Monday 4 January 2016

ALHAQ QUDRAT SPRAY ( MENAIKAN SERI MUKA & GANGUAN JIN )

            AIR QUDRAT SPRAY ini adalah air wangian , tetapi kami masukan tenaga RABBUL IZZATI / TENAGA RABBANI ( COSMIC ENERGI ) yang berfungsi sebagai tenaga penjana kuasa bagi yang menggunakanya yang bertujuan membantu memperbaiki kerusakan ( HEALIN BODY ) secara automatik kembali . Maka secara automatik segala kerusakan sistem akan dibaik pulih secara bertahap sampai keadaan menjadi sembuh baik segala penyakit fizikal ( MODERN ) dan penyakit rohani ( JIN, SETAN, IBLIS ).

            Produk kami tidak dicampurkan dengan bahan lain, ianya original dari air wangian yang kami masukan TENAGA RABBUL IZZATI / TENAGA RABBANI ( COSMIC ENERGI ) yang dikhususkan untuk masalah kulit.

KEGUNANAAN PRODAK

MENAIKAN SERI MUKA

        Bagi laki laki atau perempuan, wajah adalah modal utama dalam perhubungan baik dengan rekan sekolah, rekan kerja atau dalam keseharian kita, baik yang remaja , orang tua tak kiralah laki atau perempuan. Maka PRODAK ALHAQ QUDRAT SPRAY ini sangat berguna, karana dapat menetral lisir segala unsur negatip yang duduk pada kulit kite terutamanya pada wajah kita.

        Apabila unsur negatip ini menduduki wajah kita atau kulit , maka wajah kita atau kulit kita akan menjadi malap, nampak hitam, tak cerah, nampak muram kadang aura yang ditimbulkan atau dipancarkan  mendatangkan kebencian pada orang yang melihatnya maka kita secara automatik akan tidak percaya diri , sering menyendiri dan kadang malas bergaul dengan siapa pon.

       Insya allah PRODAK KAMI ALHAQ QUDRAT SPRAY ini mampu menghilangkan dan menetralisir segala unsur negatip yang duduk pada kulit atau wajah , ssehingga wajah dan kulit akan menjadi berseri, ceria, dan penuh cahaya , dan membuat aura yang memancar  mampu membuat kawan , rekan sekerja atau siapa ponm yang melihatnya menjadi tertarik dan disenangi rekan.

MEMPERBAIKI KULIT

     ALHAQ QUDRAT SPRAY juga boleh merawat semu jenis kulit yang bermasalah baik kesan hitam bekas jerawat, bekas luka bakar atau calar, ruam , kurap, kudis, kesan cacar, panau , dan penyakit gatal pada kulit atau gigitan binatang berbisa ular, lipan , kala jengking, dan binatang berbisa lainya.

CARA PENGGUNAAN

ISTIFAR  3 KALI
SYAHADAH  3 KALI

SPRAY 1 KALI
PAGI , SIANG DAN  MALAM

KESAN SELEPAS DISPRAY

MENGANTUK, PANAS , SEJUK, PEDIH, RASA LOYA, INGIN MUNTAH, KERAP BUANG AIR KECIL DAN BESAR , BUANG ANGIN , SENDAWA, EMOSI YANG BERUBAH UBAH, SAKIT PADA ANGGOTA BADAN PERSENDIAN , TULANG BELAKANG , TENGKUK , KEPALA , KAKI , PERUT, DADA, DAN LAIN LAIN.

MASTER AJIE
0192873134

SALAM PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment