5 minda itu tidak terkawal baik dari unsur luar badan diri kita seperti , saka , sihir, ilmu atau yang kita masukan sendiri kesan dari pemikiran negatif negatif dalam diri kita ???

Kita kena menemukan kekuatan sebenar dalam diri kita yang sudah diletak ALLAH dalam diri kita semenjak kita lahir. Kekuatan yang dimaksud adalah yang ada dalam jantung kita yang disebut SIRR , AKU ATAU SETITIK ZAD DALAM DIRI yang orang orang ahli dalam tarikat, hakikat , makrifat memanggil dengan sebutan nama AH, FUAD, HU, ALLAH HU, HU ALLAH, AHAD, atau berbagai sebutan lain..tetapi sebenarnya kalau benar benar jumpa titik sirr jantung kita itu maka tidak ada sebutan, karana disitu sudah tidak ada lagi BERKALIMAH, BARAYAT AYAT, BERZIKIR, BERHURUP, BERKALAM, BERRUPA DAN BERSUARA.

Dari SIRR JANTUNG itulah yang sudah dibukak, baru tenaga dari sirr itu akan membetulkan dan menyuplay tenaganya pada otak  tengah bawak ( nur mohamad ), dari dari situ akan membetulkan dan memperbaiki otak atau minda yang lain, yaitu otak depan atau minda sadar ( malaikat ), otak belakang atau minda bawah sadar ( setan ), otak kiri atau un lojik ( iblis ), otak kanan atau lojik ( jin ), otak tengah atas atau minda super sadar ( azazil ).

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment