Thursday 23 May 2019

SIHIR PENYEBAP BATU KARANG

Asalamualaikum dan salam sejahtera

Untuk post kali saya akan terangkan dan dari berbagai pengalaman saya merawat batu karang, baik batu karang yang ada dibuah pinggang atau pun batu karang diempedu.

Dari kajian saya dan berbagai rawatan yang saya buat mengenai pesakit batu karang ini, rupanya batu karang bukan sahaja terjadi melalui cara hidup kita sendiri dan prilaku kesehatian kita.

tetapi jugak banyak yang terjadi batu karang atau batu empedu, melalui non medis seperti, terkena sihir, saka, gangguan jin atau pun kerusakan DNA yang diwarisi dari keturunan.

Berikut ini saya akan terangkan bagaimana terjadinya penyakit baru karang baik secara media atau pun non medis.



1. Secara media ( kedokteran atau sain’s )

BATU KARANG atau pun BATU EMPEDU. Batu karang membawa maksud batu yang terbentuk di dalam saluran pembuangan air kencing iaitu daripada buah pinggang hinggalah ke bahagian pundi kencing sehingga yang terkena akan teramat sakit.

Penyebapnya adalah boleh makanan atau cara kita keseharian dalam hidup kita seperti
# lama tahan untuk kencing
# terlalu banyak makanan masin
# Pengambilan vitamin C yang berlebihan
# Makanan yang tinggi lemak omega 6
# Kurang minum air 

Dan banyak lagi sebap secara makanan atau pun perbuatan keseharian kita ini mengikut pada medis (ilmu kedokteran).



2. Sebap karna non medis yaitu yang berkait dengan gangguan gaib atau pun mahluk halus yang boleh menyebkan penyakit batu karang & batu empedu.

A. Sebap karna terkena SIHIR

Dari wikipedia bahasa adalah Sihir dari segi istilah merupakan satu perbuatan menyakiti atau mempengaruhi badan, hati atau akal orang yang disihir secara tersembunyi (ghaib) yang melibatkan makhluk halus, dan dilakukan di luar hukum alam bagi mencapai tujuan tertentu yang kebiasaannya merujuk pada ilmu hitam.

Saat sihir ini dikirim maka akan melalui jin atau mahluk belaan bomoh atau dukun yang  akan masuk kebadan seseorang tersebut dengan niat contohnya adalah menyakiti. Maka jin atau mahluk belaan itu akan bertindak yaitu membuat batu didalam buah pinggang atau pun empudu sehingga kita akan sakit tetapi sebap utamanya adalah jin atau mahluk belaan yang membuat batu karang tersebut.

B. Sebap karna gangguan jin.

Setelah nabi adam dijadikan dan Azazil tidak sujud pada nabi adam, maka azazil dan semunya pengikutnya dendam dan akan mengganggu dan menyakiti manusia.

Karna itu ada bangsa jin yang mempunyai banyak nama dan sebutan padahal dia satu hanya panggilan sahaja banyak seperti jin ahmar, jin rihul ahmar, angin merah, jin merah dia adalah ibu segala penyakit. Maka dia boleh membuat sakit atau batu karang dibuah pinggang atau pun empedu pada manusia.

C. Sebap karna Saka

Didalam islam tidak ada sebutan saka, saka ini sebutan bagi masyarakat  melayu baik di indonesia atau pun dimalaysia yang pada dasarnya adalah jin jugak tetapi sebutan lain yaitu saka.

Saka terjadi dari pada keturunan yang hadirnya boleh melalui bermacam macam boleh amalkan ilmu ilmu kebal, pengasih, penyeri dan dia berkadam yang empunya pengamal tidak mengetahui, punya barang antik seperti keris, wafak, cincin, kayu dan bebagai bagai lain atau pun melakukan perjanjian dengan penguasa pengusaha yang dilaut, gunung, bukit agar kaya, kuat, menjaga kebun, boleh merawat atau pun lain lain.

Maka dikarnakan atok moyang tersebut sudah ada link atau perjanjian maka mahluk dari kadam atau pun jin tersebut akan ikut pada keturunan setelah itu sampailah anak cucu dan cicit, bergenerasi dan gererasi maka seseorang itu cendrung akan dapat terkena penyakit batu karang atau batu empedu dikarnakan saka itu duduk dalam badannnya.

D. Sebap Kerusakan DNA (genetik)

Biasanya kerusakan DNA ini berkait dengan keturunan datok moyang kita terdahulu, jika datok moyang kita pernah mengalami sakit batu karang maka indentik keturunan selepasnya jugak akan boleh mengalami penyakit sama yaitu batu karang.

Biasanya yang karna kerusakan DNA ini, dia jugak cendrung mewarisi saka karna saka pun turun generasi kegenerasi berikutnya jika didak diputuskan perjanjiannya.

Tanda tanda terkena batu karang

- Kencing kotor
- Sakit pinggang
- Sakit disisi dibawah tulang rusuk
- Sakit ketika buang air kecil
- Kencing berdarah
- Loya dan muntah
- Sukar untuk kencing
- Demam
- Tubuh menjadi lemah dan letih

Tanda tanda batu karang dalam empedu

- Sakit pada ulu hati bila ditekan
- Badan letih
- Hilang nafsu makan
- Demam
- Perut kembung dibagian kanan
- Terasa loya dan nak muntah.

Tanda tanda antara yang terkena batu karang baik medis dan non medis hampir sama, tetapi ada kelainan sedikit jika non medis yang sebapnya adalah sihir, saka atau pun jin tetapi kena pastikan anda sudah terkena batu karang baru boleh melihat tanda tanda dibawah ini.

# Mengantuk dan sakit pada lepas asar sampai magrib
# Meremang, panas, mengelabah, marah, sakit bila mendengar ayat rukiah
# Menggigil sejuk 
# Ada benda seperti merayab dalam badan
# Seperti ditekan tekan diarea pinggan atau empedu.
# peluh keluar dan keluar bau tak sedap dalam badan.
# Rasa mau marah, depresi, tertekan dan tak boleh berpikir.



Dari pada pengalaman pengalaman saya dalam bidang rawatan, insya allah saya dapat membantu jika anda mengalami sakit batu karang baik medis atau pun non medis sebap gangguan sihir, saka atau jin.

Untuk info lebih lanjut hubungi saya 

Master ajie
call & whatsap
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
https://masterajie.wasap.my/
PUSAT RAWATAN SYAHADAH




1 comment: